Skocz do zawartości

VS 14 prądu brak :(


Rekomendowane odpowiedzi

Dobry dzien panie i panowie ...

Wiec nie ma pradu, znaczy ladowanie padlo...

Wstepna diagnoza wskazuje na kopany regulator napiecia.

Ta swolocz nowa kosztuje cos ok 8 stowek :banghead:

No i mam pytanie: czy mozna toto zastapic regulatorem od innego moto?

Albo moze ktos ma uzywke dobra i niepotrzebna- tak pro forma bo cudow nie ma raczej...ale co tam zapytac trzeba :P

Byc moze przyczyna zgonu okaze sie inna , wiec pytanie byloby na zapas, ale jak wiecie to dajcie cynk.

pozrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się składa, ze mam regulator od VS 1400 wersja USA z 2000 roku (tylko pytanie czy jest on sprawny). Niewiem czy bedzie pasował do Twojego sprzeta bo regulatory czymś się tam różniły w kolejnych rocznikach (napewno numerem katalogowym :lol: ). Podobno można włozyc regulator od innego moto ale niech się wypowiedzą mądrzejsi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze mozna jakos zweryfikowac jego sprawnosc...

moze zalozyc do moto i sprawdzic czy jest ladowanie...

Oczywiscie ja bym to zrobil.:banghead:

jesli taka operacja nie bylaby dla Ciebie zbyt klopotliwa, to jak mi mechaniki potwierdza w poniedzialek ze to regulator to sie odezwe.

Jestes Centaralna Polska, ja rowniez...

moze sie uda :P

 

tak czy siak dzieki za odzew szybki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozna zamienieniac reglery, jak sie ma o tym pojecie. ja w vfr mialem od xj600 (pozyczony na miesiac) a teraz mam od gpz (juz na stale) i ten sprawuje sie jak dotychczas najlepiej. ile kabli wychodzi z alternatora? - odp. na to pytanie wymusza typ reglera. jezeli 3 - to znaczy, ze altek jest z magnesami trwalymi (zdecydowana wiekszosc japoni tak ma) i regler dobierzesz bez trudu patrzac tylko na moc altka i moc altka "dawcy" reglera :mrgreen: . jezeli 5 kabli, to typ z wzbudzeniem, regler dziala jak w samochodzie, ale tez idzie takowy dobrac od jakiejs japoni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mechaniki moje mowia ze ladowanie jest ok, tylko aku padlo tak strasznie nie sie nie chcialo juz naladowac

8O

 

...aaa, bo wogole moto zdechlo w czasie jazdy , odpalilo na kablach i chodzilo, a po odlaczeniu zdechlo raz, drugi...az nagle nie zdechlo.

I dzieki temu wrocilem z wycieczki o prawie wlasnych silach.

Po przejechaniu kilku km pomyslauam ze sie aku naladowal troche i zgasilem i kicha...

to samo dokladnie:(

powtarzajac procedure z odpalaniem z cudzego aku dotarlem na parking.

motur zdechl gdy go tylko ustawilem na miejscu.

 

Dziwne to jakies-od rana tego dnia odpalalem ze cztery razy zupelnie normalnie az tu nagle trup.

I to w czasie jazdy...

Nigdy wczesniej mi tak bateryjka nie padla, zawsze pierwsze objawy zejsciowe byly przy rozruchu, ale nawet jak nie palil sam to potem sie ladowal

i bylo git...przynajmniej do pierwszego kilkudniowego postoju.

Nie qmam pradu , ale mam nadzieje ze diagnoza jest prawidlowa :roll:

 

Jesli macie jakies uwagi , to bardzo prosze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

wracajac do regulatora , taki gdzie z alternatora wychodzą trzy druty[wirujące magnesy] można zrobić jeżeli ma ktoś jakieś pojęcie o elektronice,ja w mojej vfr skonstruowałem takie coś io dziwo działa poprawnie ,przejechałem jakieś 2 tyś km.zainteresowanym mogę podesłać schemacik.koszt elementów jakieś 30-40 zł.

pzdr adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...