dedmuha_z_domu Opublikowano 6 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2005 Dobry dzien panie i panowie ...Wiec nie ma pradu, znaczy ladowanie padlo...Wstepna diagnoza wskazuje na kopany regulator napiecia.Ta swolocz nowa kosztuje cos ok 8 stowek :banghead: No i mam pytanie: czy mozna toto zastapic regulatorem od innego moto?Albo moze ktos ma uzywke dobra i niepotrzebna- tak pro forma bo cudow nie ma raczej...ale co tam zapytac trzeba :P Byc moze przyczyna zgonu okaze sie inna , wiec pytanie byloby na zapas, ale jak wiecie to dajcie cynk.pozrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 6 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2005 Tak się składa, ze mam regulator od VS 1400 wersja USA z 2000 roku (tylko pytanie czy jest on sprawny). Niewiem czy bedzie pasował do Twojego sprzeta bo regulatory czymś się tam różniły w kolejnych rocznikach (napewno numerem katalogowym :lol: ). Podobno można włozyc regulator od innego moto ale niech się wypowiedzą mądrzejsi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dedmuha_z_domu Opublikowano 6 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2005 Moze mozna jakos zweryfikowac jego sprawnosc...moze zalozyc do moto i sprawdzic czy jest ladowanie...Oczywiscie ja bym to zrobil.:banghead:jesli taka operacja nie bylaby dla Ciebie zbyt klopotliwa, to jak mi mechaniki potwierdza w poniedzialek ze to regulator to sie odezwe.Jestes Centaralna Polska, ja rowniez...moze sie uda :P tak czy siak dzieki za odzew szybki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 7 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2005 mozna zamienieniac reglery, jak sie ma o tym pojecie. ja w vfr mialem od xj600 (pozyczony na miesiac) a teraz mam od gpz (juz na stale) i ten sprawuje sie jak dotychczas najlepiej. ile kabli wychodzi z alternatora? - odp. na to pytanie wymusza typ reglera. jezeli 3 - to znaczy, ze altek jest z magnesami trwalymi (zdecydowana wiekszosc japoni tak ma) i regler dobierzesz bez trudu patrzac tylko na moc altka i moc altka "dawcy" reglera :mrgreen: . jezeli 5 kabli, to typ z wzbudzeniem, regler dziala jak w samochodzie, ale tez idzie takowy dobrac od jakiejs japoni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dedmuha Opublikowano 7 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2005 wylazom 3 druty, czyli wersja optymistyczna...dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dedmuha_z_domu Opublikowano 7 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2005 oj , cos mi sie profil rozmnozyl.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dedmuha_z_domu Opublikowano 10 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2005 mechaniki moje mowia ze ladowanie jest ok, tylko aku padlo tak strasznie nie sie nie chcialo juz naladowac 8O ...aaa, bo wogole moto zdechlo w czasie jazdy , odpalilo na kablach i chodzilo, a po odlaczeniu zdechlo raz, drugi...az nagle nie zdechlo.I dzieki temu wrocilem z wycieczki o prawie wlasnych silach.Po przejechaniu kilku km pomyslauam ze sie aku naladowal troche i zgasilem i kicha...to samo dokladnie:(powtarzajac procedure z odpalaniem z cudzego aku dotarlem na parking.motur zdechl gdy go tylko ustawilem na miejscu. Dziwne to jakies-od rana tego dnia odpalalem ze cztery razy zupelnie normalnie az tu nagle trup.I to w czasie jazdy... Nigdy wczesniej mi tak bateryjka nie padla, zawsze pierwsze objawy zejsciowe byly przy rozruchu, ale nawet jak nie palil sam to potem sie ladowali bylo git...przynajmniej do pierwszego kilkudniowego postoju.Nie qmam pradu , ale mam nadzieje ze diagnoza jest prawidlowa :roll: Jesli macie jakies uwagi , to bardzo prosze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 10 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2005 Miałem dokładnie to samo. Moto zdchło mi w czasie jazdy i po przekręceniu klucyzka nawet kontrolki się nie świeciły. Kupiłem najtańszy akumulator i puki co jest dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dedmuha_z_domu Opublikowano 10 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2005 Noooto pocieszajace jest...pare zetow mniej w plecy :Da powiedz jakie aku kupiles i ze ile?mi proponowali cos za 370 , ale jakis gostek na ursynowie (we wawce) mowil mi ze ma philipsa za ok 160 plnow .tylko ze aku ma 17 ah i tez zelowe jejt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam.b66 Opublikowano 10 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2005 witamwracajac do regulatora , taki gdzie z alternatora wychodzą trzy druty[wirujące magnesy] można zrobić jeżeli ma ktoś jakieś pojęcie o elektronice,ja w mojej vfr skonstruowałem takie coś io dziwo działa poprawnie ,przejechałem jakieś 2 tyś km.zainteresowanym mogę podesłać schemacik.koszt elementów jakieś 30-40 zł. pzdr adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dedmuha_z_domu Opublikowano 10 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2005 dzieki, ale ja akurat lama jestem pradowa:)nie odwazyl bym sie..chociaz cena kusi hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 Ja kupiłem Akmeta (czy jakoś tak) za 60 PLN. Najzwyklejszy akumulator. Niestety trzeba od czasu do czasu do niego zajrzeć i dolac wody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.