miki660 Opublikowano 30 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2005 w mojej mz ecie jest pradnica i zwykle bylo wszystko ok ale ostatnio kiedy włączam światła moja eta gaśnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anarch Opublikowano 30 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2005 kiedy zapalasz swiatla, zwieksza sie pobor mocy -> spada napiecie, motor gasnie, mysle ze masz rozladowany akumulator, lub tez cos innego..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 30 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2005 na wiekszym gazie tez? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 1 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2005 jesli na wysokich obrotach niegasnie to masz tak jak ja mialem na 100% przestawil ci sie regulator napiecia i zamalo laduje na obrotach do 4tys trzeba pokrecic tam tymi srubkami w nim i poprzewsowac te blaszki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nufry Opublikowano 1 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2005 Tez miałem taki problem kilka miesięcy temu w swojej TS 250, sprawdź na początek połączenia, czy nie są zaśniedziale styki, przy tylnej lampie, sprawdź i koniecznie poprowadź dodatkowy przewód z „masa” do lampy przedniej. Pomierz prąd na zaciskach akumulatora oczywiście na odpalonej i z włączonymi światłami, potem sprawdź regulator, jeśli trzeba będzie to go podregulujesz, chyba ze masz elektroniczny to nie podregulujesz, ale myślę, że to zaśniedziale styki, (jeśli gaśnie na niskich) ta 6V instalacja jest bardzo czuła niestety. Napisz jak sprawdzisz to. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jasse James Opublikowano 1 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2005 Te Mz ts to złom co chwila coś się psuje.Myśle że to wina regulatora napięcia.Kup sobie Mz ETZ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nufry Opublikowano 1 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2005 Te Mz ts to złom co chwila coś się psuje.Myśle że to wina regulatora napięcia.Kup sobie Mz ETZ. Wiesz co ? niechce mi sie nawed komentowac Twojej wypowiedzi, ale na drogi raz pomysl zanim cos napiszesz. I udanego sezonu zycze na swoeje niezawodnej ETZ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belzebub Opublikowano 1 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2005 Te Mz ts to złom co chwila coś się psuje.Myśle że to wina regulatora napięcia.Kup sobie Mz ETZ. nie uwazasz ze przegiales w tym poscie ?? czyli rozumujac po twojemu wszyscy maja sprzedac swoje weterany i kupic sobie ETZ a najlepiej jakiegos ZÓŁTKA ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
młodymz Opublikowano 2 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2005 na stos z nim i za wypowiedźi za nick ;) :) a tak poważnie to, sprawa ładowania może wymiana bezpiecznika zabezpieczajacego obwód ładowania coś pomoże <ten mógł zaśniedzieć>zmierz jakie masz napięcie przy włączonym motorku na klemach akumulatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jasse James Opublikowano 2 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2005 Przepraszam wszystkich których uraziłem.Odwołuje to co napisałem.A tak napisałem bo chciałłem kolege wkurzyć.Wybaczcie mi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki660 Opublikowano 2 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2005 Dzisiaj sprawdzałem i się okazało że jak dam więcej gazu na włączony swiatłach to niby nie gaśnie ale strasznie się dusi i zauważyłem że kontrolka od ładowania czasem się zapala i gasnie. Dławi się to ja mu w gaz i znowu to samo. Regulator napięcia tez dzisiaj sprawdzałem i nie wydaje mi się żeby się tam cos przestawiło. Tam są 2 albo 4 śrubki i za bardzo nie chcem tam kręcić żeby nie rozregulować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
młodymz Opublikowano 3 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 a napięcie na klemach aku sprawdzałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 3 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 sprawdz szczotki oraz pierscien w alternatorze on jest zrobiony z takiego materialu ze lubi sie sypac i szczotki niezawsze stykaja nie wiem jak to jest w TS rozwiazane bo nigdy niewidzialem mowie na podstawie etz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki660 Opublikowano 6 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2005 sprawdz szczotki oraz pierscien w alternatorze Ja mam prądnice a nie alternator :banghead: Sporo dzisiaj siedziłem nad motorem ale wkońcu pomału może wyjde na prostą. Już jak zapale moją Ts ke z zapalonymi światłami to nie już nie gaśnie… ale teraz czy światła są właczone czy wyłączone to motor chodzi ale po chwili się dusi i musze dodac gazu. W momencie kiedy się dusi zaczyna się pali lamka ładowania czyli za mało prądu daje coś (prądnica albo regulator napięcia) Stawiam na regulator ale szczerze nie wiem jak się za niego zabrać. On nie jest elektroniczny jak komuś powie jego nazwa to proszę : RSC 60/6 Tam są dwie takie główne śróbki i która jest od czego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nufry Opublikowano 10 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2005 Ja regulowałem go poprzez delikatne przyginanie tych blaszek, masz tam takie blaszki sprężynujące, po prawej (trzymasz regl. stykami do siebie) masz styki te które się załączają, jak są złączone to prąd płynie przez regl. jeśli za wcześnie będzie się to załączało to bardzo szybko rozładuje się aku, musisz to wyczuć, po lewej stronie masz też taką blaszkę sprężynująca, i delikatnie przyginając ja w lewo zwiększasz prąd, ale musisz to robić bardzo delikatnie, nie bardzo wiem jak Ci to wytłumaczyć przez neta... zdejmij obudowę odpal moto i zobaczysz jak te styki po prawej się załanczają jak dajesz troszkę gazu... może ktoś to potrafi lepiej wytłumaczyć... a sprawdzałeś już połączenia? masz podciągnietą dodatkową masę do przedniej lampy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.