Staszek_s Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2005 witam wszystkich!Mam pytanie związane z posiadanym motocyklem - suzuki gsx 750.Wg instrukcji ma on moc 63 kW, ten sam silnik w gsx 750F ma jej znacznie więcej. Czy ktoś wie czym jest to podyktowane i co zrobić aby uzyskać w moim moto taki wynik. Nie chodzi mi o tłumik K&n czy Dynojet tylko konkretna różnicę w tych silnikach... Aha, nie jest to wersja zdławiona więc przyczyna tkwi w czymś innym...Pozdrawiam Staszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warrior.gwe Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Wg instrukcji ma on moc 63 kW, ten sam silnik w gsx 750F ma jej znacznie więcej. No a spojrzałeś na te same jednostki miar? Bo z danych wynika że mój GSX750F ma aż o całe ... 5 kW więcej mocy (~6,8 KM) :lol: . Tak więc czy to jest aż tak powalająca różnica? Sprawdź porównywane parametry. Może po prostu jednostki miar cię oszukują :buttrock: PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Silniki wrzucane do golasow maja z reguly swoje rodowody w silnikach motocykli sportowych(przynajmniej w nazwie) Zmieniana jest jednak ich charakterystyka pracy, maja mniejsza moc, ale rowniejszy jej krzywa-to znaczy nie trzeba go tak krecic, aby jechac dynamicznie. Natomiast moment obrotowy jest czesto wyzszy, albo osiagany przy duzo nizszych obrotach-co skutkuje duzo przyjemniejsza charakterystyka silnika. Moc w golasach nie jest tak wazna-bo ,ze wzgledu na brak owiewek, i tak nie mozna jej za bardzo wykorzystac. Jak chcesz jezdzic z predkosciami >200 km/h to pozostaje tylko cos z owiewka.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
j_bravo Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2005 nie znam się na mechanice i nie wiem czy ma to związek z mocą, ale jedyna różnica, którą można wyczytać z katalogu to średnica gardzieli w gaźniku:- gsx-f - 36mm - gsx - 32mm i skoku tłoka w cylindrach:- gsx-f - 49mm- gsx - 48mmKatalogowo różnicy wysokości momentu i obrotach przy których osiągany jest ten moment nie ma. Za to moc max jest osiągana o 1000obr/min "szybciej". no i niby łyka mniej o literek na 100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Staszek_s Opublikowano 6 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2005 super, to przynajmniej wiem, iż skoro skok tłoka jest dłuższy i średnica gardzieli, ewentualne zmiany sa dość poważne.A co do różnicy 5, 6 kW, to nie jest tak mało... uklad wydechowy tzw. racingowy często nie daje tyle. co do elastycznosci, chętnie bym jej treochę poświęcił dla mocy, bo 6 biegowy motocykl jadacy bez problemu 30-40 km/h na ostatnim biegu to przesada...Nic to, może mniejsza zebatka z tyłu to jakiś pomysł?Pozdrawiam Staszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2005 mniejsza - szybciej pojedzie... większa - wiadomo :P :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.