Sputnick Opublikowano 15 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2005 A ja powiem ze tlok moze stukac w glowice... W charcie tlok dochodzi rowno do konca cylindra a srodkowa czesc denka wystaje ponad. Jak za mocno splanowalem glowice to nieprzykrecona podnosil tlok. A po daniu 3 uszczelek blaszanych wlasnie STUKAL przy energicznym kopnieciu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 15 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2005 W charcie tlok dochodzi rowno do konca cylindra a srodkowa czesc denka wystaje ponad. Jak za mocno splanowalem glowice to nieprzykrecona podnosil tlok.Dokladnie to samo jest w motorynce. Lechu po prostu Ty sie z tym nie spotkales... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kilu Opublikowano 15 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2005 "...większa moc..." - ;):D:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aster Opublikowano 15 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2005 Czemu niemozliwe? Wytlumacz mi to, bo jak narazie ufam swoim oczom :lol:Niemozliwe z prostego wzgledu: tlok w gornym polozeniu nie wychodzi nawet caly z cylindra nie mowiac o dotknieciu do glowicy. Polecam przejrzec temat- ktos zamiescil ryc opisujac skok tloka - radze sie z tym zapoznac. Nie mowie jak Ty to okresliles :raz tak raz tak. Podtrzymuje swoje zdanie, ale tak jak pisalem: po tuningu to WSZYSTKO jest mozliweLechu, jak powolutku krecisz walem, to Ci nie wyjdzie. Ale podczas pracy silnika tlok podchodzi "ciut" wyzej - sila rozpedu pozwala mu wykorzystac wszelkie luzy na sworzniu czy na korbowodzie, rozciagliwosc korbowodu i inne takie. Cytuj Jawa 50 Mustang 1977 => Yamaha XJ 600N 1999 :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechu Opublikowano 15 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2005 Podsumowujac ten temat powiem tyle. Przy sprawnych lozyskach tlok nie ma prawa stukac w glowice, ale jak ktos ma mocno wychlapane to rzeczywiscie moze sie tak stac. Moje moto zawsze byly w pelni sprawne wiec ja takich problemow nigdy nie mialem. Dbajcie o swoje moto a unikniecie podobnych problemow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiND Opublikowano 22 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2005 elo zdaje mi sie (moge sie mylic) ze te "60" sa to szlifowane 50 moge sie mylic :P . chodzi o to ze te sciany tuleji sa ciensze. dobrze mysle?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaWaK Opublikowano 22 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2005 dobrze myślisz 8) bo inaczej niewszło by w karter i trza by było rozwiercać karter ... a ja tam niejestem pewny co do tych 60 cm3 .... napewno nie są lepsze od czeskich 50cm3 .... ja miałem czeską 50 już troche wyjechaną i 70 - 75 km/h to był pryszcz tylko trxcche dzwoniło :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 22 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2005 Masz rację. Ale mierzyłeś wlot do gaźnika ? Ma 13mm. Wylot po przekątnej moze i ma 17, bo jest kwadratowy. Dysza w niedławionaej jawce powinna mieć 68, ja mam dławiona i ma chyba 65. A gaźnik od sima ma dysze 72. 17mm ma gażnik w swoim najweższym miejscu czyli gardzieli i jest to jedyne najwęższe miejsce w całym układzie dolotowym tego silnika. Piszesz o 13mm - w którym miejscu to zmierzyleś?Czy przypadkiem nie na łączniku-króćcu gażnik-cylinder w miejscu montażu gażnika? Jeśli tak to masz zdławiony silnik. Usuń to przewężenie (rozpiłuj ten łącznik lub wymień na taki nie zdławiony) a od razu poczujesz różnicę. :twisted: A może masz jakiś nietypowy gażnik? ale to raczej niemożliwe...Sprawdż też czy przepustnica unosi się całkowicie otwierając przelot . Ja musiałem trochę podpilować u góry przepustnicę bo opierała się o pokrywę a mimo to nie calkowicie odslaniała przelot. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 22 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2005 Masz rację. Ale mierzyłeś wlot do gaźnika ? Ma 13mm. Wylot po przekątnej moze i ma 17, bo jest kwadratowy. Dysza w niedławionaej jawce powinna mieć 68, ja mam dławiona i ma chyba 65. A gaźnik od sima ma dysze 72. 17mm ma gażnik w swoim najweższym miejscu czyli gardzieli i jest to jedyne najwęższe miejsce w całym układzie dolotowym tego silnika. Piszesz o 13mm - w którym miejscu to zmierzyleś?Czy przypadkiem nie na łączniku-króćcu gażnik-cylinder w miejscu montażu gażnika? Jeśli tak to masz zdławiony silnik. Usuń to przewężenie (rozpiłuj ten łącznik lub wymień na taki nie zdławiony) a od razu poczujesz różnicę. :twisted: A może masz jakiś nietypowy gażnik? ale to raczej niemożliwe...Sprawdż też czy przepustnica unosi się całkowicie otwierając przelot . Ja musiałem trochę podpilować u góry przepustnicę bo opierała się o pokrywę a mimo to nie calkowicie odslaniała przelot. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiND Opublikowano 22 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2005 a moim zdaniem głupotą jest to za nowa 60 hca około 100 zł a za szlif mojego cilindra (fi38mm) wyniesie mnie to z 80zł do 100 zł to albo tamci robia te "60 (zwykłe nie tuning)" daremne albo ciagna kase na szlifie i to max ;) . a jeszcze dziwi mnie to czemu za szlif z Fi 38mm na 38,25mm kosztuje ok 30zł a za wicej place 2 razy tyle, przeciesz to nie jest taka roznica poprosu 2-3 mm wiecej zeszlifuja hyba nie robia tego recznie ;):) ale moge sie nie znac ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel_007 Opublikowano 23 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2005 Podaj jakąś stronę z częściami od ALMOTU !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 23 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2005 http://www.almot.com.pl/ Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
charcisz81 Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Witam co do zestawow 60ccm to jest to na 100% 55ccm ja mam tlok 41,25 i mam dokaldnie 58,5 ccm 60cm mozna osiagnac na tloku 42mm ale scianka tuleji w cylindrze jest w tedy bardzo cienka okolo 0,5mm wiec latwo moze sie odkryszyc ,odswiezylem temat bo mam na sprzedaz tlok 40mm nowy romoet/chart na 55ccm (allegrowskie 60) sprzedam z pierscionkami tlok jest podciety od dolu przystosowany do silniczka ze zmienionymi fazami rozrzadu gg 1649566 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Witam co do zestawow 60ccm to jest to na 100% 55ccm ja mam tlok 41,25 i mam dokaldnie 58,5 ccm 60cm mozna osiagnac na tloku 42mm ale scianka tuleji w cylindrze jest w tedy bardzo cienka okolo 0,5mm wiec latwo moze sie odkryszyc ,odswiezylem temat bo mam na sprzedaz tlok 40mm nowy romoet/chart na 55ccm (allegrowskie 60) sprzedam z pierscionkami tlok jest podciety od dolu przystosowany do silniczka ze zmienionymi fazami rozrzadu gg 1649566No to do gieldy z tym a nie tutaj. Tymze cylinder ma 55cm3 podniecalo sie juz 100 osob na 4um i chyba to sie nigdy nie skonczy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2005 a ten tlok to jest od simsona duo :) (nowe rzemiosło 20 zl kpl.)wiem bo sam takie ustrojstwo załozyłemjuz 41 nie ryzykowałem bo tuleja mogłaby sie pofałdowaca i tak jest juz cienka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.