Skocz do zawartości

Volusia


Gość bjoern
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czołem.

 

Zainteresowany jestem Intruderem Volusia. Może znajdzie się ktoś, kto jeździ tym motocyklem, chciałem uzyskać opinię użytkownika. Jestem początkującym motocyklistą, acz dojrzałym i zdrowym na ciele i umyśle,więc interesuje mnie czy ten motocykl nie przysporzy mi problemów związanych z brakiem doświadczenia. Zastanawiam się też na Hondą VT750C2 Shadow. Tutaj pojawia sie kwestia łańcucha ale jest ona tańsza i już miałem informacje od właścicieli,że jest klawa. Co jednak z Suzuki?Czy ktoś może mi pomóc?

Serdeczne Pozdrowienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
Gość Amon_Shadow

Cześć

Jeżdżę Shadow VT 750 C2 - rewelka,

zrobiłem w sezonie 15000 kemów, łańcuch mam jeszcze na skali "nowy"

naciągałem go może 4 razy.

Żadnych zastrzeżeń.

Mam kolegę który jeździ Volusią - sprzęt jak się patrzy, cena przystępna,sylwetka zajebista.

Nie miał z nią żadnych problemów, jedna uwaga, ze względu na wał strasznie nim trzęsie przy zmianie biegów - może to normalne, ale łańcuch też ma swoje +, a od czasu do czasu go wyczyścić i nasmarować to też przyjemność.

POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam.

Sam w przeszłości zastanawiałem się nad kupnem Volusii. Zrezygnowałem bo nie chciałem zamieniać 800 na 800 (jeździłem wtedy VN 800 Classic). Moto jest duże jak na 800 pojemności - największe w tej klasie pojemnościowej. Plusy to sprawdzony silnik, napęd kardanem i sylwetka. Minus - silnik podatny na regulację gaźników.

Pozdrawiam.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...