Skocz do zawartości

Yamaha TDR 125 -OPINIA


Rekomendowane odpowiedzi

Witam- nabylem w zime swojego drugiego enduraka( po mtx 125)- yamahe tdr 125 92r. Stalo sie to przed ODKRYCIEM FORUM,wiec uzyskalem tylko kilka dobrych opini od ludzi ktorzy posiadaja takie sprzety-wlasciwie to tylko od dwoch :buttrock: ,zauwazylem ze to dosc malo popularne moto, chcialbym wiec poznac wasze opinie na jego temat-

wszystko co uslyszeliscie o jakis wadach i czesto psujacych sie elementach - kazda info bedzie przydatna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj maxsimus.

Ja tez mam TDRe ale 98. Moto jest calkiem fajne chociaz mi troche konikow brakuje :buttrock:

A tak poza tym to jest zblokowana do 110.

P.S.

Masz moze jakies serwiswki lub cos podobnego czym moglbys sie podzielic :?: :mrgreen:

Tu masz link do stronki o TDR ,ktory pewnie juz widziales ale tak dla pewnosci ;) http://www.moto.klex.dj/

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak poza tym to jest zblokowana do 110.

Silnik jest ten sam co w DT więc na 4um znajdziesz duzo informacji jak ja rozblokować.

 

:buttrock:

http://www.tdr125.de/

http://www.bikepics.com/yamaha/tdr125/

 

 

Ogólnie po odblokowaniu bardzo miło się jeździ, wygląda jak dla mnie bardzo dobrze. Jedyna wada, że nie nadaje się w teren. To raczej funbike niż enduro. Gdybym mógł mieć na stałe dwa motocykle, jednym byłaby TDR. Miałem rocznik 98, sprzęt bezawaryjny, polecam ;)

 

Kantal - kiedy i gdzie kupiłeś swoją TDR? ja kiedyś szukałem dla siebie, oglądałem chyba z 10 sztuk, ale każda była jakaś zajechana, albo potłuczona A swoją nabyłem w Zamościu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie, macie racje- na teren jest niezbyt, ale po odblokowaniu, fajnie sie szaleje- spokojnie ponad 130, tylko kurde mam problem z rozrusznikiem- cholera cos mi padlo i nie kreci :buttrock:

 

Niestety kantal, nie mam serwisowki, mimo ze sie juz troche popytalem o nia, ale byc moze uda mi sie skolowac katalog czesci..

Strone mIchala( klexa) nawiedzalem juz wiele razy takze przed kupnem motocykla 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe...

moja TDRa jest z Niemiec 8) Miala ksiazeczke serwisowa,sportowy uklad wydechowy i taka doczepiana turystyczna szybke. Ogolnie nie narzekam , fajnie sie nia jedzi (zwlaszcza ze to moj pierwszy sprzet ;) )

Czasami chetnie bym sobie poskakal na moto(niedaleko mnie jest maly "tor" dla cross) ale niestety nie tym sprzetem......zato na miasto bdb....

wady: brak wskaznika benzyny(tylko kranik :)) no i blokada :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i blokada

Jezeli masz sportowy układ wydechowy to juz pozbyłeś się większości blokad. Pozostało Ci jescze wyregulowanie zaworu wydechowego. Jeżeli jedzie 110 to nie masz blokady na prędkośc jedynie może na obroty ale jeżeli kręci sie wyżej niż7,5tyś to znaczy że jest wszytko ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wiec moj moto ma ze tak powiem powera tylko do 4 biegu(i to na nim pojdzie 110 przy dobrym wietrze ;) ) 5,6 to on juz w obroty powyzej ok 7 tys nie wchodzi...... Zawor tez mam odblokowany....(a tak nawiasem mowiac to w porownaniu do aprilii 125(af,pegaso) to yamaha troche wymieka ...)

P.S

Strzalek_t czytalem w innym temacie ze w Dt jakies gumowe koncowki sa na airbox'ie ......czy taka sam jest w TDR ?? airboxa u siebie juz rozbieralem i jest jakas gumowa rurka,ale czy to ta?

A poza tym to jaki rozmiar ma dysza w Tdr skoro przy pelnym rozblokowaniu trzeba ja wymienic na rozmiar wiekszy i czy mala dysza i te czesciowe rozblokowanie jest przyczyna kapania sporawo oleju z rury(cala felga jest uwalona olejem :buttrock: )?

Troche sie rozpisalem ale jestem zdesperowany :) bo od dluzszego czasu sie glowie nad pozbyciem sie blokad ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do rozmairu dysz to są na www.dt125.de tak z pamięci to nie pamiętam. Z tego co piszesz to masz zblokowaną elektronike. Dziasiaj robilismy dt 125 00 i niby wszykto ok a też ja elektronika ogranicza. Co do rury w air boxie to najelepiej zdjąć siedzenie i zobaczyć. Z tym olejem to może być że jest jakis kiepski albo poprsotu dozownik za dużo go podaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo poprsotu dozownik za dużo go podaje.

Lepiej za duzo niz za malo tak jak u mnie :buttrock:

 

Ta gumowa rurka w DT jest na gorze filtra powietrza. Odrazu ja widac po zdjeciu siedzenia. Wychodzi ona z filtra w gore i natychmiast skreca do tylu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie po odblokowaniu bardzo miło się jeździ' date=' wygląda jak dla mnie bardzo dobrze.[/quote']

 

Czyli odblokowywales swoja TDRe? Jesli tak to czy zmieniales cos w kabelkach(elektryka)? Ja znalazlem takie stronki :http://homepages.compuserve.de/a125ccm/tuning/tdr2.htm

http://homepages.compuserve.de/a125ccm/tuning/tdr3.htm

Wydaje mi sie ze to jest o odblokowywaniu ale jak na razie nie znam niemieckiego co by sie teraz baardzo przydalo:banghead: Moze wy znacie ;) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...