rzemol Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Swojego sprzeta (Drag Star 650 Classic) kupilem w listopadzie. Mial slaby akumulator, wiec dopiero po podladowaniu mozna go bylo odpalic. Ale odpalal za pierwszym razem - za dotknieciem. Na wiosne oddalem do serwisu Yamahy, zwracajac im uwage na wlasciwa synchronizacje. Teraz kiedy jest cieplej nie ma problemu z akumulatorem, ale odpala dopiero po 4-5 sekundach dlawiac sie po drodze. A drugi problem to kiedy ujmuje gazu silnik prycha, strzela. Czy ma to cos wspólnego z niewlasciwa synchronizacja gazników? :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Jakie masz wydechy? Oryginalne czy rozwiercane? Może masz brudny filtr powietrza? Niewiem jak sprawa wygląda w Drag Starze aistnieje tez mozliwośc że podwiesiła/załamała się linka od ssania i ssanie niechowa się do końca. A może masz przebicia na przewodach wysokiego napięcia? Strzela w gaźnik czy w wydech? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Nie ma to nic wspólnego z samą synchronizacją, tylko z ustawieniem składów mieszanki. Z tego co piszesz jest za bogato. Wymnień, albo chociaż sprawdź filtr powietrza. Pozdro, pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemol Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2005 1. Filtr wymieniony był przy okazji przeglądu (przejechałem raptem 700 km).2. Wydechy puste, ale nie rozwiercane; pierwszy właściciel kupując sprzęta taką dał specyfikację i z takimi wyjechał z salonu. U mnie w serwisie dziwili się, bo jeszcze nie widzieli takich (w środku). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2005 No to teraz stawiam na zbyt ubogą mieszankę. Może to byc wina wydechów. W "serwisach" na ogół nie mają za bardzo pojęcia co robić z motocyklem z "tuningowym" wydechem. Rzemol wykręć świecę i napisz jak wyglądała. Porównaj z tą tabelką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Niestety duża liczba serwisów przy regulacji skręca wszystko na ustawienia fabrycznie nie patrząc na ewentualne modyfikacje motocykla.Przykładowo w mojej Kawie były za duże dysze wolnych obrotów a oni jeszcze wzbogacili mi skład mieszanki.Już pomijam to że po ich synchronizacji motor pracował nierówno i tak jak by miał się zaraz rozlecieć – zainwestowałem więc w wakuometry podłączyłem i okazało się że na każdym gaźniku były zupełnie różne wartości – miło było to wyregulować i słyszeć jak silnik zaczyna pracować poprawnie.:buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Draco Fisher Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Porównaj z tą tabelką. Dzięki Pompka za ten link :buttrock: Kiedyś już tą stronkę przeglądałem, ale potem gdzieś straciłem linka i szukałem bez efektu po sieci :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.