jannikiel Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2005 cisnienia okazalo sie ze na jednym z garow cisnienie wynosilo 0 :!: ,na pozostalych nie bylo duzo lepiej-a sprzet chodzil na wszystkie garnkia pobije ktos wynik 0/0,5/0,5/3? Zeby nie bylo, koza z taka kompresja jezdzila az milo, tylko jakby nie chciala odpalac. Z Archiwum X normalnie ;-) Nie dziwota ze komu sie zawory urywają jak rozrzad maja przestawiony- albo tlok powie ktoremu zaworkowi "dzien dobry"- nie ma sie z czego cieszyc- to w.g. mnie niechlujstwo. W Ducu podejrzewam przestawienie rozrzadu bo jest szczegolnie czuly na to- wystarczy 1- zabek na pasku rozrzadu niee tak i juz lipa!! A lipy nie ma prawa byc. Aha- na jakiej podstawie mechanik stwierdzil ze luzy sa ok?? Jest duzy rozrzut w luzach zaworowych na silnikach Ducati i trzeba wiedziec do jakiego np. rocznika jakie luz , jaki model, no i jakie luzy proponuja doswiadczeni mechanicy z zagranicy. Tutaj luzy powinny byc takie: 0,10-0,12 zawory ssace, 0,12-0,15 zawory wydechowe, luzy NA ZAMKNIECIU !! : jednakowo dla ssacych i wydechowych- 0,03-0,05- z tym ze spotkalem sie z opiniami ze raczej ta dolna granica- czyli 0,03. Pozdr. Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DzikoExtrem Opublikowano 5 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 Witam !!!Dzieki ze zechcieliscie napisac cos w tym temacie !!!Juz jest znana przyczyna i lada dzien kumpel ruszy na trasy zmagac sie ze swoimi slabosciami :banghead: Okazalo sie ze sa nieszczelne zawory wynikalo to z tego ze na gniazgach i na zaworach nazbieralo sie bardzo duzo nagaru i innego g....a ale sytuacja jest opanowana. Bedzie jezdzil jeszcze w tym sezonie :lol: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dibas Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 witam.to o moją maszynę się tu rozchodzi.właśnie problem jest tutaj powazniejszy niż przypuszczałem.otóż z tym nagarem to prawda-ale to (jak się okazało w praniu) był pikuś w porównaniu z tym co dzieje się teraz. w łodzi w autoryzowanym serwisie Ducati popsuł się program serwisowy i chłopaki czekają aż włoscy informatycy przyjdą to naprawić :D jeżeli ktoś ma dostęp do części (nowych) do ducati monster 600 to proszę o pomoc, bo jak widzę w jakim to się tempie przesuwa to nóż mi się w kieszeni otwiera. jak tak dalej pójdzie, to na mazury w wakacje pojade na bike'u :x . w końcu mam w nim aż 21 biegów :| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DzikoExtrem Opublikowano 12 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 Co sie stary przejmujesz na mazury pojedziemy na jednym :mrgreen: Jakos sie zmiescimy na mojej Virowce :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dibas Opublikowano 12 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 taa, napewno. tyle że moto spali Ci wtedy nie 7 a 15l/100km i do tego średnia prędkość jazdy będzie zbliżona do max 80 km/h. przecież to katorga. jak już mam się męczyć to wolę sam, a nie jeszcze ukatrupiać przy tym innych qrwa, musi być dobrze.dziś dostałem wiadomosć że części są ale w Bydgoszczy! Cóż pojedzie się po nie jak będzie trzeba. Problem tylko polega na tym że wcześniej muszę borobić jakiś bank :P hmm, no dobra, poczekam do następnej soboty i tym razem napewno wygram w totka! :D ;) :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.