Marta69 Opublikowano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2005 Mój kumpel znalazł u siebie w garażu motorynke PONY i postanowilismy sie za nią zabrać :DProblem leży w tym że nie mam pojęcia od czego tam można zacząć. Leżała przykryta gratami conajmniej z pięc lat. Poza tym ja nigdy nie miałam wczesniej stycznosci z tą maszynką ... Pomózcie od czego można rozpacząć przegląd techniczny i na co zwrócic najpierw uwage itd. Jak macie jakieś linki do stron o tych motorynkach to tez mozecie wrzucić :D Cytuj Radosna twórczość ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luzi Opublikowano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2005 Posprawdzaj czy się kółka kręcą :D Ale tak na serio to wypadałoby rozebrać silnik,posprawdzać wszystko po kolei.A potem można próbować odpalać,lepiej wcześniej sprawdzić bak czy nie ma syfu,bo szkoda paliwa.Ale pewnie nie odpali to trzeba gaźnik sprawdzić,w ogóle sprawdzić czy dochodzi paliwo,czy jest iskra.Jak już silnik zapali to połowa problemu zgłowy.Potem posprawdzać ramę,czy gdzieś nie jest nadpęknięta żeby potem nie poszła w czasie jazdy,sprawdzić cały układ napędowy,czy wszystko poskręcane tak jak ma być.Tyle mi teraz przychodzi do głowy,jak coś źle napisałem to sory :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2005 Mój kumpel znalazł u siebie w garażu motorynke PONY i postanowilismy sie za nią zabrać Problem leży w tym że nie mam pojęcia od czego tam można zacząć. Leżała przykryta gratami conajmniej z pięc lat. Poza tym ja nigdy nie miałam wczesniej stycznosci z tą maszynką ... Pomózcie od czego można rozpacząć przegląd techniczny i na co zwrócic najpierw uwage itd. Jak macie jakieś linki do stron o tych motorynkach to tez mozecie wrzucić Zdjac przedewszystkim gore silnika i sprawdzic stan tloka i cylindra. Przeplukac skrzynie korbowa ropa (nie wiadomo co tam siedzi), przeplukac skrzynie (wlac i wylac olej). Wyczyscic gaznik, sprawdzic stan zaplonu :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechu Opublikowano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2005 Jezeli moto wczesniej jezdzilo to ja bym sie nie bawil w rozbieranie silnika. Sprawdz zbiornik czy nie jest zabrudzony i zobacz czy moto odpali. Jak nie odpali to bedziemy martwic sie dalej :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marta69 Opublikowano 26 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2005 Okey :D dzieki . Jutro moze uda mi sie tam wskoczyc i looknac na to :D Cytuj Radosna twórczość ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroBoy Opublikowano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2005 Skoro koleś się na tym nie zna to niech nie rozbiera silnika, bo zapewne potem go nie złoży:) Ja bym mu radził postarać się odpalić ją i napisać, w czym tkwi problem.Ale przed rozruchem należy wymienić świece i olej (oczywiście nalać świeże paliwo)Pozdrawiam :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 27 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2005 Nie zgodzę sie z tobą w 100%. EnduroBoy-u. Jesli chodzi o cały silnik to tak ale wypadałoby zdjąc tak jak enduroguy mówi głowice i cylinder aby sprawdzić stan tłoka,cylindra, korbowodu. Oczywiscie zacznij od wyczyszczenia gaźnika i ustawienia zapłonu. Jesli jest iskra wlej strzykawką paliwo pod świecę. Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 27 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2005 Skoro koleś się na tym nie zna to niech nie rozbiera silnika, bo zapewne potem go nie złoży Ja bym mu radził postarać się odpalić ją i napisać, w czym tkwi problem. Ale przed rozruchem należy wymienić świece i olej (oczywiście nalać świeże paliwo) Pozdrawiam Spoko, a za kilka dni bedzie topic "Czemu motorynka sie zatarła??" :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plocho Opublikowano 27 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2005 Sprawdz czy wszystkie czesci sa do tej motorynki :D w pierwszej kolejnosci sprawdz czy jest iskra oraz przeczysc gaznik jak sprzecior nei zaskoczy zacznij rozbierac silnik i zrob tak jak inni pisali (oleje itd) :Dpzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marta69 Opublikowano 27 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2005 co do wszystkich części to nie ma jednego koła. to znaczy jest ale przy taczce jego dziadka :D wiec trzeba zacząć od wyjęcia koła z taczki i wmontowania go z pozrotem do motorynki :D Cytuj Radosna twórczość ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bols2 Opublikowano 27 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2005 Nio i nie martwcie sie ciągłym kopaniem i tym ,że nie odpali pewnie będzie trzeba porządnie pchnąć ją :buttrock: :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 27 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2005 Sprawdzic czy sie silnik kreci. Zdjac gaźnik, wykrecic dysze, przeplukac go, zobaczyc czy maja przeswit. Potem czy ma iskre, wymienic olej (ew zobaczyc jaki ma kolor itp). Jak bedzie ok, to mozna zalac mieszanką i sprobowac odpalic Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechu Opublikowano 27 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2005 Jak kolo bylo zamontowane w taczce to nie sadze zeby byl jeszcze z niego jakis urzytek. Pewnie jest pogiete, ale moze da sie wycentrowac. Jak silnik odpali to i tak bedzie pol biedy, bo z zewnatrz to zawsze sie da cos wykombinowac, a do silnika to niestety trzeba pakowac kase, bo tam raczdej nie da sie niczego zaptapic :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 27 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2005 Jak kolo bylo zamontowane w taczce to nie sadze zeby byl jeszcze z niego jakis urzytek. Pewnie jest pogiete, ale moze da sie wycentrowac.Nie no chyba nikt nie uprawial freestyle'u na taczce :buttrock: . Prostowac kolo od motorynki w domu to mozna chyba tylko mlotkiem (joke), z uwagi na to iz nie ma ono szprych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechu Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Nie wiesz chyba stary jakie rzeczy sie robi taczka. Ja urzywasz jej na budowie to na 100% nieraz kolo uderzalo w pustak czy inna nierownosc. Przy taczce tego nie czuc bo sa za male predkosci, ale na motorku jest juz inaczej. Kazde kolo da sie lekko wyprostowac nie mowie ze w domu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.