Maciach Opublikowano 24 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2005 no witam. wiem wiem. powiecie profanacja, po co itd. ale ja pytam sie uprzejmych Panów jak włożyć silnik fiata 126p na ruską skrzynie? tak krok po kroku(na chłopski prosty rozum). to że flansze trza dorobić to wiem. ale pytanie jak połączyć sprzęgło jedno z drugim? i czy ktoś tym jeździł? widziałem w poprzedni weekend taki silnik na skrzyni Awo a w zasadzie to było całe Awo. dziękuje za wszelkie wypowiedzi w tym temacie. pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 24 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2005 podobno najlepiej wcale... zapek kiedyś opowiadał, jak zmontował sama na silniku pf126: zero jazdy. po paru kilometrach wykręcały się wszystkie śruby. następnym pojazdem dwukołowym zapka był sam na silniku zaporożca (jak sam nick wskazuje :mrgreen: )ponoć chodzi o to, że ten dwucylindrowiec MUSI kołysać się na boki, a nie ma takiej możliwości zamontowany na sztywno w ramie. a kołysać się w ramie motocyklowej nie może więc... ;) Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harnaś Opublikowano 24 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2005 Z tym kołysaniem to tak nie do kańca jeżeli silnik jest dobrze wyregulowany to nawet na wolnych obrotach nie jest wcale żle. Moja mz na wolnych chyba trzęsła bardziej. A jeżeli chodzi o budowe takiego sprzęta to zależy do czego tego sprzętu chcesz używać ? Jeżeli do normalnego użytkowania to raczej nie polecam. Taki sprzęt dobry jest żeby w niedziele wyjechać sobie troszke pochałasować, ale nie nadaje sie do normalnej eksploatacji. Jeżeli jesteś nadal zainteresowny mam dużo zdjęć takich sprzętów i samych połączeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciach Opublikowano 24 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2005 wibracje wibracjami...w rusku też bywają, a silnik mam w tej chwili zawieszony na poduszkach i wierzcie mi że nic nieczuć na postoju ani w czasie jazdy. owszem taki silnik malucha i cały ten sprzęt chciałbym do codziennej eksplatacji przeznaczyć, a w czym tkwi problem?(pytanie do Harnasia)pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciach Opublikowano 24 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2005 wibracje wibracjami...w rusku też bywają, a silnik mam w tej chwili zawieszony na poduszkach i wierzcie mi że nic nieczuć na postoju ani w czasie jazdy. owszem taki silnik malucha i cały ten sprzęt chciałbym do codziennej eksplatacji przeznaczyć, a w czym tkwi problem?(pytanie do Harnasia)pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harnaś Opublikowano 24 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2005 Jeżeli chcesz go przeznaczyć do codziennej ekploatacji musisz go niesamowicie pożądnie dopracować bo co chwile będzie sie coś psuło (wiem coś o tym) A raczej jak go złożysz to zawsze coś sie będzie działo. Dopiero po pewnym czasie wyeliminujesz wszystkie wady produkcyjne. Ale taki już urok SAMÓW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.