Skocz do zawartości

YAMAHA V-MAX


MOC
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No wlasnie jak w temacie, jestem powaznie zainteresowany i cos wlasnie znalazlem, no chyba ze ktos ma lepsza oferte to bylbym rad 8)

Interesuje mnie ten motorek

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M37766

cos ktos wie :?: na co zwracac uwage, jego slabe i mocne strony, czy wogole wart tych pieniedzy i najchetniej wszystko co wiecie na jego temat :lol: W moim przypadku sa trzy modele brane pod uwage Bandit 1200, XJR 1300 no i Vmax, z ktorych ten trzeci mi sie ogolnie podoba 8)

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

generalnie oryginaly V-max ma jeden minus,otoz przy wiekszych predkosciach ciezko sie skreca,(nawet w komiksach Joe-Bar`a jest o tym)ale to chyba idzie jakos poprawic,poza tym duza moc i super wyglad i co wiecej trzeba,poszukaj w archiwum bo pamietam ze gdzies bylo o ulepszeniu V-Maxa

 

Pozdro Joe ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba 2 osoby z bylego CYCa piszace tutaj jezdza na VMax.

Znajdz sobie posty o tym moto i jak ktorys z nich mieszka w Wwie to popros o pomoc w obejrzeniu moto.

To musi byc ktos, kto na tym jezdzi - wowczas jest szansa wylapania problemow.

O ile pamietam jeden z nich mial nick Arapaho.

Mielismy kilka dlugich dyskusji na temat poprawienia VMaxa, tak ze w Archiwum musi cos byc.

Ale ty przeciez miales kupowac M111, a nie VMaxa - zamierzasz kupic oba jednoczesnie ?

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki wielkie za pomoc :buttrock:

Rad bede za wszelkie rady dotyczace tego motocykla, tzn. na co zwracac uwage, jakie sa jego slabe strony, co lubi sie szybko wyrobic, jakies manakamenty o ile takowe posiada 8)

Ogolnie bardzo mi sie podoba, pytanie tylko jaka to mina.....

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie rzecz biorąc to bardzo solidna motorynka. Jeśli pytasz o mankamenty, to przede wszystkim jest nim sprzęgło rozrusznika - pada regularnie i niestety trzeba na nie wydawać kasę średnio co 2 sezony (ale może się zdarzyć, że i co sezon). Starsze Maxy mogą brać olej - a paliwko lubią wszystkie, zwłaszcza te zaopatrzone w booster (o Dynojetach nie wspominając :twisted: ) Słabą stroną są też hamulce - najlepiej wymienić je na te z R1 i stalowe oploty przewodów hamulcowych - wtedy zaczyna to jako-tako hamować..

Jeżeli zamierzasz kupić moto do ostrej jazdy i koniecznie chcesz, żeby to był V-Max, czeka Cię trochę modyfikacji. Po pierwsze należy zawiesić silnik na sztywno, po drugie najlepiej założyć z tyłu 17" felgę, po trzecie zmodyfikować trochę przednie zawieszenie, a najlepiej wymienić na "upsy". No i jeszcze parę innych drobiazgów :mrgreen: Potem tylko ogień :twisted:

W starszych Maxach padał też regulator - ale w nowszych (od bodajże 93 roku nie ma z tym problemu).

Jak będziesz kupował zwróć uwagę na biegi - od ostrej jazdy pada czasem dwójka. Poza tym wolne obroty powinny być na poziomie 1000obr/min - silnik powinien pracować spokojnie, więc będziesz w stanie usłyszeć ewentualne nieprawidłowości..

To chyba tyle - jakby co, wal śmiało - najlepiej na GG lub mail, bo tu za często nie zaglądam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...