maximus Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Zwracam sie do wszystkich znajacych sie nieco na rozruchu silnika z "guzika". Rozrusznik nie kreci nic a nic. Sprawdzilem wszystkie polaczenia przewodow i nadal nic. Czy moze to byc WYLACZNIK ROZRUSZNIKA? Czy mozna to jakos sprawdzic? A jesli to on, czy musze koniecznie pedzic do salonu yamahy i zamawiac, czy moze te wylaczniki sa uniwersalne i pasuja do kazdego moto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Sprubuj zewrzeć styki na przekaźniku od rozrusznika, lub podłączyć go na moment na krutko, jeśli działa, to znaczy, że gdzieś coś niestyka... Może niemasuje włącznik na kierownicy, albo przekaźnik nawala... może jakiś kabel jest przerwany w środku.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
energy7 Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Możesz sprawdzić równiez szczotki węglowe w rozruszniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Czy moze to byc WYLACZNIK ROZRUSZNIKA?moze byc. qmpel tak mial jak zaliczyl glebe i wpadl mu tam syf i rozruch nie krecil. zrob jak radzi Idaho - sprawdzisz w teb sposob rozrusznik. jezeli bedzie git, to sprawdz, czy przekaznik dziala w ten sposob, ze podaj na krotko (z ominieciem stacyjki) odpowiedni sygnal. niestety do tego trzeba miec troche wiedzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maximus Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2005 ok, wiec mowicie, ze polaczyc to na krotka...powiedzcie kurde jak to dokladnie zrobic, bo nie chce czegos zchrzanic, a tak w ogole to jesli to przekaznik- to jaki moze byc koszt i czy musi to byc akurat taki od yamahy- mojego modelu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
energy7 Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Podaj napięcie 12V.Raczej normalny przekażnik wystarczy, ale zawsz edo wartości natężenia Ampery dobierzesz w sklepie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maximus Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2005 dobra, zaczailem- najpierw sprawdze sam rozrusznik z pominieciem tego przekaznika, tylko powiedzcie jak polaczyc go taka jak mowicie na krotko, zeby potem spr juz sam przekaznik..z gory dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
energy7 Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Przekażnik możesz wyciągnąć i podłączyć 12V jak będzie pykał to znaczy że działa załącza.A rozrusznik normalnie na krótko, ale tylko chwilkę żebyć go nie spalił, hehePo sie może poprostu przepalić mając opór jakim są 4 tłoki w cylindrach.To jest normalny silnik elektryczny o większej mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maximus Opublikowano 1 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2005 Dobra, wiec zrobilem tak, jak mi poradziliscie- podlaczylem rozrusznik bezposrednio pod 12v- zacheblowal raz i sie rozlaczyl- potem nie bylo pradu po przekreceniu kluczyka, wiec musialem wyjac i wlozyc bezpiecznik i juz bylo ok.Podlaczylem tez tezn wylacznik rozrusznika pod 12v- nie dzieje sie w nim nic a nic- czy zatem zgodnie z tym to by byla przyczyna braku rozruchu?cZy nie orientujecie sie ile moze kosztowac taki wylacznik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.