Pietrek Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Po zakupi emojej Hondy CB 450 pewien baran za mocno dokręcił mi kurek do spuszczania oleju- i pojawiło się pęknięcie.Próbowałem silikonem zasmarkać to czarnym, ale nie pomaga- olej gdy jest ciepły, cieknie, gdy zimny, prawie w ogóle.Pospawanie od wewnątrz nie wchodzi w gre, bo to nieopłacalne, od zewnątrz nieskuteczne(tak mówił koleś z punktu spawania głowic) Możecie mi coś poradzić?Z góry dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marknt Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2005 pospaw z zewnątrz to tyko kwestia fachowca , sam miałem podobny problem ( rysa 2mm przy korku spustowym)pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Moim zdaniem da się, to spawnąć z zewnątrz tak aby nie było wycieków. Jednak do tej operacji będziesz musiał wyciagnąc silnik z ramy... tak aby spawacz miał bardzo dobry dostęp do pęknięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Przy okazji trzeba sie liczyć z tym że spawanie w okolicach gwintu może spowodować koniecznośc przegwintowania otworu po spawaniu. Stopy aluminium lubia się "kręcić" przy spawaniu. Mozna jeszce kombinowac z klejeniem dwuskładnikowymi klejami do metali, ale skuteczność tej operacji jest znikoma szczególnie przy oleju Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klapek Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Pospawanie od wewnątrz nie wchodzi w gre' date=' bo to nieopłacalne, od zewnątrz nieskuteczne(tak mówił koleś z punktu spawania głowic) Możecie mi coś poradzić?Z góry dzięki.[/quote']Czemu twierdzisz że spawanie jest nie opłacalne?Koszt takiej operacji pewnie zamknie się w granicach 20zł (przynajmniej w Kwidzynie...)Nie baw się w kleje bo olej ma wysoką temp i po jakimś czasie szuwaksy na pewno puszczą.Pietrek takie posty powinieneś pisać w grudniu a nie jak sezon się rozkręca w pełni :buttrock: Pozdrawiam Cytuj Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..? www.kolyaska.fora.plObecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pietrek Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2005 heheh- pocvzątek sezonu, nawet z cieknącym olejem zacząłem jescze jak śniegi były:)Co do spawania od wewnątrz- nie jestem w stanie rozpołowić silnika a potem go złozyć- zeby on zapalił- a mechanik bierze za takie coś kilka stówek.Co do spawania z zewnątrz. Tez kapie mi koło kurka, czyli ten sam problem jaki miał Marknt, a u niego wszystko szcześliwie się skończyło.Śmignę zatem do instytutu spawalnictwa popytać.Dzięki wielkie za porady.Do następnego.Pozdrawiam.Pietrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.