Wazzabii Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2005 otoz mam pytaniemam DR125se i jest to motocykl chlodzony powietrzem, na domiar zlego sprzecik nie ma seryjnie montowanego termometra od temperatury silniczkakumpel mi cos wspominal ze widzial taki doklejany termometr w yamaszce XT600, tj. czujnik przy cylindrze i wskaznik przy zegarachslyszal ktos o takim czyms i orientuje sie ile to moze kosztowac?potrzebuje tego bardzo bo maszyna jest uzytkowana w terenie no i czasami wydaje mi sie ze jest chyba zbyt ciepla, ale dokladnie nie wiem ile temp moze wynosicnajlepiej to by bylo jakbyscie podali temperature dopuszczalna cylindra w 4T, bo Yamaszki DT z tego roku to mialy juz wskaznik temperatury Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Są termometry wkręcane w wlew oleju, pokazują one przybliżoną jego temp. Lub możesz zrobić taki patent, że wkręcisz czujnik temp. w korek spustowy oleju w misce, który to przy określonej temp będzie zwierał do masy i zapalał kontrolke... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 21 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2005 mmm,chodzi mi o takie cos zeby byla skala i pokazywalo najlepiej w *C jaki goracy jestwiem ze takie cos istnieje bo kumpel widzial w yamaszce XT ktora tego seryjnie nie miala, sam koles mowil ze sobie dokupiltylko mnie interesuje ile to kosztuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 21 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2005 Widziałem termometr cyfrowy którego sonda była włozona we wlew oleju a wyświetlacz zamontowany na kierownicy.Zasilanie z baterii więc wskazywał temperaturę non-stop. Kosztował ok 200zł. Tańszy termometr wskazówkowy kosztował ok 100zł. Obydwa pokazuja temperature oleju w silniku a nie cylindrów. Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 21 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2005 Wkręcasz taki mały zegarek zalany płynem zamiast korka wlewu kosztuje 70-100 zł na kazdym bazarze i w kazdym katalogu typu Louis znajdziesz to cudo, wazne bys wiedzial jaki masz gwint bo są rozne.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POM Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2005 możesz przymocować cóś takiego, zakres temperatur w sam raz, kłopotliwy może być tylko wyświetlacz, poniżej masz linka http://www.roloman.nsf.pl/sklep/product_in...d592abeb066b325 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POM Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2005 mam u siebie założony (yamaha XJ600), wyswietaklcz na kierwonicy a czujka między 2 a 3 cylidnrem na wysokości sruby od napinacza łańcucha rozrządu, temperatura to od 90 do 130 stopni C Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2005 co do tego linka, to latwo takie cos przymocowac?bo nie wiem czys ie zmiesci miedzy zeberka cylindrano i czy zdaje egzamin?bo moja Suzuki DR125 jest uzytkowana w terenie a tam silniczek sie grzeje, a teraz jeszcze lato idzie i szkoda przegrzac sprzeta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek-b12 Opublikowano 15 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2005 no i jak z tymi czujnikami??? gdzie je mozna przyczepic?? lepiej miedzy zeberka czy moze w olej???no i jaka temperature mozna uznac za niebezpieczna dla silnika??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POM Opublikowano 16 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2005 ja dałem czujkę między żeberka a to dlatego ze nie chcaiłem kombinować zkorkiem wlewu, potraktuj taki termometr jako wskaźnik rozgrzania silnika (w zasadzie do tego się tylko adaje), co ci da informacja że silnik ma wysoką temperaturę, mysle ze dopóki jedzie i jest chłodzony powietrzem wszystko jest w porządku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 16 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2005 Ja bym wsadził, taki termometr z sądą do miski olejowej. Tylko zastanawiam się nad zamocowaniem przewodów, oraz samej sondy w misce. Sam termometr nie jest taki drogi, ale klej do właściwego przymocowania może troche kosztować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POM Opublikowano 16 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2005 mozna nawiercić korek spustowy i tam wsunąć czujnkę termometru, trzeba tylko wypatencic mocowanie aby czujke łatwo wyciagać do zmiany oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 17 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 Łatwo powiedzieć, trudniej uszczelnić.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 17 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 Najpierw klej potem silikon i bedzie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POM Opublikowano 17 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 po co uszczelniać, korek spustowy nawiercisz od spodu a nie przewiercisz, rówżnica w pomiarze będzie niewielka a i roboty o wiele mniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.