lechu Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Tak jak w temacie napisalem chcialbym sie dowiedziec jakie waszym zdaniem jest najlepsze enduro 125cc. w granicach ok 6000zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Powiedz do jakich celów. Czy chceszs hard enduro czy chcesz duzo po mieście latać...Najbardziej "wieloklasowym" motorem jest dt 125. Łączy ona mocny silniki (chyba 26km po odblokowaniu) dobre zawieszenia (skoki p/t 280/270). Jest wielu uzytkowników tego sprzęta. Jesli szukasz czegoś mocniejszego rozejzyj sie za starym ktm-em lub husqvarną wr 125. Ostatecznie polece kmx-a 125 ale to sprzęt dość mało powszechny więc wolałbym dt której uzytkowników masz od groma! Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Ja też polecał bym DT. Idealny do wszystkiego. Ma calkiem mocny silnik i dobrą zawieche. Niema problemu z częściami i jest w miare tani w eksploatacji. No chyba że chcesz coś bardziej Hard wtedy polecam KTMa lub Huske. Także dobrym motorkiem w klasie 125 będzie Aprilia RX bądź Tuareg:D A po tuningu na 160 to już w ogóle szatan :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Do ostrzejszej jazdy w lesie RX125, miasto/las Dt125r a najlepiej TS125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2005 W tuaregu musisz pamietać o ciężkim przodzie (duży bak) więc na torze morzesz nieźle przy*eb... walnąć w bak nogami (znajomy na derbi bi3 tak walną i przez pare dni nie mogl jeździć. w Rx-ie pamiętaj ze jest bardziej wyżyłowany wiec częściej sie pobawisz w mechanika :] Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwisterZG Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2005 DT 125 to jest cos ale znalazlem cos fajnego za calkiem przystepna cene.http://allegro.pl/show_item.php?item=47805780 tylko ze jeszcze rejestracja czyli kolejny koszt :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2005 DT 125 to jest cos ale znalazlem cos fajnego za calkiem przystepna cene.http://allegro.pl/show_item.php?item=47805780 tylko ze jeszcze rejestracja czyli kolejny koszt Po co kupowac Dt125 za takie pieniadze :lol: ?? TO jest DT-tka KTm-a (nawet po silniku widac bo jest ten sam) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2005 dtworior napisał: DT 125 to jest cos ale znalazlem cos fajnego za calkiem przystepna cene.http://allegro.pl/show_item.php?item=47805780 tylko ze jeszcze rejestracja czyli kolejny koszt Po co kupowac Dt125 za takie pieniadze ?? TO jest DT-tka KTm-a (nawet po silniku widac bo jest ten sam)Dokładnie Dt z plastikowym bakiem i rozrusznikiem a silnik taki sam i zaiesznie praktycznie tej samej klasy. Ja ostanio jechałem na CRM 125 i musze powiedzieć, że to bardzo fajna maszyna. Bardziej usportowiona niż DT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2005 http://allegro.pl/show_item.php?item=47805780 <= chodziło o ten link tylko kolega cos namotał :P co do tematu, to wybieralbym chyba miedzy DT i RX. ogolnie RX jest mocniejszy, ma troche lepsze zawieszenia, ale wg mnie troche odstrasza nikasyl na cylindrze=> ewentualny remoncik to kupa kasy (ale wlasnie przez nikasyl jest m.in. mocniejsza). DT to tansze czesci, ewentualny lepszy dostep do uzywanych, no i za ta kase DT kupisz troche mlodszą , bo czesto widac RX np. z 91 roku za 5,5 tys 8O Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2005 ale wg mnie troche odstrasza nikasyl na cylindrzeNIkasyl jest trwalszy niz tuleja, tłoki w taiej samej cenie. NIe trzeba robić szlifów i do tego mniej sie grzeje a to że ludzie jeżdzą po 2-3 lata na tym samym tłoku i póniej mówią ze nikasyl jest beee to inna sprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2005 NIkasyl jest tańszy niz tuleja a to że ludzie jeżdzą po 2-3 lata na tym samym tłoku i póniej mówią ze nikasyl jest beee to inna sprawa.no tak, ale do sprzedazy czesto sa wystawione wlasnie takie sprzety i nowy wlasciciel za jakis czas musi bulic kilka stówek za nowy nikasyl. wychodzi polska oszczednosc :roll: a w przypadku dt nie trzeba od razu dawac tulejki :P mamy w zapasie jeszcze 8 szlifow (a moze i cut wiecej ?) :P Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechu Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2005 To zeby kupic DT to ja juz w zamysle mialem, bo chodzi mi o moto ktore mozna zarejstrowac. Bardziej chodzilo mi o marke, bo nabralem uprzedzenia do Suzuki po tym jak mielam RM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Kupuj DT 125,albo CRM 125....ja mam zamiar w tym sezonie kupić jeden z tych motocykli,jak odblokujesz Dt masz 27 kuce ,a CRM słyszałem nawet że koło 30..Dt jakbym nawet kupił zablokowaną to przynajmniej wiedziałbym ja ją odblokować,a CRM :roll: .Może wiecie gdzie CRM,ma blokady oprócz dyfuzora i wydechu :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Ja mam Suzuki i nie narzekam :P Jeżeli miał bym wybierać między CRM, DT i RX to niemam pojęcia co bym wybrał!! Podobno jest problem z częściami do CRM! A wracając do Nicasilu to macie całkowitą racje. Jak jest OK to można się cieszy jednak kiedy nicasil się zwali musimy ostro bulić :lol: DT jest chyba najbardziej uniwersalna, za to RX ma leprzą zawieche!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2005 ENDURO napisał:Dt jakbym nawet kupił zablokowaną to przynajmniej wiedziałbym ja ją odblokować,w takim razie zapraszam do tematu "blokady w dt125r z 2000 roku". ciekawe , czy cos wymyslisz :P Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.