Dr. Barney Opublikowano 17 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2005 WitamMam taki problem z moim Simsonem a właściwie dwa problemy.1. Jak jest zimny to odpala prawie odrazu, a gdy już troche popracuje i sie rozgrzeje to cięzko jest go odpalić.2. Podczas jazdy szczególnie w mieście, choć nie tylko gdy jest dośc ruchliwie i czesto się zwalnia przyspiesza poprostu przerywa, jakby slinik sam w niektórych momnetach hamował, zarzucał (cięzko to określić ;-) ), często występuje to gdy jade szybko i zwalniam. Jak ktoś wie czym te problemy moga być spowodowane to prosze o pomoc. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suzuki123 Opublikowano 17 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2005 zaczalbym od sprawdzenia w simku, czy linka ssania nie jest zbyt napieta i samo urzadzenie w gazniku nie jest pozbawione luzu. Minimalny luz powinien byc, chodzi o to,zeby ssanie na pewno cofalo sie do konca, sprawdz czy nie zacina sie w gazniku - jest tam sprezyna, moze linka sie zaciera i stawia opor, ktorego sprezynka nie ma sily pokonac i cofnac ssanai do konca - efekt tego bylby taki jak opisujesz: zimny silnik - pali od razu, a jak sie zagrzeje to nie chce.... a podczas hamowania zadlawioa sie bo zalewa.Sprawdz czy to to i daj znac pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroBoy Opublikowano 17 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2005 masz zapewne świece o nieodpowiedniej ciepłocie ;) sprawdź jaka jest w instrukcji i taką kup może być iskraJak by co to piszPozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?ysy Opublikowano 17 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2005 patrz wszystko po kolei wiadomo simson to przedziwna maszyna i warto przegladnac cały układ zapłonowy i ssacy 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr. Barney Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2005 WitamA jesli chodzi o to przerywanie, zamulanie, hamowanie, gdy jadę i zwalniam to może być coś związne z cewką? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechu Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Swieca ma za mala cieplote. Wymien ja i powinno byc OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Hmm ciepłota swiecy chłopcze nia ma takiego znaczenia. Motor bedzie jexdził troche gorzej. zrob kolejne czynnosci:-Wyczyść dokładnie gaźnik-Wyreguluj zapłon-Przed jazdą zostaw motor na 5min rzeby sie grzał a w tym czasie wyreguluj mu obroty Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Icea_PL Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Hmm ciepłota swiecy chłopcze nia ma takiego znaczenia. Motor bedzie jexdził troche gorzej. bla bla bla Ma chlopcze takie znaczenie, ma. Zacznij od wymiany swiecy na wlasciwa. Barney: patrzac w twoj podpis "Skąd:" wnioskuje, ze masz jakies kompleksy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2005 O tyle lepiem to wiem ze sam mam simsona s-51 i pare swiec uzywałem. Jeździłem na 75,85 i naprawde iskra taka sama i jazda też. Na ciepłote trzeba uważać jesli zmienia sie pora roku. W zimie inna w lato inna.A i co do tego to mam niemieckiego izolatora polecanego i chodzi na tym do dupy Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr. Barney Opublikowano 7 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2005 WitamNo z odpalaniem jest już troche lepiej, ale ciągle mi przerywa. Występuje to szczególnie na niskich obrotach, gdy już sie rozpedze i jade szybciej to nie ma problemu i jedzie dobrze. No, ale, gdy jade w mieście na niskich czy średnich obrotach to strasznie przerywa, hamuje, momentami mam wrażenie, że na pół sekundy przestaje pracować ;-) i jazda jest dość męcząca, jak tak przez cały czas zarzuca raz do przodu raz do tyłu...(nie jest to bardzo silne, ale jednak przeszkadza troche w jezdzie). No i jeszcze jedna sprawa jest. Jak odpalam Simsona to obroty są dość wysokie, ale jak już troche pojeżdze i gdy się zatrzymuje to momentalnie gaśnie, jeśli nie dodam gazu... Wiecie o co chodzi w tych dwóch przypadkach? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suzuki123 Opublikowano 7 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2005 przy gaźniku jest taka śrubka... z boku. ale nie pod przepustnicą, niemal pionowo do góry , tylko taka poziomo.... jest wykręcona? o ile? spróbuj ją trochę wykręcić, o 1, moe 2 obroty. powinno być lepiej, napisz jak jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr. Barney Opublikowano 7 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2005 WitamNo jest dość mocno wykręcona no i jak odpalam, gdy jest zimny to obroty są wysokie może za..., ale potem przygasa jak troche pojeżdzę... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niagara Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 u mnie ostatnio tez simek przyrywal i ciezko opalal na zagrzanym i przyczynal tego byl kondensator.... moze kabel wysokiego napiecia byc tez przegrzany ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 Napisałeś że szarpie go do tyłu może masz zaszybko zapłon :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek_p Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 Sprawdź kolego czy masa od cewki jest dobrze przykręcona, albo czy jakiś przewód nie jest luźnyI dokładnie wyreguluj gaxnik i wyczyść kranik :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.