Skocz do zawartości

Problemy na zakrętach w GS500...


Ruff.
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja też obstawiam przednią oponę, albo ciśnienie albo uszkodzenie objawiające się tym że opona nie jest już idealnie okrągła ale może to się objawiać też przy zbyt wysokim ciśnieniu.

Może spróbuj znaleźć kogoś z gieesikiem i koło przerzuć, pewnie robota na parę minut a od razu wykluczysz lub potwierdzisz uszkodzenia.

Aha - łożysko główki powinno pewnie stukać przy mocnym dohamowaniu przodem jeżeli ma luzy.

SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, za wasze rady !!

Ostatnio nie miałem zbytnio czasu tego sprawdzać, ale pewnie w nadchodzący weekend bede miał okazję troszkę potestować, choc po ostatnich jazdach obstawiam, że przyczyna było zbyt niskie ciśnienie w oponie + niska temp. opon i otoczenia

ale to jeszcze nie jest ostateczna diagnoza i nie ustane w poszukiwaniu odpowiedzi :buttrock:

 

3mta się kierownic :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza sprawa - motocykl z 2004 roku ma już skasztanione zawieszenie - jesto ono niedotłumione, o ile się orientuję, pozbawione regulacji napięcia wstępnego sprężyn (tak na pewno jest w wersji F, która ostatnio miałem na warsztacie). Tamto moto miało 8 tys km przebiegu i poprostu zastąpiłem seryjny olej 10W na 15-20 Mobila. Nastąpiła poprawa. Można dać nawet 20W, wtedy na pewno nie będzie bujania, nie wspominam już o dobijaniu pod światłami.

Oczywiście podobnie jak zalecili koledzy - sprawdź luzy itp.

 

Pozdro, Pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie jak to jest z tym zawieszeniem ??

Tutaj:

http://www.suzuki.com.pl/moto/moto2/salon.html

jest napisane, że ma regulację napięcia wstępnego sprężyn (wprawdzie jest to w opisie do rocznika 2005, ale jest to chyba ten sam opis co do rocznika 2004, bo do 2004 opisu osobnego nie ma).

To jak to w końcu jest??

Mozna regulowac czy nie można ??

Paweł pisze, że nie ma regulacji to w takim razie co oni za bzdury wypisują na stronie...

Dzisiaj w Riderze też gość w serwisie zrobił wielkie oczy jak go o to zapytałem...

Czyli prawdopodobnie nie ma regulacji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W broszurze znalezionej na tej stronie

http://www.suzuki-gb.co.uk

jest napisane co nastepuje:

"Suspension.

front: Telescopic, coil spring, oil damped, >> spring preload fully adjustable <<

rear: Link-type, coil spring, oil damped, spring preload 7-way adjustable"

Jest to napisane w PDFie zatytułowanym "GS500 K4 Brochure" czyli wskazywałoby, że dotyczy modelu 2004 (czy może K4 znaczy coś innego ;) )

 

Dodatkowo tutaj:

http://www.suzuki-gb.co.uk/techspecs.asp?id=36&l=

jest to potwierdzone...

 

No ale to bardzo proste jest - masz na nakrętkach lag takie wystające pokrętła zakończone naciąciami pod klucz 10mm' date=' czy tylko zwykły korek jak w wersji F?[/quote']

 

Sprawdzałem jak to wyglada u mnie. Rozumiiem, że chodzi co jest u góry tam gdzie lagi siedza w półkach ?? Otóż tam jest śruba, ale bynajmniej nie 10mm tylko coś znacznie większego...

Nie wiem czemu, ale obija mi sie po głowie, że tam jest ustawialne napięcie wstepne, ale nie zewnętrznie tylko w środku coś trzeba dłubać...

W Riderze mechanik powiedział, że możliwe, że trzebaby zamawiać jakies dodatkowe elementy, które zwiększają napięcie wstępne sprężyny...

Niestety żadnych informacji na ten temat nie moge znaleźć w sieici...

 

I juz cały głupi jestem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stawiam na opony ze sa nowe nie znaczy dobre zalatw uzywke w dobrym stanie i zobacz czy bedzie to samo

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie masz w takim razie regulacji, tak jak pisałem. Mechanik Ci mówił o dystansach, które można wstawiac nad spręzynę, co powoduje większe napięcie wstepne. Tylko pierwsze słyszę, że są do tego dostępne jakieś czesci, zawsze jest to "inwencja własna" właściciela. Ja bym zaczał od gęściejszego oleju.

 

Pozdrawiam, Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...