Browarny Opublikowano 21 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2005 Ja też obstawiam przednią oponę, albo ciśnienie albo uszkodzenie objawiające się tym że opona nie jest już idealnie okrągła ale może to się objawiać też przy zbyt wysokim ciśnieniu.Może spróbuj znaleźć kogoś z gieesikiem i koło przerzuć, pewnie robota na parę minut a od razu wykluczysz lub potwierdzisz uszkodzenia.Aha - łożysko główki powinno pewnie stukać przy mocnym dohamowaniu przodem jeżeli ma luzy. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ruff. Opublikowano 21 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2005 Dzięki, za wasze rady !!Ostatnio nie miałem zbytnio czasu tego sprawdzać, ale pewnie w nadchodzący weekend bede miał okazję troszkę potestować, choc po ostatnich jazdach obstawiam, że przyczyna było zbyt niskie ciśnienie w oponie + niska temp. opon i otoczeniaale to jeszcze nie jest ostateczna diagnoza i nie ustane w poszukiwaniu odpowiedzi :buttrock: 3mta się kierownic :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nika Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Aha - łożysko główki powinno pewnie stukać przy mocnym dohamowaniu przodem jeżeli ma luzy.może też być ciut za mocno skręcone i przez to wężykuje :arrow: mimo że na kierownica sie obraca bez oporów :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Pierwsza sprawa - motocykl z 2004 roku ma już skasztanione zawieszenie - jesto ono niedotłumione, o ile się orientuję, pozbawione regulacji napięcia wstępnego sprężyn (tak na pewno jest w wersji F, która ostatnio miałem na warsztacie). Tamto moto miało 8 tys km przebiegu i poprostu zastąpiłem seryjny olej 10W na 15-20 Mobila. Nastąpiła poprawa. Można dać nawet 20W, wtedy na pewno nie będzie bujania, nie wspominam już o dobijaniu pod światłami. Oczywiście podobnie jak zalecili koledzy - sprawdź luzy itp. Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ruff. Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2005 No właśnie jak to jest z tym zawieszeniem ??Tutaj:http://www.suzuki.com.pl/moto/moto2/salon.htmljest napisane, że ma regulację napięcia wstępnego sprężyn (wprawdzie jest to w opisie do rocznika 2005, ale jest to chyba ten sam opis co do rocznika 2004, bo do 2004 opisu osobnego nie ma).To jak to w końcu jest??Mozna regulowac czy nie można ??Paweł pisze, że nie ma regulacji to w takim razie co oni za bzdury wypisują na stronie...Dzisiaj w Riderze też gość w serwisie zrobił wielkie oczy jak go o to zapytałem...Czyli prawdopodobnie nie ma regulacji... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2005 No ale to bardzo proste jest - masz na nakrętkach lag takie wystające pokrętła zakończone naciąciami pod klucz 10mm, czy tylko zwykły korek jak w wersji F? Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ruff. Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2005 W broszurze znalezionej na tej stroniehttp://www.suzuki-gb.co.ukjest napisane co nastepuje:"Suspension.front: Telescopic, coil spring, oil damped, >> spring preload fully adjustable <<rear: Link-type, coil spring, oil damped, spring preload 7-way adjustable"Jest to napisane w PDFie zatytułowanym "GS500 K4 Brochure" czyli wskazywałoby, że dotyczy modelu 2004 (czy może K4 znaczy coś innego ;) ) Dodatkowo tutaj:http://www.suzuki-gb.co.uk/techspecs.asp?id=36&l=jest to potwierdzone... No ale to bardzo proste jest - masz na nakrętkach lag takie wystające pokrętła zakończone naciąciami pod klucz 10mm' date=' czy tylko zwykły korek jak w wersji F?[/quote'] Sprawdzałem jak to wyglada u mnie. Rozumiiem, że chodzi co jest u góry tam gdzie lagi siedza w półkach ?? Otóż tam jest śruba, ale bynajmniej nie 10mm tylko coś znacznie większego...Nie wiem czemu, ale obija mi sie po głowie, że tam jest ustawialne napięcie wstepne, ale nie zewnętrznie tylko w środku coś trzeba dłubać...W Riderze mechanik powiedział, że możliwe, że trzebaby zamawiać jakies dodatkowe elementy, które zwiększają napięcie wstępne sprężyny...Niestety żadnych informacji na ten temat nie moge znaleźć w sieici... I juz cały głupi jestem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2005 stawiam na opony ze sa nowe nie znaczy dobre zalatw uzywke w dobrym stanie i zobacz czy bedzie to samo Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Nie masz w takim razie regulacji, tak jak pisałem. Mechanik Ci mówił o dystansach, które można wstawiac nad spręzynę, co powoduje większe napięcie wstepne. Tylko pierwsze słyszę, że są do tego dostępne jakieś czesci, zawsze jest to "inwencja własna" właściciela. Ja bym zaczał od gęściejszego oleju. Pozdrawiam, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.