Skocz do zawartości

FANI HONDY VFR 800 ( Honda VFR800 )


Rekomendowane odpowiedzi

Na 99% jestem już przekonany o VFR 800 z lat ok 2000 - 2003.

 

odradzalbym brac model RC46II, czyli ten z VTEC.

Chyba ze koszta utrzymania nie graja roli.

Ustawianie zaworow to jest zmora kazdego mechanika i dlatego odpowiednio drogie.(potrzeba do tego specjalnych narzedzi)

 

 

 

 

SirAdam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Przeczytałem cały temat' date=' i jeszcze jeden na temat VFR 800 / 750, ale nikt z Was nic nie pisze na temat wygody jazdy plecaczka? Jak to wygląda tak naprawdę?

tzn. czy nogi muszą być mocno podkurczone? czy twarda kanapa i takie tam nieistotnie dla mnie szczegóły (w odróżnieniu od plecaczka)[/quote']

 

Mój plecaczek nie narzeka, w dodatku uparła się, że musi osobiście wypowiedzieć się na ten temat! :-) :-) :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale nikt z Was nic nie pisze na temat wygody jazdy plecaczka? Jak to wygląda tak naprawdę?

 

Bo skąd oni mają to wiedzieć!!! ;)

 

 

Mój plecaczek nie narzeka' date=' w dodatku uparła się' date=' że musi osobiście wypowiedzieć się na ten temat![/quote'']

 

Właśnie, przejechałam na VFR kilkanaście tysięcy kilometrów w roli plecaczka i nigdy nie mogłam narzekać na pozycję w czasie jazdy ani na komfort jazdy (max. dzienny przelot 911 km :D). Mimo tego, że jestem bardzo wysoka (180 cm) nie mam zbyt mocno podgiętych nóg i jeździ mi się naprawdę wygodnie. Mamy turystyczną szybę, więc powyżej 160 km/h szarpie trochę kaskiem, ale poza tym jest OK - szczerze polecam. :lapagora:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja pasażerka także nie narzeka na pozycję na VFR.

Siedzenie jest ok, nogi nie są mocna podkurczone.

Jedyne narzekanie jakie słyszałem, to że jest za dużo miejsca i ma daleko do baku, aby się o niego oprezć przy hamowaniu ;)

 

VFR ma jednak wadę :D

Regulator napięcia potrafi odmówić posłuszeństwa. Tak właśnie zdarzyło się w sobotę w mojej VFR. Jednak dzięki temu, że dowiozła mnie do domu mimo słabego ładowania i dawała kulturalnie odczuć, że coś jest nie tak wciąż baaardzo ją lubię ;)

Nowy regulator będzie jutro 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Straszne dzięki Wszystkim. Myślę, że jak tylko sprzedam moje maleństwo to poszukam w przyzwoitym stanie VFR 800.

Co mnie już całkiem ku temu moto przekonuje to fakt, iż jest trochę lżejsza od mojego maleństwa, ale z drugiej strony to mam cholernie DUUUUUŻY sentyment do BMW. No ale życie i portfel pokażą co stanie w garażu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja zapytam.  

Dlaczego chcesz sprzedać BMW?  

Tylko dlatego, że za ciężkie?

Z różnych powodów. Ma już swoje lata - rocznik 1993, brakuje mu trochę mocy - przynajmniej jak dla mnie i mojego stylu jazdy, a poza tym obawiam się czy za jakiś czas nie zacznie się trochę bardziej sypać. Narazie jeżdżę nią od listopada 2001 i po kosmetyce zepsuł się czujnik Halla, który wyjarał mi prawie cały układ zapłonowy (udało się tylko komputerowi sterującemu BOSCH MOTRONIC) - no miałem wtedy z nim jazdę, ale po napisaniu doktoratu z elektroniki (dopiero dzięki oscyloskopowi stwierdziłem co to) była diagnoza i wymiana, i teraz pompa hamulcowa lekko cieknie - ale nowa już w drodze. Ogólnie nic nie dzieje się jeszcze z nim, ale osobiście nie mam zaufania do motocykli, które mnie zawodzą w trasie (dwa razy byłem ściągany furgonem z drogi). Dlatego sprzedać ją chcę.

A jeśli starczy mi kasy to poszukam BMW K1200RS (wiem, jest cięższa, ale i mocniejsza, no i to BMW) lub (co najbardziej prawdopodobne) Honda VFR 800.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obowiazkowo montuj radiator (jak nie bedzie) i wentylator

Będzie z radiatorem, a wentylator już czeka :-D

 

 

A jeśli starczy mi kasy to poszukam BMW K1200RS (wiem, jest cięższa, ale i mocniejsza, no i to BMW) lub (co najbardziej prawdopodobne) Honda VFR 800.

Słyszałem dobre opinie na tema K1200RS :D

Może za te parę lat tez sie na niego zdecyduję. Szczytem marzeń jest w moim przypadku K1200S :mrgreen:

Chyba, że Honda wypuści motocykl o podobnej pojemności z kardanem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie też się K1200S marzy, ale trochę przegięli z ceną - ponad 70 tys za moto to letka przesada, a za używkę trzeba wyłożyć cóś ponad 50 tys. - delikutaśne przegięcie.

Popatrz na ceny w niemieckich ogłoszeniach.

Z tego co pamiętam to poniżej 50 tys można coś znaleźć :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obowiazkowo montuj radiator (jak nie bedzie) i wentylator

 

radiator na regulatorze napięcia, a wentylator po co?

 

[ Dopisane: 11-10-2005, 10:33 ]

Dlatego sprzedać ją chcę.  

A jeśli starczy mi kasy to poszukam BMW K1200RS (wiem, jest cięższa, ale i mocniejsza, no i to BMW) lub (co najbardziej prawdopodobne) Honda VFR 800.

 

Pojeździsz troche VFR-ą to przestaną Cie interesować BMW. Chyba, że nie lubisz sportowego zacięcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

radiator na regulatorze napięcia, a wentylator po co?

Aby wymusić przepływ powietrza po radiatorze w celu lepszego jego chłodzenia :D

 

Pojeździsz troche VFR-ą to przestaną Cie interesować BMW. Chyba, że nie lubisz sportowego zacięcia.

Lubię sportowe zacięcie, ale trochę denerwuje mnie łańcuch, dlatego myślę o BMW w odległej przyszłości :D Jak narazie nie mogę o VFR powiedzic nic złego (pomijając regulator). Okazała się bardzo dobrym wyborem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...