chorcio Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Jak w temacie chcialbym zamocowac licznik rowerowy w ma etz moze macie pomysly gdzie to zrobic lbo w jaki sposób. Pozdrawiam Cytuj <p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luk Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Mala wskazowka: unikaj montowania licznika w poblizu przewodow instalacji elektrycznej. Swego czasu zalozylem licznik firmy sigma sport w obudowie stacyjki i bezposrednio pod nim znajdowala sie wiazka przewodow. Efekt byl taki, ze po odpaleniu silnika licznik zaczynal wariowac, a po zgaszeniu sie resetowal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harry Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2005 jeśli chodzi o czujnik to przykreciłem go na odpowiednio wygietej blaszce do metalowego wspornika tylnego hamulca. Blaszkę wykorzystałem dlatego że odległość między magnesem na szprysze a czujnikiem na wsporniku była zbyt duża Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Mala wskazowka: unikaj montowania licznika w poblizu przewodow instalacji elektrycznej. Swego czasu zalozylem licznik firmy sigma sport w obudowie stacyjki i bezposrednio pod nim znajdowala sie wiazka przewodow. Efekt byl taki, ze po odpaleniu silnika licznik zaczynal wariowac, a po zgaszeniu sie resetowal.zgadza sie, ale jest jedno male ale: po wymianie kabla wysokiego napiecia wszystko juz bedzie ok. wariowanie licznika swiadczy o tym, ze kabel ma gdzies przebicie. przymocuj blaszke do zacisku hamulcowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luk Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Mala wskazowka: unikaj montowania licznika w poblizu przewodow instalacji elektrycznej. Swego czasu zalozylem licznik firmy sigma sport w obudowie stacyjki i bezposrednio pod nim znajdowala sie wiazka przewodow. Efekt byl taki, ze po odpaleniu silnika licznik zaczynal wariowac, a po zgaszeniu sie resetowal.zgadza sie, ale jest jedno male ale: po wymianie kabla wysokiego napiecia wszystko juz bedzie ok. wariowanie licznika swiadczy o tym, ze kabel ma gdzies przebicie.IMO kabel wysokiego napiecia nie wygeneruje az tak silnego pola elektromagnetycznego, zeby zaklocic dzialanie licznika, ktory znajduje sie jakies 30-40 cm od niego. Za to przewod idacy od akumulatora do stacyjki na pewno, zreszta po wyjeciu licznika z obudowy stacyjki problemy sie skonczyly. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Luk, ja mowie, co wiem, co robilem. qmpel kupil sigme i za chiny nie szlo jej podlaczyc bo wariowala w kazdym miejscu motocykla. nie szlo zblizyc licznika do zadnej metalowej czesci. nie mowie juz o zamocowaniu. myslalem co jest nie tak i wymyslilem - wymiana kabla zaplonowego. jezeli ma przebicie, niewidoczne golym okiem to i tak przebicie to idzie na mase i wszystko jasne. zanim nastapi pelne wyrownanie potencjalow, przez ulamek sekundy masa zwarta jest przez iskre do cewki i stad ten bol. pole to przenosi sie na kabelek, ktory dziala jak antenta no i po sprawie. zeby bylo smieszniej, bo wymianie kabla zaplonowego licznik dzialal nawet przymocowany do kabla zaplonowego z owinietym kabelkiem wokol niego :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luk Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Spoko. To mamy w sumie 2 przyczyny wariowania licznika. :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RooSu Opublikowano 8 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2005 Witaj. Co do mocowania licznika to czujke przymocowałem gumka z zestawu (Sigma Sport 500) do zacisku hamulcowego (kolo odpowietrzania), a magnesik na sprysze za pomocą opaski. Działa niezawodnie Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lacho Opublikowano 9 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2005 Witam!!! Zgadzam sie z RooSu mam identycznie zamontowana sigme sport 500 w swojej Mz magnes na szprysie przyklejony i dodatkowo zabezpieczony opaską a odbiornik wpasowałem w zacisk.Powodzenia w montowaniu Pozdrawiam!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.