mrjack Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Wez nic nie mow o czesciach ;) Na szczescie, sporo pasuje z fazera, podobno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lovtza Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2005 No nie do konca jest tak lekko :( Silnik jest ten sam, ale na tyle przerobiony, ze duzo czesci jest zupelnie innych (szczegolnie glowica). Wspolny jest osprzet, uklady hamulcowe i troche innych bzdetow. W kazdym razie na motobajzlu zawsze jest duzo gratow do Fazerow, a do Tc widze sporadycznie (mimo, ze byl produkowany dluzej)... Pozdro,Lovtza Cytuj Ścigacz.pl - www.scigacz.pl | California Superbike School w Polsce - www.sbkschool.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sqbi Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Lovtza, Richie wielkie dzieki Bardzo mi pomogliscie w podjeciu decyzji (bedzie Fazer :( ) a tak swoja droga to jak wy na to wszystko czas znajdujecie scigacz, precle, forum i pewnie wiele innych (ja ledwo daje rade porobic cos przy moim moto i od czasu do czasu tylek przewiezc) Full respect 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomek398 Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Witam Moze komus sie przyda: http://www.motorcycle.com/mo/mccompare/top600s.html Tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diabeł Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2005 witam.a jak sie ma 186 cm wzrostu do thundercataa wlasnie byly jakies zmiany miedzy latami 96 a 99??i jesli sa to warto sie zaopatrzyc w noesze moto??pytam bo zamowilem u goscia takiego kotka i zamiast rocznika podalem mu limit 20-25 tys.km.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Richie Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2005 185 to zaden problem, kolega ma wlasnie tyle i ma tcata, nie masz sie czym przejmowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Groszek Opublikowano 22 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2005 Czesc.To i ja się dorzucę do tematu... takie pierwsze wrażenia, porównanie z ZZR600. Mam T-cat'a od 2 tygodni. Wczesniej jezdziłem ZZR 600 przez 1,5 roku. W sumie potwierdzam to co pisaliście. Wkurzają wibracje przy 7000 obr/min. ale można się do nich przyzwyczaic. Pali około 6 litrów/100 km. Jest baaardzo sopkojny, zwłaszcza w porównaniu z Kawą. Myślę, że nadaje sie jako 1. motocykl. Do 7-8 tyś. obr/minute jest tak, ze przyspiesza, ale nie widzisz tego i nie bardzo czujesz. W okolicach 8-9 tyś juz widzisz, ze zaczyna sie cos dziac, ale dochodzenie do tych obrotow zajmowalo tyle czasu, ze odruchowo zmieniasz bieg na wyzszy i znowu czekasz az ruszy :P Zbadalem swoj motocykl na hamowni. Po wykresie mocy i momentu widac bardzo wyraznie dlaczego tak sie dzieje. do 7-8 tys obr. wykres rosnie prawie liniowo (stosunkowo niewielkie odksztalcenia przy 5000 i przy 7000 obr. ) a od 8500-9000 do konca (czyli do 13 000 obr. min. wykres utrzymuje sie na jednym poziomie, w okolicach maksimum mocy. U mnie to max, to było 85 KM na kole. Max moment na kole to 59 Nm. malo to czy duzo????? - niech wypowie sie i oceni, bardzo prosze ten kto to wie?? Jezeli chodzi o walory turystyczne, to ZZR byl o wiele lepszy. Lepsze wyposażenie (awaryjne - przydawaly sie, mozna bylo kogos pozdrowic czy podziekowac; wskaznik paliwa; centralna podstawka!!), lepsza ochrona przed wiatrem (byc moze tu tak nie czuje, bo mam zmieniona szybe na MRA - nizsza niz fabryczna, ale wydaje mi sie, ze ZZR lepiej chronil przed wiatrem), wygodniejsza pozycja (niewiele, ale troche). I Kawa miała właśnie o tyle fajniej, ze bez wzgledu na to z jaka predkoscia jechales, na jakim biegu - odkrecales i ona jechala, nie pytala, nie czekala -zawsze wyrywala sie z rak. Yama jest spokojna, opanowana, ale jak ja wkrecic na obroty... to na pewno nie zostanie z tylu :D Ale dosyc o punktach przewagi Kawasaki nad Yamahą! Yamaha na pewno góruje nad Zygzakiem w jednym : YAMAHA SKRĘCA!Kawa byla ciezsza o 10 kg. Ale te 10 kg czuc strasznie. Nie wiem czy chodzi tu o samą masę, czy bardziej o jej rozklad. Chyba to drugie. W zakretach kiedy Kawe trzeba bylo juz mocno ciagnac, uzywac ciala zeby ja zmusic do zmiany kierunku jazdy ... Yamaha skreca sama. Ona widzi zakret i juz sie sklada, a ty po przejechaniu przez niego zastanawiasz sie kiedy to zrobiles :P Na prostej zachowuje sie podobnie jak ZZR, moze jest ciut mniej stabilna, ale to ciut. Kolejna przewaga Yamahy, i to zdecydowana sa hamulce. Sa super, nie wiem skad pojawiaja sie slowa, ze sa po prostu ok. dla mnie są swietne. Jezeli chodzi o wyglad, to rzecz gustu, mi podobaja sie obydwa (kawasaki z boku wyglada juz dosc nieciekawie, ciut archaicznie - i w tym Yamaha jest lepsza jezeli chodzi o wyglad). Yamaha ma duzo lepsze swiatla. Duuuzo duzo. Jezeli ktos uwaza, ze T-cat swieci slabo, to niech sobie wyobrazi jak marnie musi swiecic ZZR ;) W tej chwili juz mi nie przychodzi nic wiecej do glowy, jak cos mi sie namysli i troche dluzej pojezdze tym motocyklem to napisze. Pozdro, hej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAMASSU Opublikowano 22 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2005 to ja tez cos dozuce :D mialem cata a teraz mam cbrf4i .Cat bardziej nadawal sie do turystyki chodz cbr mam w wersji f a nie sport.Cat takze mniej spalal i bardziej chronil przed wiatrem a na wspolnych wypadach z R6-tkami spokojnie sobie radzil.Cbr jest lzejsza i lepsza do zabawy bo na kolo idzie dozo lepiej niz cat i przezucanie w winklach jest szybsze.Maksymalna predkos catem mialem 250 a cbr 270 ale co to za roznica :? Obydwoje znajdziecie w Galeri osobistej.POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Groszek Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 pojeździłem juz kotem, mam za sobą i trasę (może nie rekordową, bo 600 km - tzn 2 razy po 300km, ale mam). ZZR lepiej chroni przed wiatrem (zwłaszcza w górnych partiach - w nogi chyba mniej wieje na T-cat'cie) i siedzi sie wygodniej. Sylwetka na Zygzaku jest bardziej turystyczna.P trzech godzinach jazdy na Thundercat'cie trochę bolały juz plecy, ale 20-30 minutowa przerwa i mozna jechać dalej. ZZR ma mniejszy promień skrętu, co moze być zaletą np. w trakcie zawracania. Ale niestety jest o wiele cięższy co sprawia że o wieeeele gorzej się nim manewruje. Jednak Thundercat naprawdę superprzyjemnie sie prowadzi. Z każdym kilometrem coraz bardziej lubie ten motocykl. Jazda nim to prawdziwa przyjemność. Spalanie z 800 km jazdy - z czego 300 w trasie z prędkościami 120-190km/h, 200 km po mieście raczej spokojnie i 300km w trasie z predkościami 120km/h, do 140km/h wyszło zadziwiająco mało, bo około 5,5 litra/100km. Wyprzedzanie mogłoby byc bardziej komfortowe...bo żeby sprawnie przyspieszyć trzeba zrzucic o te dwa biegi. Bez redukcji też sie da, ale wtedy trzeba brać poprawkę, ze potrzebujemy ciut dłuższego odcinka na wyprzedzenie. Jednak podwozie doskonałym prowadzeniem rekompensuje tą drobną niedogodność. Pojawił mi sie problem z Hamulcem przednim - klamka jest strasznie miękka. Wymiana płynu nie pomogła. trzeba bedzie przeczyścić tłoczki, jak nie to chyba czeka mnie wymiana przewodów... cóż - producent zaleca robić to co 48 miesiecy, wiec teoretycznie już pora :) Zużycia oleju nie zauważyłem, opony Dunlop D202 zużywają sie powoli, trzymaja dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darekcb500 Opublikowano 13 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 Hamulcem przednim - klamka jest strasznie miękka. Wymiana płynu nie pomogła. trzeba bedzie przeczyścić tłoczki, jak nie to chyba czeka mnie wymiana przewodów... cóż - producent zaleca robić to co 48 miesiecy, wiec teoretycznie już pora Kurde a ja mam przewod hamulcowy od poczatku motocykla tzn.10 lat i tez czasami miewam miekką klamke po rozgrzaniu sie tarczy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.