piotrdw Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Witam może ktoś mi wytłumaczy jak działa kranik w motocyklu kawasaki? Moze to głupie ale według mnie na otwartym kraniku (pozycja ON) paliwo nie leci ze zbiornika a jednak silnik pracuje. Nie wiem co oznacza pozycja PRI (w tej pozycji paliwo jest przepuszczane) i nie wiem co to jest pozycja RES (pewnie rezerwa?) jednak w tej pozycji (RES) paliwo też nie wypływa ze zabiornika. NIE WIEM o co w tym wszystkim chodzi? może mam po prostu zatkany kranik w jakiejś pozycji? Proszę o pomoc. Z góry Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2005 PRI- Primary używane do zalewanai gaźników po długim postojuRES- RezerwaON- ON LINE :( Albo masz cziurawą membrane k raniku, albo ktoś ci niezałożył węzyka podciśnieniowego na kruciec kranika i zasysa ci lewe powietrze! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2005 To ze nie leci przy zgaszonym silniku, to jak najbardziej normalne. Podciśnienie otwiera membranę i dopiero wtedy silnik dostaje paliwo. Właśnie dlatego nie ma pozycji OFF, bo tak naprawdę w każdej innej niż PRI nie jest ono doprowadzane do gaźników jeśli silnik nie pracuje. POzdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrdw Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Dzięki koledzy. Wreszcie już wiem o co chodzi z tym wszystkim. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
igner Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 (edytowane) Witam!Dołącze się do tematu zmieniając troche pytanie :wink: Moje moto to Honda Vt500cKranik ma opcje:ON,OFF,RESDziś jadąc nagle moto się zamuliło i brakło benzyny!Włączyłem na RES i niby wszystko ok!Tylko jest problem-bo patrzyłem w baku i paliwa WEDŁUG mnie jest jeszcze dużo-sprawdzałem latarką :wink: !Rezerwa to według książki 2,5li teraz mam pytanie: czy ta rezerwa może być większa niż owe 2,5l???? no bo jakby się kranik a w zasadzie sitko zapchało brudem z baku to by na RES było podobnie prawda?? Chyba żę tyle pali-bo podobno mial palić 4,5- 5lA ja zrobiłem na pełnym baku(13l) 130km i już musiałem właczyć rezerwe :icon_razz: Edytowane 3 Kwietnia 2006 przez igner Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilvov Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 jak już gadacie o kranikach to ja zarzucę swoją historię :wink: po zimie próbowałem odpalić moto, oczywiście ssanie, 1raz - zaskoczyło dodaję gazu brummm...zgasł, 2raz - zaskoczyło niby ok brummm dodaję gazu...zgasł, 3 raz - zaskoczyło brummm... ok :icon_razz: pojechałem do miasta wróciłem... patrze kranik na OFF. przerzuciłem na ON i już nie było problemów z odpalaniem :wink: Nie używałem jeszcze nigdy pozycji RES, ale wolałbym żeby 'tam' było paliwo gdy na ON/OFF się już skończy :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.