Skocz do zawartości

Problem z Kawasaki ZX-6R


Gość przemek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Mam pewien problem. Moja Kawasaki ZX-6R nie zawsze odpala na gorącym silniku (jest jakby zalana). Wymieniłem zawory ssące i wszystko ustało na jakieś 1300 km. Teraz problem znowu się pojawił. Czy zna ktoś rozwiązanie tego problemu; co może być przyczyną? :cry:

Pozdrawiam Przemek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo masz za bogatą mieszanke paliwowo powietrzną' date=' albo podpiera ci się jakiś zawór![/quote']

 

 

Być może mieszankę mam zbyt bogatą, lekko kopci mi na czarno (przy ostrej przegazówce). Kompresje ma idealną. Regulacja zaworów była przy ich wymianie na nowe; świece były również wymienione na nowe. Przed wymianą zaworów ssących występował ten sam problem (zawory były rzeczywiście uklepane i przez to kasowały sie luzy - zawory się nie domykały). Po wymianie wszystko było OK - palił na dotyk bez gazu, ale po przejechaniu ok. 1300 km trudności z odpalaniem na ciepłym silniku zaczęły się powtarzać.

Przez co zawór mógłby się podpierać???

Pozdrawiam Przemek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli poprzednio zawory były popodpierane, to zawory mogły się nadpalić, a co za tym idzie po ponownym wykasowaniu luzów możliwe jest przyspieszone zużycie przylgni. Sugerował bym powtórny pomiar!

 

Ps. Skoro zadymia ci na czarno, to też mozę to wskazywać na zbyt bogatą meiszanke! Sprawdz poziom paliwa w komorze pływakowej!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam taki sam problem z ZZR 600 czy urzadzenei znajdujace sie na pokrywie zaworow i polaczone z gaznikami ma moze znaczenie jeslichodzi o odpalanie na cieplym silniku (umnie ktos chyba to wywalił)chyba tak bo jak zassam ustami albo dmuchne w ta rurke laczaca gazniki to zmieniaja sie obroty :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma sie co dziwić, bo dmuchasz w odpowietrzenie komór pływakowych. Zasysając lub dmuchając zmieniasz poziom paliwa w komorze pływakowej, a to wpływa na skłąd mieszanki, czyli na obroty. Komory pływakowe muszą byc połączone z atmosferą, aby nie wytwarzało się żadne ciśnienie, lub podciśnienie.

 

W niektórych wersjach te przewody sa podłączone do zaworu membranoweg, który jest zamykany po wyłączeniu silnika. Stosuje się, to po to aby opary benzyzy nie zwiewały do atmosfery, oraz aby paliwo nie wietrzało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...