dabo Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2005 witam mam taki problem wyciagnalem moja etz 250 z elektronicznym zaplonem po zimie zrobilem regulacje wedlug ksiazki i dupa otoz na luzie kiedy chodzi w miare wchodzi na wysokie nie jest najlepiej ale spoko do przezycia natomiast problem jest podczas jazdy na 1 w miare ciagnie na 2 juz gozej a na trujce szkoda slow ma strasznego mula i z wielkim trudem pokonuje 4 tys obrotow i kiedy trzymam na pelnym gazie spadaja powoli obroty az do calkowitego zatrzymania o co chodzi pomozcie mi bo ja niewiem za co sie zlapac w tym przypadku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2005 przeczysc gaznik, zmien swiece Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2005 przeczysc gaznik' date=' zmien swiece[/quote']+ czyszczenie filtra powietrza Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
młodymz Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2005 regulacja gaźnikaczego ty sie spodzieważ jak na luzie<bez obciążeń> Ci wchodzi na obroty to co bedzię podczas jazdyregulacja i jeszcze raz regulacjamoże ssanie sie zawiesiło i wprowadza szmery bajery podczas ''ksiażkowych regulacji'' warto zajrzec w zapłon ale najpierw gaźnik bo w nim było ostatnio krecone pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobczok Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2005 a ruszales cos w zaplonie? Jak nie chce wejsc na obroty to moze to byc za pozny zaplon? Chociaz nie wim czy mozna rozregolowac eleroniczny zaplon w mzcie? Oswieccie mnie :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dabo Opublikowano 3 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2005 Mozna regulowac zaplon w elektroniku ;) zaplon mam na 3 mm przed gmp swiece nowa isolator wymienilem uszczelki plywaki na 27 mm dysze sa przeczyszczone ale racja z tym ssaniem cos mi sie linka blokuje i moze nieschodzic do konca no i filtra powietrze tez niepatrzalem jutro zaraz sie za to zabiore i napisze co sie stalo aha i jeszcze jedno moze mi pomozecie podnioslem iglice bo myslalem ze paliwa niedostaje ale bylo tak samo pojezdzilem chwile i strzelilo w wydechu i poszla swiece niewiem czy to ma jakis zwiazek moze cos z elektryka nie tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dabo Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2005 no i udalo sie :( po dokladnych czyszczniach i regulacjach chodzi jak marzenie jednak silnik wykreca 6300 obr :? tak powinno byc czy powinien wykrecac wiecej?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dabo Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2005 no i udalo sie :( po dokladnych czyszczniach i regulacjach chodzi jak marzenie jednak silnik wykreca 6300 obr :? tak powinno byc czy powinien wykrecac wiecej?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość callmeadog Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Chyba nieco więcej... Jeśli mój zegar nie kłamał - moja MZ zmykała skalę na jałowym biegu... Przeczyść filtr i sprawdż odstępu na świecu/wymień Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dabo Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2005 wlasnie wyjalem filtr powietrza i co sie stalo silniczek pieknie ciagnal bylo super ale po przejechaniu kilku kilometrow zaczal sie dusic i stanal po chwili odpalilem i juz bylo dobrze czy to moze byc spowodowane brakiem filtra powietrza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2005 raczej paliwa, bo ma lepszy zaciag i wiecej paliwa tez ciagnie. sprawdz poziom paliwa. unikaj jednak jazdy bez filtra, chyba, ze lubisz robic czesto remonty :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.