makumba Opublikowano 1 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2005 Witam.Sprzedałem swoją ETZ, ale kupiec ma problemy, twierdzi że słabo ciagnie na piątym biegu. Silnik jest 1500 km po kapitałce i było robione wszystko oprócz gaźnika. Moto ma przyśpiech jak należy, a na piątce ponoć słabo. Twierdzi również że mu dużo pali. Co to może być? Sprawdzić ssanie? Wymienić dysze i iglicę? Sprawdzić co za dysza tam siedzi, co za czort. W poprzednim zezonie szła 130 z pasażerem.Wymienił już świece i filtr powietrz i to samo...Nara i pozdrowienia z Suwałk... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AddaM Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2005 5 to nadbieg wiec nie bedzie na niej dobrego przyspieszenia.130 to bardzo dobry wynik (jeszcze z pasażerem)...nie wiem do czego tu sie mozna przyczepic ,przeciez to tylko Mz a nie jakas szlifiera... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Twierdzi również że mu dużo pali. Ale jeżeli jeżdzi szybko to musi dużo palić-jeżeli jeżdzi z pasażerem to już w ogóle.Jeżeli trzyma cały czas powyżej 100km/h to spalanie powyżej 5,5litra nie powinno go dziwić :!: Ale jeżeli pali mu naprawde dużo-powyżej 6,5 litra to faktycznie jest coś nie tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makumba Opublikowano 3 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2005 Witajcie... Sprawa jes tego typu, że jak jeździłem nim w zeszłym sezonie to mototek miał coś takiego jak by swoje dobre i złe dni. Czasami ciągnoł super nawet na 5, a czasami trzeba było go bujeć aby poszedł 110 na czwórce. To chyba miało coś wspołnego z pogodą czy coś takiego. Wiem że to dziwne, ale tak było. Myślę że zmiana zębatki z przodu załatwiła by sprawę, prawdopodobnie na piątce nie ma siły aby wejść na obroty, na których silnik ma najwiękrzy moment obrotowy. Co wy na to? Pozdrowienia z Suwałk.Jutro rejestruję swój nowy motorek, oj będzie się działo.PS. Szukam ludzi z okolicy którzy mają doświadczenie z XJ 600 Diversion. Chodzi o posłuchanie silnika itd...[email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 3 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2005 Chyba jednak problem jest w regulacjach skoro jeżdziła dobrze a teraz nie.Zębatka załatwiła by w jakiejś mierze sprawe bo faktycznie na 5 za bardzo powera nie ma ale przy tych samych prędkościach MZ paliłaby więcej ze względu na wyższą prędkość obrotową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wob91 Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 5 bieg w sumie jest biegiem wyrównawczym, więc maszyna na nim praktycznie wgl. się nie będzie zberać. jedynie troche, ale nie ma, co tutaj oczekiwać niewiadomo jakich rezultatów :) a jeszcze jak masz dużą zębatke z przodu to tym bardziej będzie zamulony na tym 5 biegu. Pozdr :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Czy zalapales ze temat jest z 2005r i kolo pewnie ma juz inny motocykl ??? Zamykam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi