hormon Opublikowano 29 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2005 Hej dzis wybralem sie na poligon znajdoje sie on 6 km od mojego domku . o dziwo tylko raz zszedlem z motorku zeby przepchac go przez gluwna ulice . 8) Gdy juz bylem na miejscu od razu wzialem sie do ostrej jazdy mimo luznego piachu w niektorych miejscach blotka smigalo sie cudownie .Moja yamasza miala naprawde co robic . Po 1 rundce przez pologon ujrzalem pewna hopke nie byla to nic wielkeigo ale fajnie sie skasalo musialem uwazac bo wchodzilem na te gorke z luku a w tym miejscach bylo duze bloto , tylnie kolo od czasu do czasu mi ucielako na boki . Po ok 20 min jazdy postanowilem dac odetrchnac yamaszcze wtedy odwiedzil mnie kupel na Suzi RM 125 pogadalismy chwile i smigalismy latalismy po tej gorce az luk prowadzacy na gorke sie tak rozjezdzil ze trudno bylo wogole poroszac sie po nim i ciezka bylo nam trafic w koleian ktora zrobila sie na hopce . Po 30 min jazdy zaczelo co mi sie dymic z rury :roll: Okazalo sie ze to rurka odpowietrzajaca jakos tak sie ulozyla ze stopila sie o gorące kolanko tlumika i plyn z chlodnicy kapal dokladnie na kolanko . Przejechalem sie znow i po 10 min patrze znof zadymowa i dlaczego wogole plyn wylatuje tym odpowietrzeniem po tych 10 min w chodnicy niemialem wogole plynu kumpel pojechal po wode destylowana wlalem i dalej badalem moto, otfieram korek chlodnicy odpalam moto nie musialem ostro przygazowac aby plyn nie wylatywal gora . Moze to pompa . Po przyjezdzie do domu moj kumpel doszedl do wniosku ze to cos z głowica albo z oringiem . Rozkrecamy glowice i patrze oring w 2 czesciach 8O . Teraz prossba do was macie moze jakies linki do sklepow w ktoryum dostane taki oring nie chce oryginalnego bo z tego co wiem oring yamahy kosztuje 40 zl 8) I zapraszam was na Rawicki poligonik bo jest extra . Pochwalcie sie waszymi poligonami w okolicach :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek PbS Opublikowano 30 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2005 Hej dzis wybralem sie na poligon znajdoje sie on 6 km od mojego domku . o dziwo tylko raz Teraz prossba do was macie moze jakies linki do sklepow w ktoryum dostane taki oring nie chce oryginalnego bo z tego co wiem oring yamahy kosztuje 40 zl 8) 40 zł???? Mi do Dt za dwie uszczelki zaspiewali 120 zł (dokladniej uszczelke pod glowice i pod cylinder. Niestety (albo stety- cena) sklep motocyklowy nie wywiazal sie z terminu sprowadzenia uszczelki(mialo byc na piatek przed swiatami) , a uszczelki nie byy sfatygowane wiec zalozylem stare i troszke silikonu. Narazie jezdzi... :lol: Aha dzwonilem do Olka , do Yamahy w Poznaniu , do Mielocha i wszyscy mieli w podobnych cenach, wiec mowie zamowie u mnie w miescie, jak sie okazalo przyjezdzamy w piatek po uszczelke (wczeniej odebralismy cylinder ze szlifu i mielismy skladac moto - wujek pomagal :) ) , a koles rozklada rece mowi ze nie ma .. moze bedzie na jutro ale sam nie wie czy servisko czy inna siodemka rozprowadzaja w sobote poczte... Ja juz zalamka nie bedzie sprzeta na wolne... w koncu postanowilismy zalozyc stare i lata :) nawet zdazylem sie rozchorowac przez to latanie :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 30 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2005 Hormon Miałem dokładnie to samo w swojej YZ. Tez chiałem przytanic i kupiłem zestaw oringów do duzego fiata i tam był taki co akurat pasował. Efekt był taki, że po 10 min jazdy roztopił sie. 40 zł za oring to jak za darmo więc nie zastanawiaj sie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hormon Opublikowano 30 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2005 Strzałek_t a tez miales problemy z chlodnica jak poszedl ci ten oring , Starszy juz kupil jakis oring ale to napewno jakis badziew od fiata itp . Załorzyc i sprawdzic zawsze mozna . moze akurat bedze wszytko chodzilo a jak ten strzeli to bedze trzeba kupic orginalny .Z takiego spalonego oringa od faita zadnych konsekwecji wiekszych nie bedze oprucz tej chlodnicy ktora wyzuca plyn , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dubey Opublikowano 30 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2005 ja bym 4 dych nie zalowal, ale wiadomo - narod oszczedny;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 30 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2005 Jezeli to oring pod głowicą to woda może sie nalac do cylindra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hormon Opublikowano 30 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2005 8O Moj starszy kupil oring od jakis maszyn rolniczych włoze go pozniej przetestuje jak sie roztopi to od razu wyciagam ten badziew. ALe w maszynach rolniczych tez wsytepuja wysokie temperatury wiec nie poweinien sie roztopic. A tamten oring ten stary to mi pekl na 2 czesci a nie sie roztpowil. Wiece moze , co moglo byc przyczyna peknieca tego oringu bo bardzo mnie to ciekawi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tm85 Opublikowano 30 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2005 Kup oryginał. Jest pewna różnica pomiędzy kombajnem i motorem crossowym.Dlaczego pękł? Sprawdź czy cylinder i głowica są idealnie płaskie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hormon Opublikowano 31 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2005 Qrde sie zdnenerwowalem wczoraj skladam moto z nowym oringiem wszystko spoko z chlodnicy nie kapie .Jezdzilem sobie z 2 h i zaraz moto mumumu zgasl i nie chcial odpalic stracil kompresje .Miescac temu wyminialem korbowod tlok i wlozylem nowa tuleje .Dzis rozkrecam i patrze pierscien od strony wydechu zapoeczony tak ze go wyciagnac sie nie da 8O 8O :roll: :roll: . Wybilem tlok i sie bawie udalo mi sie to wyciagnac i wszsytko jest juz ok pierscien sie rusza tak jak powinien .Dlaczego to sie stalo plis pomozcie mi ?? PS . Skladam teraz moto i mam pytanko czy ma znaczenie jak wkladam pierscien bo on jest z jednej strony taki jakby bronzowy a z 2 taki inny szary . Odpiszczie szybko plis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 31 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2005 PS . Skladam teraz moto i mam pytanko czy ma znaczenie jak wkladam pierscien bo on jest z jednej strony taki jakby bronzowy a z 2 taki inny szary . Odpiszczie szybko plisMusisz trafić na zamek żeby go dobrze ustawić i nic więcej.Miescac temu wyminialem korbowod tlok i wlozylem nowa tuleje Masz nową tuleje w cylindrze?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hormon Opublikowano 31 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2005 tak wyminialem wszystko bo mi sie skonczyla selekcja tloka i musialem wyminic , a czemu pytasz ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hormon Opublikowano 31 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2005 Hej ma mdo was ogromne pytanko , tutaj widzice fotke mojego tloka ma on z 10 moto godzin przejerzdzone :arrow: http://www.forum.motocyklistow.pl/album_pi....php?pic_id=324 w tym miejscu gdzie widac rysy pierscien byl tak zapieczony ze nie dalo sie go scaignoc , nie mam fotki ale bylo to tak zatopione ze pierscienia w tym iejscu wogole nei bylo widac , wyglodalo to tak jakby tlok nie mial pierscinia ten odcinek mial tak z 2 cm z drugiej strony mialem taki sam przypadek. bylo to psotrone wydechy. Mam ogromne pytanko dlaczego to sie stalo . Ja sadze ze to moze byc przyczyna przegrzania sie moto poniewarz z poligoniku wyjerzdzalem do domu mialem plyn w chlodnicy a jak sie zatrzymalem 2 km od poligonu plynu juz nie bylo i cylinder ostro byl nagrzany. i pozniej caly czas pchalem moto nie odpalalem go. w chacie nalelem plyn zminilem oring posmigalem i zdech ,stracil kompresje i nie palil. Jest jedno ale do mojej tezy , jak zminialem oring wypuscilem najpierw plyn z silnika i wylecialy tak z 2 szklanki wiec sam nie wiem. Narazie moto zlozylem wszycho dziala mam jakis oring nieorginalny. Ale zamowilem juz komplet uszczelek proxa kosztowal 60 zl i w tym sa 2 oringi usczelka pod cylinder i chyba to wszystko , sam nie wiem . Bardzo mnie ciekawi dlaczego ten pierscien tak sie zapiekl. Pomocy :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 31 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2005 tak wyminialem wszystko bo mi sie skonczyla selekcja tloka i musialem wyminic , a czemu pytasz ??Tak z ciekawosci. Poprostu tuleja to nie to samo co nikasyl. Na tulei też bardziej sie grzeje więc musisz dbac o chłodzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.