rybson13 Opublikowano 29 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2005 no wiec sprawa wyglada tak ruszam swoja mz z miejsca to najpierw wejdzie na obroty tak do 3tys. i dopiero rusza tak samo jade sobie na 2 tys. gwaltownie dodam gazu i dojdzie do 3tys. obrotomierz i zrywa tak jakbym strzelal ze sprzegla jade na 4 biegu redukuj daje gaz i dopiero po sekundzie zrywa mi etke jest to troche denerwujace zwlaszcza na zakretach gdy sie redukuje co to moze byc prosze o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 29 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2005 dziwacznie to wygląda :| chociarz to chyba normalne ze od pewnych obrotów silnik ma takiego kopa:P Mam troche dziwaczne podejżenia o gaxnik i lewe powietrze :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 29 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2005 Opisz to troche jasniej uzywajac przecinkow, kropek i duzych liter Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 29 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2005 No wiec sprawa wyglada tak: gdy zamierzam ruszyc swoja mz z miejsca to daje gaz puszczam sprzeglo a ona dochodzi do 3tys. i dopiero rusza. Czyli do 3tys mam jakby jałowy bieg. Tak samo jade sobie na 2 tys. gwaltownie dodam gazu i dojdzie do 3tys. obrotomierz i zrywa tak jakbym strzelal ze sprzegla. Jade na 4 biegu redukuje daje gaz i dopiero po sekundzie zrywa mi etke tak jakby sprzeglo slizgalo, jest to troche denerwujace zwlaszcza na zakretach gdy sie redukuje bo tzreba odczekac sekunde zanim silnik zacznie ciagnac. Co to moze byc prosze o pomoc?? Juz wiadomo o co chodzi??;] btw. to jak pisze to wina GG;D Aha to napewno nie lewe powietrze ani gaznik;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 29 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2005 mi sie wydaje że to cos ze sprzęgłem Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 29 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2005 Skoro obrotomierz sie kręca a motorek nie przyspiesza i dopiero póżniej chwyta to też bym obstawiał sprzęgło ale co w nim to trudno powiedzieć :? Jeszcze się nigdy z czymś takim nie spotkałem.Może coś ze stożkiem na którym jest osadzone sprzęgło jest coś nie tak i obraca się na nim,tylko wtedy niwiadomo czemu łapie :?: :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 29 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2005 Poluzuj linke sprzegla na napinaczu :) Mialem to samo do dzis Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 30 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2005 no wiec stozek odpada bo to etz 150 a sprzeglo nie siedzi na wale wiec to chyba sprzeglo slizga;] tak mi sie wydaje tylko niemoge go ustawic odpowiednio z poczatku myslalem ze mam az tak wyrabany lancuszek;] ide za podpowiedzia greedo bo on chyba trafil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 30 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2005 Mi sie kiedys w MBX linka od sprzegla zakleszczala pod jedna z owiewek i bardzo podobne obiawy mialem :)Moim zdaniem sprawdz na poczatku czy linka od sprzegla idzie najprostrza droga, czy nie jest nigdzie przyczasnieta ani cos podobnego :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.