Idaho Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Nie do oporu- tylko lekkiego oporu. Jak ją dowalisz do oporu to zniszczysz gniazdo, a wtedy to gaźniki możesz wywalić! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturoS Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2005 chyba oczywiste ze trzeba dokrecic lekko, bo trzeba ja z powrotem wykrecac!!! :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norbi Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2005 jeśli już tak rozwijamy temat to może ktoś powie mi jaka jest zależność między złą synchronizacją gażników a zużyciem wału i panewek :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Sprawa prosta... Jeśli coś chodzi kulawo i ma tendencej do telepania... zwłaszcza na biegu jałowym, gdyż w tym zakresie obortów synchronizacja ma największy wpływ, to logiczne jest iż istnieją wibracje. A wibracje to nic innego jak drgania i uderzenia, a co za tym idzie telepanie wiec wybijanie się elementów. Na wał nie ma to aż takiego wpływu (ciasne pasowanie) , gorzej z wszelkiego rodzaju łańcuchami, gdyż te poddawane są zmiannym naprężeniom, co je wyciaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturoS Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2005 jakie lancuchy moga sie wyciagac?? chyba napedowy jedynie. wedlug mnie podczas duzych wibracji moga luzowac sie sruby, ale zeby zaraz silnik sie rozwalil??. na wibracji silnika cierpi najbardziej rama motocykla i wszystkie plastiki do niej zamocowane. synchronizuje sie aby aby motocykl chodzil rowno. P.S. nie mysle jednak ze synchronizacja nie jest potrzebna-jest potrzebna. :( kultura pracy musi byc 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 8 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2005 A słyszałeś kiedyś o łańcuchu rozrządu, albo wstępnego przeniesienia napędu, lub napędu alternatora? Gdy są one poddawane zmiennym naprężeniom ulegają wyciąganiu! A zmiene naprężenia występują gdy silnik pracuje nierówno. Większość ludzi niezdaje sobie sprawy z tego jaka ogromna rożnica w gładkości biegu jałowego może wystąpić po poprawnym zsynchronizowaniu gaźników. No ale nie ma się co dziwić. Najlepiej widać to podczas samej synchronizacji, a tej wszyscy nie widzieli... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturoS Opublikowano 8 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2005 synchornizacja jest potrzebna zeby silnik pracowal rowno, wibracja silnika nie jest przyjemna, gdy wszystko skacze, ale nie od takich drgan rozciagaja sie lancuszki rozrzadu, alternatora itp. bez przesady, rozciagaja sie od duzej zmiany obrotow(od duzej zmiany momentu sily). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koleszka Opublikowano 8 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2005 taka mała uwaga bo widze ze sie panowei spieracie w dosc powazny sposób . NIE MA CZEGOS TAKIEGO JAK MOMENT SIŁY !!!! jest monent skręcający , zginający i momen powstały od siły ale o momenci siły nie słyszałem......pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 9 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2005 Nie chce się spierać, ale otwórz sobie ksiażke od mechaniki ogólnej i poszukaj- Moment siły. W wielkim skrócie moment siły, to siła razy ramie! Aby cokolwiek obrócić potrzebny jest moment a nie sama siła!!! czyli siła x ramie. Masz zupełną racje z rozwinięciem podziału momentów, na poszczególne grupy, ale ogólnie nazywa je sie momentem siły! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.