henryk_o Opublikowano 27 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2005 Witam.Problem wygląda następująco:Jawa TS 350 odmawia posłuszeństwa podczas uruchamiania. Gdy postoi troche i jest zimna nie chce zapalić. Gdy podleje jej paliwa strzykawką pod świece to pali bez zarzutu. Zauwarzyłem że nie potrafi sama zassać sobie paliwa do cylindrów bo gdy "kopałem" kopniakiem przez dłuższą chwile i potem wykręciłem świece to były zupełnie suche. Pseudo-mechanicy mówią mi że jest to wina tego że ma zbyt słabą kompresje i trzeba wymienić pierścienie.Zbyt słaba kompresja - nie może zassać sobie paliwa - i dlatego nie pali.Czy mają racje? Czy może jest to wina czegoś innego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 27 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2005 masz racje, sa to pseudomechanicy. obie swiece suche? wiec to wina uszczelnienia miedzy skrzyniami korbowymi. niestety trzeba rozebrac silnik i rozpolowic wal, aby to naprawic. kopniakiem wytwarazasz zbyt male podcisnienie, bo mieszanka przelewa sie miedzy skrzyniami korbowymi. jak juz odpali to chodzi ok, bo im wieksze obroty tym mniejsze straty mieszanki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henryk_o Opublikowano 27 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2005 A cha czyli rozumiem że wymiana pierścieni nic nie pomoże. Nigdy jeszcze nie rozpoławiałem silnika Jawy. Między tymi przegrodami są uszczelniacze? Czy coś innego? Jakim kosztem da się to zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koniaczek Opublikowano 27 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2005 Witam!!Jak juz bedziesz rozpolawial silnik to przy okazji wymien pierscienie (jesli nie byly ostatnio wymieniane) Z doswiadczenia wiem ze od czasu do czasu taka operacja sie przydaje i poprawia prace silnika. w przegrodzie jest polksiezyc wpasowany na wcisk, powinien bardzo ciasnosiedziec, daj tez cienka uszczelke miedzy polowkami silnika poniewaz za gruba potrafi na tyle rozsunac silnik ze tworza sie owe przedmuchy.koszt:pierscienie 6*6zluszczelki 15silikon czerwony 19ewentualne nowe czesci ?? okaze sie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozio Opublikowano 27 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2005 ja przed rozebraniem silnika bym sprawdził gaźnik, szczególnie układ ssania. Jak uda się odpalić to czy trzyma wolne obroty ?? bo jeśli tak, to IMO uszczelniacz między skrzynaimi korbowymi jeszcze troche popracuje. pierscienie 6*6zluszczelki 15silikon czerwony 19 Skąd Ty wziołeś te ceny ?? u mnie pierścienie org. kosztują 5zł/szt, polskie po 2zł, uszczelki natomiast całe 5 złociszów. BTW: Ile płaciliscie za regeneracje wału do zjawy TS ?? mnie kosztowało 150 zł (korbowody zostały stare, przeszlifowane) , ale cos mi sie wydaje, że macher spaprał robote ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koniaczek Opublikowano 27 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2005 Ceny warszawskie... Uszczelki to moze 10zl... nie pamietam dokladnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henryk_o Opublikowano 28 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2005 Czyli rozumiem że mam jeszcze raz sprawdzić gaźnik, zanim rozpołowie silnik. Co do wolnych obrotów - to chodzi bez zarzutu (jak już zapali)Jak nią jeżdże to też jeszcze nie źle idzie. 100km/h bez żadnego problemu. Spróbuje najpierw wymienić same pierścienie, może wtedy będzie miała lepszą kompresje i będzie w stanie zassać sobie paliwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozio Opublikowano 28 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2005 Czyli rozumiem że mam jeszcze raz sprawdzić gaźnik, zanim rozpołowie silnik. Tak, szczególnie sprawdz czy któraś z dyszy nie jest zatkana oraz czy zaworek ssania działa poprawnie (przy podniesieniu dzwigni się otwiera). A najlepiej to przełóż gaźnik od jakiejś w pełni sprawnej TSki i porównaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solo Opublikowano 28 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2005 Popieram Rozzio.Mialem identyczny problem u siebie...sucha swieca nie chce barc mieszanki itp...Poradzili mi zeby kupil uszczelnienie miedzy karery i takie tam ..kupilem..Kupe kasy wydalem bo ten aluminiowy pierscien kosztuje 89 zlociszy ale ...Uparlem sie ze jeszcze pogrzebie w gaznikiu i.Okazalo sie ze jedna z dysz- ta rureczk najblizej od strony filtra powietrza jest calkowicie zatkana... dalem inny gazniki i od razu mi zaczela zlopac benzyne..Potem wystarczylo juz tylko ustawic zaplon takze razde Ci sprawdz gaznik... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henryk_o Opublikowano 29 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2005 Dobra - dzisiaj wolny dzień od świąt i od zajęć na uczelni no to troszke pogrzebie, poczyszcze i posprawdzam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 29 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2005 aby wyeliminowac: gaznik czy uszczelnienie, robisz tak:- zdjemujesz gaznik (bo i tak chcesz go czyscic)- przykladasz reke do krocca ssacego i kopieszmusi byc wyczuwlane wyrazne zasysanie, zadne czyszczenie gaznika, nawet wtrysk ;) nie pomoze, jak mieszanka nie jest zasysana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyclon Opublikowano 30 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2005 ...za 150 regeneracja to troche mało za 280 robią na siemaszki ale to kowal i szkoda kase wydawać Na Barskiej jest koleś co robi Wały tylko u niego zapłacisz więcej za to pojeździsz dłużej.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozio Opublikowano 30 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2005 Na Barskiej jest koleś.... Mógłbyś podać jakieś namiary na niego, bo widziałem szyld reklamowy, ale za cholere nie znalazłem tego warsztatu, dzwoniłem pod nr. tel. podany na tej reklamie ale tam głucho .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henryk_o Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2005 No i Panowie - my okazaliśmy się pseudo-mechanikami. Po wymianie pierścieni pali z "pierwszego kopa". Jeździ jak głupia. Nigdy się nie spodziewałem że Jawa ma takie przyśpieszenie na 4 biegu. UWAGA - Ja jadę -:buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jabas Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2005 henryk_o ile Cię wyniosła wymiana pierscieni? bo tez sie nad wymiana zastanawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.