Enduras Opublikowano 25 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2005 A wiec dzisiaj daje ze strzykawki do gaźnika benzynki(bo bak i reszta są u lakiernika) odpala za pierwszym kopsem elegancko, ale nie ma płynu chłodniczego bo wcześniej była woda to ją wylałem(już z 4-5tygodni temu).Dobra pojechalem po płyn chłodniczy na stacje , zalewam odpalan odpalił dryndryndryn buuuuuuuu , potem to samo 5świec i nic dałem pod świece paliwko nic, patrze a świeca ma na sobie płyn chłodniczy :? Wiec chłopaki od czego zacząć działać ? Chodzi oczywiście o Yamahe DT 125 . PS Podejżenie to to że uszczelka pod głowicą je*ła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozio Opublikowano 25 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2005 po czym poznałeś że to płyn chłodniczy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 25 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2005 Po zapachu,po niebieskich kroplach na świecy, po tym że jak kopne to widać że wylatują kropelki płynu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 25 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2005 No to po uszczelce.Ja w Aprilii miałem podobny przypadek, ale mniej kosztowny w skutkach. Z korka wlewu oleju do skrzyni wydobywała się piana 8O Winowajcą okazał sie uszczelniacz wałka pompy wodnej, i borygo uciekało do skrzyni. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 26 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2005 No to po uszczelce.Ja w Aprilii miałem podobny przypadek, ale mniej kosztowny w skutkach. Z korka wlewu oleju do skrzyni wydobywała się piana 8O Winowajcą okazał sie uszczelniacz wałka pompy wodnej, i borygo uciekało do skrzyni.W DT 125 to akurat kosztowny wydatek. Sam tak miałem i na pompce jest taki dziwny podwójny siemering. Nie można go dostać w żadnym sklepie ani hurtowni z tego typu częściami i trzeba kupywać orginał za 60zł :arrow: praktycznie tyle co uszczelka. Oprócz piany defekt tego simeringu w DT mozna zobaczyć przez okienko do sprawdzania poziomu oleju bo kolor zmiena sie na beżowy lub prawie biały.Enduras zdejmij głowice. Jak masz bak u lakiernika to masz mało roboty bo wystrczy odkręcić tylko mocowanie głowicy od ramy. Odpiąc kabelek i odkręić głowice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 26 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2005 OK, dzięki za rady panowie, a nie oriętujecie się ile taka uszczelka kosztuje(bo doszly mnie pogłoski że 2stówy :clap: ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 26 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2005 Ja zmieniałem simmering pompy wodnej w DT80 bo w chlodnicy miałem smar i pianę z oleju, za komplet simmeringów silnikowych zapłaciłem 55zł. Myślę że produkują też takie komplety do DT125, nick na allegro kolesia to "motoczesci", możesz spytać czy ma simmeringo albo uszczelki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 26 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2005 Nie nie kurczakos, simering od pompy mam wpożądku sprawdzałem to, to wina jest uszczelki która przy samej krawęci wewnętrznej jest pi#gnięta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.