Konopek Opublikowano 21 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2005 Honda Shadow VT 600, rok 1996, akumulator nowy. Maszyna ma problem z odpaleniem, odpala tylko z ssaniem. Jeśli odpali, motor ma problemy z utrzymaniem stabilnych obrotów, zazwyczaj gaśnie. Właściwie chodzi tylko na ssaniu lub lekkim gazie. Proszę o wsazówki i sugestie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Angel Opublikowano 21 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2005 Wymien najpierw swiece (wszystkie 4) a potem kombinuj dalej jesli to nie pomoze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2005 To sie Gixer przeliczyles z tymi swiecami :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Angel Opublikowano 21 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2005 Wiedzialem ze jakis "znawca" z tym wyskoczy :lol: :lol: Zajc,Shadow 600 ma po 2 swiece na cylinder 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2005 Ehh-faktycznie, czlowiek to sie cale zycie uczy 8O :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 21 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2005 Jak był zimowany motocykl? Graż ogrzewany, suchy....? Kiedy ostatni raz był serwis? (synchro, świece itp) Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konopek Opublikowano 21 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2005 Jak był zimowany motocykl? Graż ogrzewany' date=' suchy....? Kiedy ostatni raz był serwis? (synchro, świece itp)[/quote']Motocykl zimował w pokoju mieszkania, temperatura i wilgotność powietrza pokojowa, Co do serwisu to nie znam całej histori, ściągnięty z Niemiec, według książki serwisowej ostatni przegląd był przy 6tyś km, następny miał być przy 12tyż km, obecnie motocykl ma 11tyś km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Angel Opublikowano 21 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2005 Najpierw swiece wymien a potem daj go na regulacje i synchronizacje gaznikow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 21 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2005 Moim zdaniem nie bedzie to wina świec. Stawiam na zapierniczenie kanału obejściowego biegu jałowego. Z tąd chodzenie tylko i wyłącznie na ssaniu, bądz na uchylonej przepustnicy. Świece raczej odpadają, gdyż musiały by paść w komplecie a to raczej wątpliwe:)(dwie). prawdopodobnie czeka cie czyszczenie gaźników. PS. Czy motocykl wkręca się do wysokich obrotów i pracuje na nich? Sprawdz kolor świec zapłonowych. Zalanie można wykluczyć, do po dodaniu ssania tylko byś jeszczebardziej dowalił jej paliwka...PSS. Co wy tak szybko chcecei wymieniać te świeczki? Świecapracująca w prawidłowych warunakach musi wytrzymać min 14 tyś! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konopek Opublikowano 21 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2005 Czy motocykl wkręca się do wysokich obrotów i pracuje na nich? Sprawdz kolor świec zapłonowych. Tylko po uchyleniu przepustnicy silnik pracuje. Bez niej spokojnie gaśnie.Kolor świec. Jakiego koloru i gdzie na świecy mam go szukać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Angel Opublikowano 21 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2005 Oj Idaho,tylko tych prawidlowych warunkow czasem nie ma. :P Mi np. w ZXR750R przy regularnych regulacjach wytrzymywaly gora 8 tys.km.Na wiosne po przerwie zimowej to czesto sie zdarza,co chwile ktos na serwis przywozi teraz sprzety bo nie pala albo zle pracuja i w 90% sa to swiece.A Hondy Shadow lubia zabijac swiece,moj sasiad ma Shadow 600 i zawsze na wiosne ma z nia problemy i wymiana swiec zawsze pomaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 21 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2005 Zgadzam się z tobą, że świece szwankują. Ale jest to spowowane najcześciej ich zawilgotnieniem, bądz zbyt bogatą mieszanką, lub ciągłym gaszeniem i odpalaniem sprzęta bez uzyskania przez świece temp samooczyszczania! Najczęsciej wystarczy świece dobrze wygrzać (najlepiej palnikiem do topienia cyny), spryskać carbucleanem i przejechać twardą szczotką do zębów:). Z mojego doświadczenia wiem, że takie zabiegi w 80% pomagają, wiec poco odrazu wymieniać skoro elektroda masowa nie jest wypalona. Do Konopka. Wykręć świece i zobacz jaki kolor mają elektrody! Ta w środku w białej obwódce oraz zewnętrzna! U ciebie pewnie będą czarne, bo ich nie wygrzałeś (bieg jałowy+ssanie). Ich kolor powinienneś sprawdzać po nagrzaniu silniak i przejechaniu dystansu ok10km! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konopek Opublikowano 22 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2005 Dzięki Panowie 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 22 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2005 Z opisanych objawów stawiał bym na zasilanie. Jak benzyna nie była spuszczona z komór a motocykl stał w ciepłym pokoju to paliwo mogło sobie spokojnie odparować pozostawiając jakis syf w dyszach. Najprościej jest wynienic świece bo z gaźnikami jest sporo więcej roboty więc rutynowa wymiana świec nie zaszkodzi. Ew. wykręc świece wygrzej je porządnie na kuchence gazowej i sprawdx czy pomoże. Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 22 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2005 Po co wypalać świece jak Konopek mówi że moto stało w pokoju w temp. pokojowej... wypalanie ma służyć pozbyciu się wilgoci ze świecy... no chyba że w pokoju miał saunę... mój Transalp (taki sam silnik jak w Shadow) odpala mimo wilgoci...więc wydaje mi się że przyczyny należy szukać w zasyfionej dyszy wolnych obrotów...ale oczywiście przy okazji...trzebaby było wyczyścić cały gaźnik... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.