Skocz do zawartości

Czym wypełnić niedokładności odlewnicze?


Luk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czlowieku kanalow sie niczym nie wypelnia ,dopracowanie polega na wyszlifowaniu ,a pozniej na polerowaniu ,niestety zazwyczej robi sie ,to recznie i nie jest ,to szybka ani przyjemna praca.

Dzieki za rade. :P

Ale pytanie brzmialo "czym wypelnic niedokladnosci odlewnicze?", a nie kanaly. Chyba nigdy nie widziales cylindra od etki, w kilku miejscach sa wglebienia, ktorych NIE DA SIE wyrownac.

 

Zastanawiam sie czy poxipol by wytrzymal. W kanale wydechowym na pewno nie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze raz powtarzam zapomnij o jakich kolwiek klejach ,a tym bardziej o nadlewaniu istnieje cos takiego jak miejscowa zmiana struktory materialu pod wplywem obrobki trrmicznej . doprowadza ,to w dalszej eksploatacji do powtania pekniec. Przede wszystkim material uzyty do napawania powinien miec te same wlwsciwosci termiczne co podloze (rozciagliwosc),to samo dotyczy kleju .Naprawde nie mowie tego zlosliwie ,tylko po to ,by oszczedzic ci klopotow i pieniedzy.Pozdrawiam :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasem warto poszukać lepszego cylindra, jeżeli chcesz "igła" silnik zrobić.

A o wypełnianiu ubytków zapomnij. Natomiast ETZ ma spore rezerwy ukryte w układzie wydechowym - jak każdy dwusuw.

Warto poczytać artykułu red. Tomasza Sałka w ŚM. Ten inżynier wie co pisze, i niejeden silnik mu wybuchł podczas prób 8O , a jeszce więcej jego silników jeździło z powodzeniem w kartingu, motocyklach i pływało w ślizgaczach ;) .

 

Powodzenia :P

kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKO

Uwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy:

  • teoria: Mokotów-Służew
  • praktyka: Ursus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze raz powtarzam zapomnij o jakich kolwiek klejach...

Jestes zdania' date=' ze zaden klej nie wytrzyma? Te na bazie zywic epoxydowych na pewno sie spala w kanale wydechowym, ale jest szansa, ze w kanlach pluczacych sie nie poddadza.

Zastanawiam sie tez nad czyms w tym stylu: http://www.itwconsumer.com/catalog.aspx?prodID=58 Odpornosc na cisnienie i wysokie temp., ciekawe jak z rozszerzalnoscia...

Czasem warto poszukać lepszego cylindra' date=' jeżeli chcesz "igła" silnik zrobić...[/quote']

To kiepska opcja, bo juz sie troche przy tym nasiedzialem, a pozatym niedawno mial szlif.

...A o wypełnianiu ubytków zapomnij....

Czyzbys mial jakies niemile doswiadczenia?

...Natomiast ETZ ma spore rezerwy ukryte w układzie wydechowym - jak każdy dwusuw....

Wow, serioooooo??? :P

...Warto poczytać artykułu red. Tomasza Sałka w ŚM. Ten inżynier wie co pisze, i niejeden silnik mu wybuchł podczas prób , a jeszce więcej jego silników jeździło z powodzeniem w kartingu, motocyklach i pływało w ślizgaczach.
Zgadzam sie, warto poczytac, tak na dobry poczatek. Od wczoraj probuje sie zabrac za "Two stroke performance tuning" by A. Graham Bell, tylko ze te ponad 200 stron textu lekko odstrasza, heh.
Powodzenia

Dzieki

 

Aha, temat nadal aktualny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...