Luk Opublikowano 21 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2005 Witam! Jestem na etapie dopracowywania kanalow w cylindrze w mojej etce. I w zwiazku z tym mam pytanie. Znacie jakies dobry srodek, ktorym mozna by bylo wypelnic nierownosci w aluminium i stali? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witek Opublikowano 21 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2005 Czlowieku kanalow sie niczym nie wypelnia ,dopracowanie polega na wyszlifowaniu ,a pozniej na polerowaniu ,niestety zazwyczej robi sie ,to recznie i nie jest ,to szybka ani przyjemna praca. Pozdrawiam :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luk Opublikowano 21 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2005 Czlowieku kanalow sie niczym nie wypelnia ,dopracowanie polega na wyszlifowaniu ,a pozniej na polerowaniu ,niestety zazwyczej robi sie ,to recznie i nie jest ,to szybka ani przyjemna praca.Dzieki za rade. :P Ale pytanie brzmialo "czym wypelnic niedokladnosci odlewnicze?", a nie kanaly. Chyba nigdy nie widziales cylindra od etki, w kilku miejscach sa wglebienia, ktorych NIE DA SIE wyrownac. Zastanawiam sie czy poxipol by wytrzymal. W kanale wydechowym na pewno nie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty_bytom Opublikowano 21 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2005 Poszukaj kogoś, kto Ci napawa lub wykona natrysk. Niewiem jednak czy to zda egzamin i czy nie spieprzy do końca elementu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witek Opublikowano 21 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2005 Jeszcze raz powtarzam zapomnij o jakich kolwiek klejach ,a tym bardziej o nadlewaniu istnieje cos takiego jak miejscowa zmiana struktory materialu pod wplywem obrobki trrmicznej . doprowadza ,to w dalszej eksploatacji do powtania pekniec. Przede wszystkim material uzyty do napawania powinien miec te same wlwsciwosci termiczne co podloze (rozciagliwosc),to samo dotyczy kleju .Naprawde nie mowie tego zlosliwie ,tylko po to ,by oszczedzic ci klopotow i pieniedzy.Pozdrawiam :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 21 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2005 Czasem warto poszukać lepszego cylindra, jeżeli chcesz "igła" silnik zrobić.A o wypełnianiu ubytków zapomnij. Natomiast ETZ ma spore rezerwy ukryte w układzie wydechowym - jak każdy dwusuw.Warto poczytać artykułu red. Tomasza Sałka w ŚM. Ten inżynier wie co pisze, i niejeden silnik mu wybuchł podczas prób 8O , a jeszce więcej jego silników jeździło z powodzeniem w kartingu, motocyklach i pływało w ślizgaczach ;) . Powodzenia :P Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luk Opublikowano 22 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2005 Jeszcze raz powtarzam zapomnij o jakich kolwiek klejach...Jestes zdania' date=' ze zaden klej nie wytrzyma? Te na bazie zywic epoxydowych na pewno sie spala w kanale wydechowym, ale jest szansa, ze w kanlach pluczacych sie nie poddadza.Zastanawiam sie tez nad czyms w tym stylu: http://www.itwconsumer.com/catalog.aspx?prodID=58 Odpornosc na cisnienie i wysokie temp., ciekawe jak z rozszerzalnoscia... Czasem warto poszukać lepszego cylindra' date=' jeżeli chcesz "igła" silnik zrobić...[/quote']To kiepska opcja, bo juz sie troche przy tym nasiedzialem, a pozatym niedawno mial szlif....A o wypełnianiu ubytków zapomnij....Czyzbys mial jakies niemile doswiadczenia? ...Natomiast ETZ ma spore rezerwy ukryte w układzie wydechowym - jak każdy dwusuw....Wow, serioooooo??? :P ...Warto poczytać artykułu red. Tomasza Sałka w ŚM. Ten inżynier wie co pisze, i niejeden silnik mu wybuchł podczas prób , a jeszce więcej jego silników jeździło z powodzeniem w kartingu, motocyklach i pływało w ślizgaczach. Zgadzam sie, warto poczytac, tak na dobry poczatek. Od wczoraj probuje sie zabrac za "Two stroke performance tuning" by A. Graham Bell, tylko ze te ponad 200 stron textu lekko odstrasza, heh.PowodzeniaDzieki Aha, temat nadal aktualny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witek Opublikowano 22 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2005 Jest ryzyko jest zabawa. No i dobrze ze tak podchodzisz do sprawy ,a nie jak by swiat sie mial zawalic. Zycze udanego eksperymentowania, a o wynikach mysle ze nas poinformojesz. ;) :P Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.