Gość Anonymous Opublikowano 9 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2003 Poradź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 9 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2003 vpower ma taki sprzęt. Napisz do niego na PW. Chocaż lepiej by było gdyby coś napisał tutaj. Sam się zastanawiam co kupić w przyszłości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 10 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2003 Witam. Posłusznie się melduję. :) Fakt mam przyjemność posiadać takowy sprzęt tylko jest jedno ale - ja mam Honde VT 1100 C3 Aero, która diabelnie różni się od Hondy VT 1100 C. Chodzi mi głównie o wygląd (mój sprzęt to typowy wielgachny cruiser, podczas gdy "zwykła" Shadowa 1100 to chopper), technicznie to "praktycznie" to samo. Jeśli chciałbyś porównać wygląd tych motocykli to zapraszam na amerykańską stronę Hondy http://www.hondamotorcycles.com Niestety jako nowe są oferowane tylko na ten rynek :cry: A teraz dobra wiadomość - Hondą Shadow 1100 C też się troszkę natłukłem. Już kiedyś na ten temat pisałem, ale co mi tam - powtórzymy. :D Jeśli chodzi o prowadzenie tego sprzęta to nie jest to zabawka - motocykl jest długi, koło dość mocno wysunięte do przodu (wada - walenie się przy małych prędkościach i manewrowaniu) no i waży swoje - około 270 kg. Jeśli jeździłeś już wcześniej chopperami to nie będzie źle, jeśli nie to radzę uważać. Prowadzenie przy prędkościach podróżnych jest za to jak najbardziej O.K. - dobrze trzyma się drogi, ekstra wchodzi w zakręty (jak na sprzęt tego typu). Moc silnika - wersje starsze (skrzynia 4-biegowa) - to masakra - przy dobrej regulacji i małych poprawkach wyrywa kierownicę z rąk. Trzeba naprawdę dobrze się trzymać, żeby motor nie pojechał sam. :D Powiem tyle - na drugim biegu 130 km/h. Kumpel jadący GL1200 oglądał tylko spaliny. Wersja 5-cio biegowa to już niestety nie to samo (inaczej zestopniowana skrzynia). Koszty - żeby dostać coś nadającegpo się do jeżdżenia 20000 PLN trzeba położyć, no chyba, że trafisz na super okazję. Koszty utrzymania - bardzo małe - regulacja zaworów hydrauliczna, napęd wałem kardana, hydrauliczne sprzęgło, chłodzenie cieczą (docenisz latem). Przykładowe ceny - filtr oleju (chrom) - 37 PLN, powietrza - około - 90 PLN + koszt oleju. Świece (po dwie na cylinder) wytrzymują bardzo długo. Koszt opon to co innego - ale to normalka przy każdym sprzęcie. Jeśli dobrze trafisz to motocykl ten sprawi Ci mase frajdy i nie będziesz żałował ani sekundy. Ups, czy ja nie mogę nigdy napisać czegoś krótkiego? :D Muszę nad tym popracować. Pozdrawiam. Aha. Czy wspomniałem o tym, że jak rozwiercisz wydechy to masz praktycznie głos HD. (W końcu z powodu tych motocykli HD opatentował odgłos pracy swych silników). Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kobra Opublikowano 14 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2004 potwierdzam powyzsze-szybkii,oszczedny,ladny-brakuje tylko kilkuset cm pojemnosci skokowej-brak elastycznosci w porownaniu do np. intrudera. ps. mam taka na sprzedaz - okazja! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zhiang-cheng Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Cześć, witam wszystkich; na początek powiem że do tej pory jeździłem Intruderami (i jeżdżę) ale gówniany polski rynek, który zapchany jest powypadkowym złomem nie daje zbyt wielu okazji, żeby coś fajnego z Vsów znaleźć a niedługo będę zmieniał...więc...co prawda bardzo luźno i teoretycznie ale zwracam się z pytaniem do użytkowników VT 1100 (raczej starszych, nie ACE i nie Sabriny) jak się sprawuje ten sprzęt w eksploatacji. Jakie najdłuższe trasy robicie, ile pali, na ile wystarcza bak, jak się sprawuje silnik- ma np. automatyczny napinacz? Co ile serwis i regulacje? Chodzi mi o jazdę turystyczną na raczej długich dystansach w dwie osoby plus cała reszta. Intrudery spisują się rewelacyjnie ale znalezienie fajnego egzemplarza z roczników 00-04 graniczy z cudem. Na dodatek najnowsze sprzęty z USA są już badziewnie 'zkruzerowane' z malowanym na czarno silnikiem, jednoczęściową kanapą, jakimś deklem, inną kierownicą...Co do Vt1100, chodzi mi o te same roczniki mniej więcej, sporo jest sprzętu ze Stanów- jest jakaś różnica?PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FANTOMAS Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 (edytowane) Czesc Nie mam dużego doświadczenia bo jako pierwszy moto kupiłem właśnie Shadow Spirit 1100.W Europie sprzedaż zakończono bodajże w 96 r. a w USA robią je do dnia dziśejszego. Ja mam z 2001 r. i nie narzekam zmieniam olej ,leje paliwko i nic poza tym.Praktycznie bezobsługowa , wał kardana, hydrauliczna regulacja zaworów. Ma opinie niezawodnego sprzętu. Pali w granicach 5 l Jest mocniejsza od C2,C3. Wygodna , w dalekie trasy jak najbardziej.Jedyna rzecz co mi się nie podoba to dośc głośno niezbyt komfortowo whcodzą biegi - 2 i 3 ,ale moze tylko u mnie , choć słyszałem że ponoć tak ma być. Jest coraz większy wybór z racji wzmożonego importu z USA ,po dośc atrakcyjnych cenach. Edytowane 2 Sierpnia 2008 przez FANTOMAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Cześć, witam wszystkich; na początek powiem że do tej pory jeździłem Intruderami (i jeżdżę) ale gówniany polski rynek, który zapchany jest powypadkowym złomem nie daje zbyt wielu okazji, żeby coś fajnego z Vsów znaleźć a niedługo będę zmieniał...więc...co prawda bardzo luźno i teoretycznie ale zwracam się z pytaniem do użytkowników VT 1100 (raczej starszych, nie ACE i nie Sabriny) jak się sprawuje ten sprzęt w eksploatacji. Jakie najdłuższe trasy robicie, ile pali, na ile wystarcza bak, jak się sprawuje silnik- ma np. automatyczny napinacz? Co ile serwis i regulacje? Chodzi mi o jazdę turystyczną na raczej długich dystansach w dwie osoby plus cała reszta. Intrudery spisują się rewelacyjnie ale znalezienie fajnego egzemplarza z roczników 00-04 graniczy z cudem. Na dodatek najnowsze sprzęty z USA są już badziewnie 'zkruzerowane' z malowanym na czarno silnikiem, jednoczęściową kanapą, jakimś deklem, inną kierownicą...Co do Vt1100, chodzi mi o te same roczniki mniej więcej, sporo jest sprzętu ze Stanów- jest jakaś różnica?PZDR Musialbys troche po forum poszukac - bylo juz takich tematow troche. Sam cos tam wypocilem. Moto godne polecenia - najmocniejsze byly wersje 4 biegowe produkowane do 94 roku. Kop niesamowity i super wytrzymale. Kosztow utrzymania sie nie boj - jak masz Intruza to ten sam poziom zapewne tyle, ze odpadnie Ci cosezonowa zabawa z gaznikami bo Shadowa nie ma tego problemu. Nowsze Shadowy nie sa juz tak mocne (emisja spalin) ale generalnie to silnik ten sam wiec lac paliwo i jezdzic. Zawory hydrauliczne, 2 swiece na gar, kardan. Spalanie - w granicach 5,5. Co do tras - zalezy ile wytrzyma Twoja d.... Ja mialem wersje C3 wiec komfort jak na statku a przy chopperze to juz kwestia przyzwyczajenia. Pzdr. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.