Skocz do zawartości

YAMAHA FZR 750 wersja limitowana


Rekomendowane odpowiedzi

witam .macie moze jakies informacje na temat fzr jest to podobno wersja torowa wypuszczono jej podobno 300 sztuk ta z ktora ja mam doczynienia jest 168 sztuka,moto ma tytanowe korbowody kute tloki wal jest odchudzony owiewki karbonowe,wieksza chlodnice niz w normalnej yzf inny wlew paliwa inne hamulce zawieszenia,nie interesuje sie za bardzo plastikami ale chce wiedziec czy to naprawde taki rarytas?jeden korbowod kosztuje 5 tys zlotych to jest sprawdzone,a cena na rynku niemieckim to ok 10 tys euro rocznik 91 gosc kupil to za 12 tys w polsce,a sprowadzone jest ze szwajcari.piszcie jak cos wiecie na ten temat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze slysze o limitowanej YZF750. :roll:

Byly limitowane ale FZR750 (0W01) i R7.

 

Poza tym nikt nie montuje fabrycznie tytanowych korbowodow...

No i jeszcze ta cena...

Wydaje mi sie to wszystko dziwne.Najlepiej jakbys zarzucil fotami tego sprzetu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe mi tez to mocno ściemą zalatuje... szczególnie opis "extrasów" nijak nie pokrywa sie z ceną jaką zapłacił Twój ziomek.

 

Co do limitowanej wersji to pokroić sie nie dam czy była czy jej nie było(i nawet ljeśli miąło by być to tylko samo malowanie limitowane) bo zwyczajnie nic takiego sobie nie przypominam a wszystkie starsze katalogi mam gdzieś n strychu i nie bardzo chce mi sie tam iść i szperać. Ale kto wie... moze i Yamaha robiła coś takiego jak Kawa swojego ZXR750 R tylko poprostu nie pamiętam:?

 

A może to jst poprostu torówka która swoje odsłużyła na torach i w wyściagach i ktoś przywrócił ją do jazdy w ruchu ulicznym... jeśli tak to współczuje bo zabawy z tą maszyną w warsztatach będzie co nie miara i koszty eksploatacji tez będą dużo większe niż zwykle...:roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie jaki amator ze mnie chodzi o fzr no wlasnie o to chodzi :oops: ,ten sprzet stoi na serwisie w ktorym pracuje,ja sie nie znam za bardzo na takich wynalazkach ale slucham tylko co gada o tym moto wlasciciel i jeszcze jeden mechanik,ja tez nie dowiezam w to troszke dlatego pytam jeszcze tutaj,ile tego wyszlo na rynek te korbowody to naprawde tytan?takie zólte byly,moglem porobic fotki jak silnik lezal na stole rozlozony,zgubilem si etroszke ale nie wiedzialem ze bede prowadzil sledztwo 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to tak jak pisalem wczesniej to jest FZR750R 0W01.

Tytanowych korbowodow nie miala seryjnie,moze ktos zalozyl takie ale to oznacza ze jezdzil po torze.A co sie stalo ze silnik rozebrany?Wspolczuje remontu,czesci pewnie kosztuja chora kase,jesli wogole sa do kupienia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w silniku do wymiany tylko poszedl lancuch sprzeglowy,uszczelniacze zaworowe i nowe sworznie z tulejkami dorabiali,pozatym reszta sprawna ale nie sprawdzalem stanu zuzycia,nioe mieszam sie w ten motorek ,ale ja to bym posprawdzal wszystko,teraz jest juz odpalony i chodzi ladnie na wolnych troszke sie telepie ale wkreca sie ladnie,mamentalnie na czerwone pole wchodzi i to bez airboxu

przejade sie tym niedlugo to zobacze jak to jezdzi :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No z tym tysiącem to lipa chyba jakas.

Jak faktycznie to jest torówka to nie ma szans żeby go rozwiercali bo w tamtych czasach tak jak Angel mówi nie było innej klasy dla tego motocykla jak superbika a regulamin dopuszca czterocylindrówki pojemności do 750.

Trzba brac poprawke że czesto ludzie nie bardzo wiedza czym jeżdżą bo sugeruja sie tym co im ktoś tam nagada przy sprzedaży...

;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w silniku do wymiany tylko poszedl lancuch sprzeglowy,uszczelniacze zaworowe i nowe sworznie z tulejkami dorabiali,pozatym reszta sprawna ale nie sprawdzalem stanu zuzycia,nioe mieszam sie w ten motorek ,ale ja to bym posprawdzal wszystko,teraz jest juz odpalony i chodzi ladnie na wolnych troszke sie telepie ale wkreca sie ladnie,mamentalnie na czerwone pole wchodzi i to bez airboxu

przejade sie tym niedlugo to zobacze jak to jezdzi :twisted:

 

Lancuch sprzeglowy???

Z tego co ja wiem to sprzeglo jest napedzane przez kola zebate a nie lancuch.Te silniki maja dwa lancuchy:rozrzadu i napedu alternatora.

Wydaje mi sie ze chodzi Ci chyba o lancuch alternatora gdyz on w FZR nie byl zbyt trwaly...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem do konca jak ten silnik jest zbudowany tak katem oka tylko go widzialem ,lancuch byl chyba dwurzedowy szeroki bardzo umieszczony posrodku walu obok lancucha rozrzadu,napisalem wiec sprzeglowy ale jak teraz mysle to rzeczywiscie jak on by sprzeglo po srodku walka napedzal przeciez tam sa juz kola zebate skrzyni biegow :oops: lancuch napewno napedza alternator

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi sie ze chodzi Ci chyba o lancuch alternatora gdyz on w FZR nie byl zbyt trwaly...

 

I niestety aby go wymienić trzeba rozbebeszyć cały silnik :D

Gdyby nie ten felerny łańcuch to moja Ewunia pracowałaby niemal bezszelestnie.

Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...