Aramis1986 Opublikowano 16 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2005 Uwaga!! Na mojej stronie znajdziecie już filmik zrobiony przeze mnie pt. "Motor Bike Show 2005 Warszawa". Filmik według mnie naprawdę super biorąc pod uwagę że jestem amatorem (to mój pierwszy taki filmik). Jakość bardzo dobra (zajmuje około 47MB). Zapraszam wszystkich do ściągnięcia i oceny mojej produkcji. Podaję linki: http://members.lycos.co.uk/aramis1986/ - moja strona http://www.aramis1986.neostrada.pl/Motor%2...%20Warszawa.mpg - bezpośrednie połączenie z plikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ostry Opublikowano 16 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2005 Przez pewne nieporozumienie nie dane mi bylo odwiedzic MBS ;). Znajomy powiedzial, ze wystawa byla duzo wieksza niz rok temu. Chetnie sprawdze filmik. Nie omieszkam skomentowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2005 Slabo idzie niestety,a wlasciwie to wcale nie idzie :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boniek Opublikowano 16 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2005 Slabo idzie niestety,a wlasciwie to wcale nie idzieU mnie poszło na tyle na ile pozwala łącze czyli ok 120 kilo/s.Ogólnie film jak na niecałe 3 minuty jest o wiele za duży, i raczej trzeba było go zatutułować "Hostessy- MBS 2005" ;) bo sprzęty przewijają się przeważnie w formie zdjęć. Cytuj Boniekgg 644826Yamaha TDM900Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...