micza 125 Opublikowano 12 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2005 Mam jeszcze pytanko co do tej świecy...bo jak miałem DT 80 to wkładałem zawsze do niej tą nieszczęsną NGK BR9ES ale nie byłem z niej zadowolony, teraz jak szukałem na larssonie to do takiej DT jak moja było kilka świec oprócz tej podstawowej NGK za 14 zł były tez takie po 70 i 80zł, czy ktoś może mi powiedzieć czy warto zainwestwać w taką świecę, może macie z nimi jakieś doswiadczenie? A aprpopo pytania o moje moto to dałem za nią 3200zł a rok to 1997 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 12 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2005 Jak masz w pełni odblokowana Maszynae i ostro nie jeździszale tak naprawde ostro to wtedy warto kupywac a jak nie to szkoda kasy.3200 za 97 to naprawde tanio może dlatego nie chce palić :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micza 125 Opublikowano 12 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2005 W takim razie chyba sie skusze, bo detka wygląda mi na wpełni odplokowaną a mozę nawet po jakimś małym tuningu bo na "3" robi setke (niektórzy mi w to nawet nie wierzą, ale tak jest) a podobny nie każda tak idzie, a co do mnie to też lubię sobie dobrze odkręcić.... :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 12 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2005 u mnie w Suzuki DR125 jest podobnie gdy jest zimno, tj. z poczatku myslalem ze sie cos skopalo ale pozniej doszedlem do wniosku ze ssanie jak sie zaciagnie na maxa to gdy je puszczam to troche odskakuje i u mnie wlasnie to byl problem, teraz przy odpalaniu jak stoi dlugo w garazu to musze ssanie zaciagnac i przytrzymac, kopnac raz i odpala, potrzymac chwilke i puscic bo zalapuje juz obrotyale to w warunkach temp. zewnetrznej ponizej 0*C, wiec moja rada przydus te ssanie na maxa, i delikatnie nacisnij kickstartera zeby przesunal tlok i zaciagnal troche mieszanki i kopnil go z wyczuciem :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 12 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2005 W takim razie chyba sie skusze' date=' bo detka wygląda mi na wpełni odplokowaną a mozę nawet po jakimś małym tuningu bo na "3" robi setke (niektórzy mi w to nawet nie wierzą, ale tak jest) a podobny nie każda tak idzie, a co do mnie to też lubię sobie dobrze odkręcić.... :twisted:[/quote']To że robi stke na 3 to nic nie znaczy. Wystrcza odpowiednie przozenia. Npisz czy masz orginalny wydech a wtedy sie dużo wyjasni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micza 125 Opublikowano 12 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2005 Wydech oryginalny Yamaha, jedyne co to może ktoś wyjął z niego bebechy jeśli takowe były.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 12 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2005 Wydech oryginalny Yamaha' date=' jedyne co to może ktoś wyjął z niego bebechy jeśli takowe były..[/quote']Jak nawet końcówki nie ma zmneonej to nie było tuningu bo bez przelotowej końcówki nawet sie do tego nie pochodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 12 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2005 A aprpopo pytania o moje moto to dałem za nią 3200zł a rok to 1997A jak pisalem ze ten kumpel za tyle kupil Dt to mi nikt nie wierzyl :(. Jak leci na 3 biegu 100km/h to raczej nie ma blokady na module bo on ogranicza predkosc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejtomecki Opublikowano 13 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2005 na 3 biegu 100km/h ?!? jakos mi sie w to nie chce wierzyc, albo masz takie przelozenia smieszne, to chyba na 5,6 juz nie przyspiesza... bo jakby przyspieszala to bys na 6 i koncowce obrotomierzajechal z 200km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaJo Opublikowano 13 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2005 Witam! no ja jade ale 80 na 6 przy 6tys, oczywiscie wszystko orginal lacznie z przelorzeniem, niee wiem czy jest odblokowana czy nie. Mam pytanie jak wyregolowac gaznik w dt?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micza 125 Opublikowano 13 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2005 JaJo mam pytanie Ty masz 50, 80 czy 125cc ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 13 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2005 Mam pytanie jak wyregolowac gaznik w dt??Tak jak w każdym motocyklu. Ustwawiasz skład mieszanki paliwowo powietrznej poprzez regulacje powietrza i ustawianie poziomu iglicy. musisz tak kombionowac żeby motocykl nie dławił sie prze dodawaniu gazu. Podopowiedza w która strone masz kręcić moze byc kolor swiecy po jeździe. Jasno brązowy jest ok ceimny to za duzo paliwa. jasny za duzo powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 14 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2005 Czescjesli wyjezdziles cale paliwo do końca i ciężko zapala to najprowdopodobniej zapchałeś gaźnik. Musisz przeczyścić i pewnie bedzie grało. A co do palenia w Dt to polecam po długim przestoju kopnąc raz bez zapłonu na pełnym gazie, czy nawet 2, a dopiero potem kopnąć na zapłonie.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaJo Opublikowano 14 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2005 ja mama 125, Strzalek_t wiem ze trzeba "odpowiednio" ale jak byc pewnym ze gaznik jest odpowednio ustawiony, jam mam do regulacji tylko iglice i 1 srobe ( dysz powietrza) wiec duzo niee jest, kolor siwecy jest ok, ale jak ustawic gaznik idelanie, napewno jest jakis sposob tak jak jest zeby ustawic zaplon(oczywiscie niee w dt:P)--->>odpowiednie przyrzady pomiarowe :( czekam na odp :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 14 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2005 ja mama 125' date=' Strzalek_t wiem ze trzeba "odpowiednio" ale jak byc pewnym ze gaznik jest odpowednio ustawiony, jam mam do regulacji tylko iglice i 1 srobe ( dysz powietrza) wiec duzo niee jest, kolor siwecy jest ok, ale jak ustawic gaznik idelanie, napewno jest jakis sposob tak jak jest zeby ustawic zaplon(oczywiscie niee w dt:P)--->>odpowiednie przyrzady pomiarowe :( czekam na odp :([/quote']Jeżeli kolor swiecy jest odpowiedni i na rozgżanym silniku płynie wchodzi na obroty to już nie da sie lepiej ustawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.