MAREK66 Opublikowano 11 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2005 MAM PYTANKO DLACZEGO MOJA GPZ 600 PO ODPALENIU KRĘCI WYSOKIE OBROTY W GRANICACH 3,5 DO DO 4 TYŚ ,A PO ZŁAPANIU TEMERATURY SPADA NA 1 TYŚ I PRZEBIERA ALBO GASNIE . POWYNIENIAŁEM ŚWIECE NA NÓWKI DO TEGO MODELU .GAZNIK BYŁY PO SYNCHRO.GDZIĘ SIEDZI BŁĄD. :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker Opublikowano 11 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2005 brak poprawnej regulacji gaźników - synchronizacja to nie regulacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 11 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2005 a moze cos ze ssaniem :?: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klapek Opublikowano 11 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2005 Zużytych gaźników nie da się zsynchronizować. :? Przerabiałem to w swojej GPZ'cie.Po każdej synchronizacja obroty i tak "skakały".Objawy te same co u Ciebie.Idaho przerabiał to samo w XJ'cie koszt naprawy wyższy niż gaźniki z www.mobile.de czy www.ebay.dePozdrawiam :D Cytuj Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..? www.kolyaska.fora.plObecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.