hormon Opublikowano 10 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2005 Witam mam takie pytanko jak dobrze rozgrzac moto ?? jak juz odpali po chwili wylaczam ssanie i co ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 10 Marca 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2005 I musi popracować na wolnych obrotach z lekkimi przegazówkami coby świecy nie zalać dobre 10minut. Tak długo aż cały układ wydchowy nabierze wysokiej temperatury, a z tłumika przestanie wydobywać się jasny obłoczek pary (jak przestanie to znaczy że wilgoć odparowała i można moto wstawic do garażu).Pytanie tylko po co zimą "grzać crossa" :roll:pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 10 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2005 I musi popracować na wolnych obrotach z lekkimi przegazówkami coby świecy nie zalać dobre 10minut. Tak długo aż cały układ wydchowy nabierze wysokiej temperatury, a z tłumika przestanie wydobywać się jasny obłoczek pary (jak przestanie to znaczy że wilgoć odparowała i można moto wstawic do garażu). Pytanie tylko po co zimą "grzać crossa" pzdrDominik wydaje mi sie ze Hormonowi chodzilo o to jak rozgrzac crossa przed jazda w zime :D. Ja sie nie bede udzielal bo mi ssanie szlag trafil i po prostu jak jest zimny trzymam manetke na wyzszych obrotach niz na biegu jalowym (ponizej 4 tys obr/min). Nie wiem czy dobrze robie ale bez ssania nie mam wyjscia i to napewno lepsze niz odkrecenie gazu do oporu az motor zacznie dobrze ciagnac :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 10 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2005 Motocykl powinno sie zawsze rozgrzewac aż załapie minimalną temperature pracy i spzęgło sie rozklei. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 11 Marca 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2005 Aha, nie skumałem.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek PbS Opublikowano 11 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2005 Podlacze sie pod temat sorki za glupie pytanko ale po przeczytaniu na preclach jednego posta ktory mowil mniej wiecej o tym ze dt 125 i inne 125 2 t sa bardzo wysilone i powinno sie nie utryzmywac w nich w miare stalych obrotow (ze grozi to przytarciem) czyli zrozumialem zeby jezdzic tak jak wyczynowym crossem , ciagle zmieniajac obroty. Moim zdaniem ten kto to pisal nie mial zbytnio racji bo dyskfalifikuje to dt do jakis krotkich trasek gdzie jak wiadomo nie palujemy , utrzymujemy w miare jednolite obroty np zapinamy 6 i 7 tys obrotow i heja... P.S. Jeszcze raz sory za podpiecie sie do tematu ale chyba dla takiego bzdeta nie oplacaloby sie tworzyc nowego A co do watku to polecam stosowanie kawalka kartona by zaslonic kawalek chlodnicy. Swojego czasu forumowy qmpel trajka66 mial problemy z rozgrzewaniem moto zima , nie pomagaly nawet wymiana swiecy na cieplejsza (czy zimniejsza nie pamietam :oops: ) . Wpadlismy wtedy na pomysl zasloniecie zima chlodnicy. Motor rozgrzewal sie do opd temperatury , jak to na zime przystalo mial odpowiednie chlodzenie powietrzem , moze nie sprawdzi sie w takim sprzecie jak ma hormon ale moze pomoze to innym . Bo takie rozgrzewanie moto bywa uciazliwe zima a wiadomo jazda na zimnym silniku skraca zywot ww . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 11 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2005 Podlacze sie pod temat sorki za glupie pytanko ale po przeczytaniu na preclach jednego posta ktory mowil mniej wiecej o tym ze dt 125 i inne 125 2 t sa bardzo wysilone i powinno sie nie utryzmywac w nich w miare stalych obrotow (ze grozi to przytarciem) czyli zrozumialem zeby jezdzic tak jak wyczynowym crossem , ciagle zmieniajac obroty. Moim zdaniem ten kto to pisal nie mial zbytnio racji bo dyskfalifikuje to dt do jakis krotkich trasek gdzie jak wiadomo nie palujemy , utrzymujemy w miare jednolite obroty np zapinamy 6 i 7 tys obrotow i heja... Jasne , ze nie miał racji jakby w crsówkach ciągle zmeniac obroty LOL to po co by sie scigac. Jżeli byłes na jakiś zadodach albo trningu to wiesz na czym polega jazda crosówką. Cały czas ogień i nie odpuszczasz ( bo Cie wyprzedzą)Po drugie Dt wcale nie jest az tak wysilona a zblokowana to już wogle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hormon Opublikowano 11 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2005 Załozylem ten temat poneiwarz moje moto jest u mechanika . Poniewarz padło lozysko na wale , tlok krzywo wchodzill w cylinder . Pytalem sie mechanika co bylo tego przyczyna i powiedzial mi ze jezdzilem na nierozgrzanym silniku ( zle go rozgrzewalem . Czyli na oko 10 min mam go zostawic az sam sie nagrzeje ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 11 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2005 Czyli na oko 10 min mam go zostawic az sam sie nagrzeje ??10 to może nie ale z 5 w zime to napewno. Silnik musi złapac temperature pracy. W tym czsie mozesz robić lekkie przegazówki ale naprawde lekkie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gumiś Opublikowano 12 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2005 Ja właśnie też mam motor u mechanika nie wiem czy to przesto ze go nie nagrzewałem zima przed jazda ale mi pek tłok :( :( :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gumiś Opublikowano 12 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2005 Ja właśnie też mam motor u mechanika nie wiem czy to przesto ze go nie nagrzewałem zima przed jazda ale pek mi tlok a jeszcze nie wiem czy nie jest cos innego w silniku rozwalonego :( :( :(. Sory ale mi 2 posty identyczne wyskoczyly Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 12 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2005 yhm ja mojego odpalalem i zostawialem na jakies 3 min bo wtedy kumpel brame zamykal i sie ubieralismy, a pozniej 1 .... i do wysokich obrotow i 2 i wysokie i 3 i juz norma,ale wtedy juz po 3 min to praktycznie ssanie mozna bylo prawie wylaczycjuz sie boje co moglo sie stac ;/w 4T tez trzeba tak dlugo grzac? czy to tylko do 2T sie odnosi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.