Panzer Opublikowano 8 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2005 Witam. Mam pewien problem, jade sobie jakos tak miech temu, przy hamowaniu za mocno wcisnolem sprzeglo i mi sie linka zerwala. Na drugi dzien kupilem linke od hamulca do motorynki (do mojego sprzegla) podobno taka pasuje do tego silnika w tej ramie. Zalożylem elegancko wrzucam na 1 wciskam sprzeglo i pcham a tu mi tlok skacze probowalem sie bawic srubka od sprzegla przy deklu ale nie pomaga i teraz pytanie jak wkrecam ta srubke przy deklu to chce ja do konca dokrecic to ona sie nie dokreca jest jakos 3mm od dekla i przeskakuje chyba na gwincie i nie wiem wlasnie czy to przez to ze tej srubki nie moge wkrecic dalej, to nie moge tego sprzegla ustawic. Wydaje mi sie ze to tarcze sie skleily, ale raz albo dwa na tydzien odpalam moto na luzie i sobie pyrka tak z 5 min(tak dla przemarowania czesci). :) CZy to moze byc ta srubka czy te tarcze??? Juz sie nie moge doczekac kiedy rusze na drogi bo u mnie juz snieg topnieje :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paho Opublikowano 8 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2005 sprubój wepchnąc jakimś młotkiem...zaznaczam wepchnąc a nie wbij..szpilke sprzęgła....jeśli nie to to kup oryginalna linke sprzęgła...przynajmniej masz pewnośc ...nierozumie dlaczego nie kupiłeś oryginalnejj....tyle samo kosztuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaZiK Opublikowano 10 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2005 Ale tam jak chcesz wyregulować sprzęgło to musisz pierwsze odkręcić taka jak by nakrętke a później przekręcić to co jest w środku. Mi ostatnio linka pieprzła (zaraz przy klamce) to ją uciołem i wyregulowałem sprzęgło od nowa (działa do dzisiaj)PS: czemu nie kupiłeś oryginalnej linki do sprzęgła?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panzer Opublikowano 15 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2005 Mi koles ktory sie zna na motorkach powiedzial ze linka nie moze byc ucinana i zawsze musi byc nowa, oryginalnej nie kupilem dlatego bo u nas w miescie nie ma orginalnych linek tylko takie nie wiadomo co i ponoc linka od hamulca do rometa pasuje do sprzegla ogara 200, ale mi sie wydaje ze to sie tarcze sprzeglowe skleily i nie chce puscic dlatego na dobrze ustawionym sprzegle nie wysprzegla mi sielnika jerzeli to tarcze sie skleily co mam zrobic zeby je rozkleic?? Sorry ze tak dlugo nie odpowiadalem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati Opublikowano 16 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2005 słuchaj 1. nie powinieneś sprzegła regulowac ta srubką w deklu tylko ta przy lince2 regulacja to jest kwestia paru mm naciągniecia dzwidni która trzyma linke jak za daleko dasz to to tłopk spowrotem bedzie sie ruszał3. nie musi byc orginalna linka jak mi pekła linka to dałem zwykła rowerową od hamulca i jakos jeżdziłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaZiK Opublikowano 16 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2005 Mati napisał: 1. nie powinieneś sprzegła regulowac ta srubką w deklu tylko ta przy lince A do czego twoim zdaniem jest ta śrubka w deklu?? I dlaczego niby nie?? Panzer napisał: Mi koles ktory sie zna na motorkach powiedzial ze linka nie moze byc ucinana i zawsze musi byc nowa Powinna być nowa, ale ona mi puściła przy klamce tak, więc mogłem ją bez problemu uciąć i wyregulować sprzęgło na nowo.PS: Akurat jedyny sklep z częściami był już zamknięty, bo było późno (była sobota, więc na następny dzień i tak bym linki nie kupił a chciałem gdzieś jechać) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati Opublikowano 17 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2005 A do czego twoim zdaniem jest ta śrubka w deklu?? I dlaczego niby nie?? A widac jakies efekty po kreceniu ta srubką?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paho Opublikowano 17 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2005 jasne że widać tylko że w ogarku sprzęgło jest na milimetryy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubaDR600 Opublikowano 24 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2005 Na początek - linki nie zrywaja się od "zbyt mocnego wciskania sprzęgła" - widocznie jej czas dobiegł końca. Z tego co pamietam (to dawne czasy były) to w ogarku/jawce są raptem trzy tarcze sprzęgłowe więc nie ma bata żeby się tak skleiły, że nie daja się rozruszać. Jeżeli wczesniej było dobrze a po zmianie linki nie jest to znaczy, ze zła jest regulacja. Sumaryczny luz sprzęgła wyczuwalny na dzwigni powinien byc taki zeby miała ok. 0,5 - 1 cm ruchu jałowego (na końcu dźwigni) Dzwignia powinna też bez problemu dac się dociagnąć do momentu aż oprze się o manetkę. Aby ustawić śrubę w deklu poluzuj najpierw nakrętkę kontrującą potem delikatnie wkręć srubę do wyczuwalnego oporu a następnie minimalnie cofnij w takiej pozycji zakontruj, potem ustaw odpowiedni niewielki luz na lince i powinno zadziałać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.