Pepper Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 (edytowane) Mam CB1300SA wypust 08'. Jak dla mnie to szok. Na poczatek troche o technice. Przedewszystkim silnik to czysty miód. Elastyczny, ciagnie od dolu jak lokomotywa. Spalanie mam w granicach 7 litrow. Przy dynamiczniejszej jezdzie po miescie dochodzi do 8. Orginalna szyba niestety to porazka, wymieniłem ja na Puiga. Jest lepiej ale nie wiem moze sa lepsze szyby akcesoryjne do tego modelu. Przy czym dane mi bylo jezdzic nim przy temperaturach w granicach max 16 stopni. Fajne jest tez to ze bardzo szybko sie rozgrzewa silnik. Skrzynia biegow perfekcja. Zero jakichkolwiek nie dopiec. Co do hamulcy to tak powiem ze w porownaniu z BMW GS1200 mod 07-.. to dzialaja lepiej a ABS jest rownie dobry. Na pochwale zasluguje zestaw zegarow z komputerkiem przebiegow. Lusterka wsteczne sa perfekcyjne na dobrej wysokosci i szerokosci. Wykonczenie i materialy sa bardzo przyzwoite w stosunku do ceny nadspodziewanie dobre. Teraz troche wad. Strasznie ma niski przeswit, Mogli troche inaczej te wydechy czy coś bo trzeba uwazac zjezdzajac z wyzszego kraweznika. Miekki lakier latwo sie rysuje, brak w standarcie centralnej nogi, niskiej jakosci pokrycie siedzenia. Cóz co na koniec moge powiedzieć. Wybor na ten model padł troche z przypadku troche z wiary w legendarna jakosc Hondy. Jest to moja pierwsza rzedówka, po BMW GS i tego typu sprzetach zapragnolem odmiany. Kompletny brak wibracji bo to co czasami czuje jak przyspieszam jest jak mrowienie po plecach z emocji. Moze lepszy do podruzowania bylby XX lub FJR. Ale poniewaz chcialem cos bardziej porecznego na miasto ale z super elastycznym silnikiem i ponadczasowym designem to padl wybor na ten model. No i moze wstyd sie przyznac ale chcialem motocykl na ktorym wieje, tak zeby miec naturalna bariere i jezdzic z wmiare rozsadnymi predkosciami. Na razie spelnia on moje oczekiwania w 100%. Ale coz mozna powiedziec po 2500 km. Ajajajaj, widzę, że wreszcie się znalazło trochę ludzia co ujeżdża Grubą. Atrurlej, jakie masz malowanie? Z tym lakierem to prawda niestety. Na poprzednim moto (Volusia) jak miałem zmatowienia od kolan to pasta, kilka ruchów szmatką i po sprawie, tu muszę uważać bo może być gorzej. Może jakiś klar trzeba by położyć na to? Tak czy owak boki baku mam w folii, a ponieważ moto czarne to nie widać za bardzo. Pozycja spoko, ale generalnie cierpię na ból dupy, może na przyszły sezon sprawię sobie kolarskie gacie. Ktoś mi mówił, że pomaga. Wibracje są i bywają wkurwiające. Ponoć jak się wyżej kręci to mija:) Albo ciężarki trzeba wymienić. Spalanie mam do 6,5 ale nie szaleję. Szyba pójdzie do wymiany, ale jeszcze nie wiem na jaką. Może deflektor?Co myślicie? Generalnie myślałem o czym inny, ale mój przyjaciel dał mi się przejechać i byłem ugotowany:) Problemem mogą być boczne kufry, ciężko coś kupić. Chyba, że SW Motech albo Krauser. Ale to duży szmal i podobno nie są idealne bo pasażer ma problem z podnóżkami. Dużo można się dowiedzieć tutaj www.hondacb1300.net . Aturlej, jaką masz szybę?Jak się sprawuje? W ogóle to macie jakieś pomysły na nastawy zawieszenia? Jak jechałem z kobietą i centralnym kufrem to tył miałem za miękki, ale jak ruszę tył to i przód muszę tylko nie wiem co, jak i ile. Edytowane 15 Listopada 2008 przez Pepper Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomeg Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 (edytowane) Witam Bez zmian .Ciągle co 6 tyś. Pozdrawiam Moi drodzy przeglady olej filtry co 12 000. Czytajcie uważnie instrukcje Świece co 24000 filtr powietrza z tego co pamietam czyszczenie co 6000 wymiana po 18000 ale nie jestem pewny. Edytowane 17 Listopada 2008 przez tomeg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deem Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 Moi drodzy przeglady olej filtry co 12 000. Czytajcie uważnie instrukcje Świece co 24000 filtr powietrza z tego co pamietam czyszczenie co 6000 wymiana po 18000 ale nie jestem pewny. Witam. Posty też przydałoby się czytać uważniej. Jeżeli chcemy stosować się do procedur serwisowych ,to niestety trzeba odwiedzać ASO ( i płacić) co 6000 km(przeglądy to nie tylko wymiana oleju i świec). Mało tego - pierwszy przegląd jest już po 1000km :cool: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepper Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 Witam. Posty też przydałoby się czytać uważniej. Jeżeli chcemy stosować się do procedur serwisowych ,to niestety trzeba odwiedzać ASO ( i płacić) co 6000 km(przeglądy to nie tylko wymiana oleju i świec). Mało tego - pierwszy przegląd jest już po 1000km :cool: Pozdrawiam Fakt, po 1000. Ale ja go miałem za darmo i jeszcze dostałem tankpada i parę innych drobiazgów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepper Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 Gdzie się podziało towarzystwo CeBulowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deem Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 Gdzie się podziało towarzystwo CeBulowe? Witam Niezły pomysł na nazwe towarzystwa "bractwo cebulowe" ,jakby ktoś chciał zakładać. A tak poważnie to znalazłem odpowiedż na moje pytanie o półke z zegarami (podobno wszystkie wersje bez owiewek mają amortyzacje)Czyli nikt na forum nie posiada nakeda bez owiewki. Pepper co do regulacji przedniego widelca ,to mam coś w instrukcji. Jeszcze jedna sprawa- czy ktoś z Was orientuje się w temacie nowego modelu 08r. Jakie zmiany w stosunku do starszych roczników zastosowano(obok czysto wizualnych)? Np. w roczniku 08 nie ma cięgna ssania - pytam z czystej ciekawości. :banghead: Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepper Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 O zmianach technicznych trudno mi coś powiedzieć. Fakt, ssania nie ma. Inaczej jest zrobiony kolektor, tłumik, jakieś nakładki ochronne na rurach wydechowych są też. Inne są zegary i pokrycie kanapy. Opony zdaje się zmienili. Wcześniej były Michały Macadam, a ja mam Dunlopy Sportmaxy. Więcej nie kojarzę. A co do golasów, to Tomeg ma bez owiewki maszynkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deem Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 O zmianach technicznych trudno mi coś powiedzieć. Fakt, ssania nie ma. Inaczej jest zrobiony kolektor, tłumik, jakieś nakładki ochronne na rurach wydechowych są też. Inne są zegary i pokrycie kanapy. Opony zdaje się zmienili. Wcześniej były Michały Macadam, a ja mam Dunlopy Sportmaxy. Witam O zmianach technicznych nikt nic niewie, to chyba ich nie wprowadzili (a przedstawiają moto jako nowy model). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepper Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Wiesz, pierdół kilka zmienili, dostosowali ją do panujących norm bo tam coś z nią było nie halo, i masz nowy model. Kosmetyka. Ale wszędzie tak jest, zmienią klamkę czy dywaniki i nowy model. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deem Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 Witam. Oglądaliście ten filmik: http://www.neostrada.pl/tpsa/run?n=msi_lif..._tekst&p1=78055 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepper Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 Witam. Oglądaliście ten filmik: http://www.neostrada.pl/tpsa/run?n=msi_lif..._tekst&p1=78055 Znaczy który, bo mi się wyświetla główna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deem Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 (edytowane) Znaczy który, bo mi się wyświetla główna. Witam Wejdż w "wały kardana-za szybcy za wściekli" tam jest porównanie cb 1300 i fazera jedynki. Jeśli otwiera Ci się strona główna to pod hasłem LIFESTYLE. Edytowane 9 Grudnia 2008 przez deem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JackRM Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 Witam Wejdż w "wały kardana-za szybcy za wściekli" tam jest porównanie cb 1300 i fazera jedynki. Jeśli otwiera Ci się strona główna to pod hasłem LIFESTYLE. Oglądasz wersję demo serwisu Nieograniczony dostęp do wszystkich materiałów w serwisie Neostrada World mają tylko użytkownicy usługi neostrada tp ehh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deem Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 Witam No jak się nieda ,to trudno (i szkoda bo na cebule można popatrzeć). Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JackRM Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 Witam No jak się nieda ,to trudno (i szkoda bo na cebule można popatrzeć). Pozdrawiam. no coz.. moze to lepiej.. przynajmniej nie bede mial watpliwosci czy dobrze zrobilem biorac BK :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.