Skocz do zawartości

Pomóżcie mi doradzić kumplowi ;)


Rekomendowane odpowiedzi

Amator jeżeli ma motor, który użytkuje bardziej jako enduro w lesie, to spokojnie może zmieniać co pół sezonu gdzies tak (w KTMIE z dwupierscieniowym tłokiem, nawet na sezon) Jeżeli ma tylko na tor to wiadomo, ze tam non stop jest dzida prawie i wtedy trzeba częściej, więc nie ma reguły.

 

No tak ale przecież EXC ma ten sam silnik co SX tylko membrana inna (:) niedawno się dowiedziałem tego od kogoś kto się dobrze na tym zna)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak ale przecież EXC ma ten sam silnik co SX tylko membrana inna ( niedawno się dowiedziałem tego od kogoś kto się dobrze na tym zna)

Ma tez wiekszy gardziel (o 1mm.) oczywiscie inne dysze w gazniku i chyba szosty bieg jest inny :)

Tak ale chodzi o wytrzymałość slinika czyli praktyznie to samo co SX.

Gaźnnik jest po to mniejszy żeby miał ciut lepszy dół. 1mm to mała różnica

ale skoro sei upieracie że mozeżna sobie tłoki zmneiac raz na rok to prosze bardzo mawet cytat ze specjalistycznego forum widze tu nic nie wniósł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak ale przecież EXC ma ten sam silnik co SX tylko membrana inna ( niedawno się dowiedziałem tego od kogoś kto się dobrze na tym zna)

Ma tez wiekszy gardziel (o 1mm.) oczywiscie inne dysze w gazniku i chyba szosty bieg jest inny :)

Tak ale chodzi o wytrzymałość slinika czyli praktyznie to samo co SX.

Gaźnnik jest po to mniejszy żeby miał ciut lepszy dół. 1mm to mała różnica

ale skoro sei upieracie że mozeżna sobie tłoki zmneiac raz na rok to prosze bardzo mawet cytat ze specjalistycznego forum widze tu nic nie wniósł.

 

No tak, ale mi chodziło o to, że jazda jeździe nie równa i nie dziwie sie, że ludzie co siedzą w mx dziwiąją się niektórym, że zieniają np po 60 h.

A jazda na enduro to co innego.

A co do mojego doświadczenia co do tego wymieniania raz na rok, to jest to jak najbardziej prawda, bo tak robił Darek Habrat, jeszcze jak nie latał w zawodach i jakoś nic się nie działo i tłoki nie pekały ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do mojego doświadczenia co do tego wymieniania raz na rok, to jest to jak najbardziej prawda, bo tak robił Darek Habrat, jeszcze jak nie latał w zawodach i jakoś nic się nie działo i tłoki nie pekały

Tak ale Darek jeżdził tylko w wekandy i maił orginale tłoki za 600zł

Teraz jak jeździ w zawoadch w ciągu sezonu zmniał juz 3 razy. Tłok nie zawszę pęka ale jak jest luźny to lubi tak zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja przejezdzilem caly sezon na tłoku za 600zł i jeszcze poprzedni wlasciciel troche na nim przejezdzil, a teraz jak chcialem wymienic tłok to okazalo sie ze nawet nie musze wiekszego tłoka kupowac tylko ten sam rozmiar :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do mojego doświadczenia co do tego wymieniania raz na rok' date=' to jest to jak najbardziej prawda, bo tak robił Darek Habrat, jeszcze jak nie latał w zawodach i jakoś nic się nie działo i tłoki nie pekały

[/quote']

Tak ale Darek jeżdził tylko w wekandy i maił orginale tłoki za 600zł

Teraz jak jeździ w zawoadch w ciągu sezonu zmniał juz 3 razy. Tłok nie zawszę pęka ale jak jest luźny to lubi tak zrobić.

 

No to o tym mówie, jeju!!

A tłok nie za 600 a za 500 :) Albo i jeszcze troche mniej. A oryginalny tłok nie jest jakis nadzwyczjany jak wisco.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie. Jeżeli chodzi o mojego kumpla to kupił sobie przed paroma dniami ramę od Hondy CR (rok prawdopodobnie 86 albo 87) w całkiem fajnym stanie, zawieszenie w mojej ocenie zdrowe, tylni amorek ma fajne tłumienie, opony też w dobrym stanie, ale tylna zębatka do wymiany.

 

Poniżej są jej foty:

 

http://members.lycos.co.uk/thecube/cz/cr(1).jpg

 

http://members.lycos.co.uk/thecube/cz/cr.jpg

 

No i teraz rodzi się pytanie gdzie szukać, do niej silnika i o jakich pieniądzach musi mój kolega pomyśleć?? Silnik mugłby mieć pojemność 125-250 najchętniej chłodzony powietrzem. Jeżeli macie jakieś konkretne propozycje to koniecznie piszcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jak już pisałem kilka postów wyżej mój qumpl sprawił sobie ramę z osprzętem od CR 125R-ek o większych niż 125cc pojemności mają o wiele dłuższe mocowania niż np. silniki od cr 250, ale na necie widziałem już parę razy połączone ramy od japonskiego crossa i silnik od cz 250 czy 380 (i to nie same bak, plastiki i siedzenie nałożone na ramę od CZ cross tylko wszystko było z japonii , tylko silnik od CZ 250cc, 380cc) Poniżej daję fotkę takiego sprzętu trochę niewyraźną:

czrox.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już pisałem kilka postów wyżej mój qumpl sprawił sobie ramę z osprzętem od CR 125R-ek o większych niż 125cc pojemności mają o wiele dłuższe mocowania niż np. silniki od cr 250, ale na necie widziałem już parę razy połączone ramy od japonskiego crossa i silnik od cz 250 czy 380 (i to nie same bak, plastiki i siedzenie nałożone na ramę od CZ cross tylko wszystko było z japonii , tylko silnik od CZ 250cc, 380cc)  Poniżej daję fotkę takiego sprzętu trochę niewyraźną:

2.gif

Plastiki sa często takie same ale rama od dołu tzn tam gdzie jest silnik jest nieco wieksza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...