Strzalek Opublikowano 5 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2005 Amator jeżeli ma motor, który użytkuje bardziej jako enduro w lesie, to spokojnie może zmieniać co pół sezonu gdzies tak (w KTMIE z dwupierscieniowym tłokiem, nawet na sezon)Skąd ja znam to wyrażenie AMATOR :) ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 5 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2005 Amator jeżeli ma motor, który użytkuje bardziej jako enduro w lesie, to spokojnie może zmieniać co pół sezonu gdzies tak (w KTMIE z dwupierscieniowym tłokiem, nawet na sezon) Jeżeli ma tylko na tor to wiadomo, ze tam non stop jest dzida prawie i wtedy trzeba częściej, więc nie ma reguły. No tak ale przecież EXC ma ten sam silnik co SX tylko membrana inna (:) niedawno się dowiedziałem tego od kogoś kto się dobrze na tym zna) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 5 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2005 No tak ale przecież EXC ma ten sam silnik co SX tylko membrana inna ( niedawno się dowiedziałem tego od kogoś kto się dobrze na tym zna)Ma tez wiekszy gardziel (o 1mm.) oczywiscie inne dysze w gazniku i chyba szosty bieg jest inny :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 5 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2005 No tak ale przecież EXC ma ten sam silnik co SX tylko membrana inna ( niedawno się dowiedziałem tego od kogoś kto się dobrze na tym zna)Ma tez wiekszy gardziel (o 1mm.) oczywiscie inne dysze w gazniku i chyba szosty bieg jest inny :)Tak ale chodzi o wytrzymałość slinika czyli praktyznie to samo co SX.Gaźnnik jest po to mniejszy żeby miał ciut lepszy dół. 1mm to mała różnica ale skoro sei upieracie że mozeżna sobie tłoki zmneiac raz na rok to prosze bardzo mawet cytat ze specjalistycznego forum widze tu nic nie wniósł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filu Opublikowano 6 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 No tak ale przecież EXC ma ten sam silnik co SX tylko membrana inna ( niedawno się dowiedziałem tego od kogoś kto się dobrze na tym zna)Ma tez wiekszy gardziel (o 1mm.) oczywiscie inne dysze w gazniku i chyba szosty bieg jest inny :)Tak ale chodzi o wytrzymałość slinika czyli praktyznie to samo co SX.Gaźnnik jest po to mniejszy żeby miał ciut lepszy dół. 1mm to mała różnica ale skoro sei upieracie że mozeżna sobie tłoki zmneiac raz na rok to prosze bardzo mawet cytat ze specjalistycznego forum widze tu nic nie wniósł. No tak, ale mi chodziło o to, że jazda jeździe nie równa i nie dziwie sie, że ludzie co siedzą w mx dziwiąją się niektórym, że zieniają np po 60 h.A jazda na enduro to co innego.A co do mojego doświadczenia co do tego wymieniania raz na rok, to jest to jak najbardziej prawda, bo tak robił Darek Habrat, jeszcze jak nie latał w zawodach i jakoś nic się nie działo i tłoki nie pekały ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 6 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 A co do mojego doświadczenia co do tego wymieniania raz na rok, to jest to jak najbardziej prawda, bo tak robił Darek Habrat, jeszcze jak nie latał w zawodach i jakoś nic się nie działo i tłoki nie pekały Tak ale Darek jeżdził tylko w wekandy i maił orginale tłoki za 600złTeraz jak jeździ w zawoadch w ciągu sezonu zmniał juz 3 razy. Tłok nie zawszę pęka ale jak jest luźny to lubi tak zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 6 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 ja przejezdzilem caly sezon na tłoku za 600zł i jeszcze poprzedni wlasciciel troche na nim przejezdzil, a teraz jak chcialem wymienic tłok to okazalo sie ze nawet nie musze wiekszego tłoka kupowac tylko ten sam rozmiar :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filu Opublikowano 6 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 A co do mojego doświadczenia co do tego wymieniania raz na rok' date=' to jest to jak najbardziej prawda, bo tak robił Darek Habrat, jeszcze jak nie latał w zawodach i jakoś nic się nie działo i tłoki nie pekały [/quote'] Tak ale Darek jeżdził tylko w wekandy i maił orginale tłoki za 600złTeraz jak jeździ w zawoadch w ciągu sezonu zmniał juz 3 razy. Tłok nie zawszę pęka ale jak jest luźny to lubi tak zrobić. No to o tym mówie, jeju!!A tłok nie za 600 a za 500 :) Albo i jeszcze troche mniej. A oryginalny tłok nie jest jakis nadzwyczjany jak wisco. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 9 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2005 Witam ponownie. Jeżeli chodzi o mojego kumpla to kupił sobie przed paroma dniami ramę od Hondy CR (rok prawdopodobnie 86 albo 87) w całkiem fajnym stanie, zawieszenie w mojej ocenie zdrowe, tylni amorek ma fajne tłumienie, opony też w dobrym stanie, ale tylna zębatka do wymiany. Poniżej są jej foty: http://members.lycos.co.uk/thecube/cz/cr(1).jpg http://members.lycos.co.uk/thecube/cz/cr.jpg No i teraz rodzi się pytanie gdzie szukać, do niej silnika i o jakich pieniądzach musi mój kolega pomyśleć?? Silnik mugłby mieć pojemność 125-250 najchętniej chłodzony powietrzem. Jeżeli macie jakieś konkretne propozycje to koniecznie piszcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 9 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2005 Rma jak na sój wiek jest w bardzo ładnym stanie. Co do silnika to najlepsszym rozwiązaniem jest silnik od CZ Cross. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 9 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2005 A tak z ciekawości....ile Lucass dał twój kumpel za tą rame :?: :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 9 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2005 No powiedzmy że lekko ponad 1000zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 24 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2005 Jak już pisałem kilka postów wyżej mój qumpl sprawił sobie ramę z osprzętem od CR 125R-ek o większych niż 125cc pojemności mają o wiele dłuższe mocowania niż np. silniki od cr 250, ale na necie widziałem już parę razy połączone ramy od japonskiego crossa i silnik od cz 250 czy 380 (i to nie same bak, plastiki i siedzenie nałożone na ramę od CZ cross tylko wszystko było z japonii , tylko silnik od CZ 250cc, 380cc) Poniżej daję fotkę takiego sprzętu trochę niewyraźną: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 24 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2005 No to o tym mówie, jeju!! A tłok nie za 600 a za 500 Albo i jeszcze troche mniej. A oryginalny tłok nie jest jakis nadzwyczjany jak wisco.ja mialem poprzednio wisecocena detaliczna to 640zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 24 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2005 Jak już pisałem kilka postów wyżej mój qumpl sprawił sobie ramę z osprzętem od CR 125R-ek o większych niż 125cc pojemności mają o wiele dłuższe mocowania niż np. silniki od cr 250, ale na necie widziałem już parę razy połączone ramy od japonskiego crossa i silnik od cz 250 czy 380 (i to nie same bak, plastiki i siedzenie nałożone na ramę od CZ cross tylko wszystko było z japonii , tylko silnik od CZ 250cc, 380cc) Poniżej daję fotkę takiego sprzętu trochę niewyraźną:Plastiki sa często takie same ale rama od dołu tzn tam gdzie jest silnik jest nieco wieksza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.