Skocz do zawartości

Prostowanie lag!!


IG?A
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

takie teoretyzowanie moze uratowac komus zycie. Twoje praktykowanie - 2/3 nieudane - uznalbym raczej za watpliwy sukces ;)

 

Zrozum, że sama teoria jest gówno warta, na czym opierasz swoje wywody?

Ja osobiście wole ocenić sens prostowania lag opierając to na doświadczeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrozum' date=' że sama teoria jest gówno warta, na czym opierasz swoje wywody?

Ja osobiście wole ocenić sens prostowania lag opierając to na doświadczeniu.[/quote']

 

sama teoria jest podstawa do praktyki. jest tak samo gowniano warta jak Twoja gowniana praktyka - 2/3 :mrgreen: :mrgreen: wyciagnales chociaz jakies wnioski z tego? czy 4 raz tez bedziesz sie przekonywal? moze tym razem sie uda? ;) moze nikt sie nie zabije?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do prostowania to nie mam z tym doświadczenia, ale pracuję w firmie gdzie mamy dobrych tokarzy, frezarzy itp. fachowców wiec jeśli ktoś będzie potrzebował sprawdzić czy lagi są proste to mogę mu sprawdzić dokładnie na tokarni. Mamy w firmie także wyważarkę i możemy wyważyć koła zamachowe, magnesowe praktycznie do zera. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troszke z innej beczki. kazde urzadzenie (czyli moto tez) zostaje wyprodukowane z pewnym zapasem wytrzymalosci w razie niewlasciwej obslugi' date=' trudnych warunkow pracy, itp. to nie jest tak, ze w wirowce mozna robic z lagami nie wiadomo co, bo to nie sport - tu tkwi tez odpowiedz. bo jezeli to nie sport, to zapas wytrzymalosci ma tez mniejszy niz sport i wracamy do punktu wyjscia. w kazdym moto jest to niebezpieczny manewr i trzeba zdawac sobie z tego sprawe, bo dojdziemy do wniosku, ze skoro motorynka jezdzi 40km/h, to nawet lagi owiniete w spiralke wyprostujemy i bedzie ok. to jest bledne rozumowanie wg. mnie.[/quote']

 

Mimo wszystko sadze ze w Virowce masa motocykla nie ma az takiego znaczenia ,dlatego pewnie nie montuje sie tam tak lekkich cienkosciennych rurek w lagach jak w scigaczach...stad wzielo sie moje pytanie. Nawet Piotr Dudek powiedzial ze w GPZ 500 lagi mozna by od biedy prostowac. Nie mowie tu o duzym skrzywieniu (w granicach 3-5 mm). Tez jestem zdania ze lepiej jest kupic nowe lagi, ale pytam bo chce troche oszczedzic (jestem studentem i 300 zl to dla mnie nie maly wydatek i dopiero we wrzesniu po pracy za granica beda mogl sobie na cos takiego pozwolic ). Wychodze z zalozenia ze kto pyta, nie bladzi, dlatego dziekuje za wszelkie opinie:D. Nie bede sie upieral ze prostowanie lag to dobry pomysl, choc sam przynam ze byloby mi to na reke (znowu rozchodzi sie o kase);) .

Pozdrawiam

kudza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

(Wrzucam jednocześnie i w tym temacie, żeby mieć więcej odpowiedzi.)

 

Powiedzcie czy mocniejsze skrzywienia, rzędu 3 cm, z wypiętrzeniem materiału i odciśniętą krawędzią od półki też jeszcze nadają się do prostowania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...