bronx Opublikowano 16 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2005 Na zyczenie Piotrka : Poskłdanie podobnego motocykla chodzi mi po głowie.http://forum.motocyklistow.pl/album_page.p....php?pic_id=152Silnik CBR600turbo ma 170PS i na trasie wali po rogach każdą hayabusę i xx od Hondy.Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 16 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2005 wcale nie każdą hayabuse :D ;) :P - tej hayabusy z turbiną, która ma (miał :?: ) Ghost rider, nie wy***a :P Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG?A Opublikowano 17 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2005 Życze szczescia przy budowie i szukaniu maneli ale jakoś nie wierze że dojdzie to do skutku.... Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 17 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2005 Trochę części już mam ale narazie z kasą cieniutko.Pożyjemy , zobaczymy. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POM Opublikowano 17 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2005 a jak wygląda kwestia serwisowania takiego motocykla, jakie przebiegi można uzyskać, co nalezy zmienić w samym silniku i jaka jest trwałość takiej turbiny, w zeszłym roku na otwarciu w Warszawie gość miał zamonotwana tyrbine na Kawasaki, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 18 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2005 POM w tego typu motocyklach nie ma pojęcia serwis bo jest on traktowany podobnie jak motocykle torowe i to te najlepsze.Konstruktor, budowniczy takiego pojazdu zdaje sobie sprawę z totalnego przeciążenia wielu elementów silnika i np. wymiana oleju odbywa się z zasady w tych pojazdach po każdej próbie na hamowni lub krótkiej trasie.Pracując przy podobnych sprzętach zdarzało sie wyjmować silnik z ramy kilka razy w miesiącu no chyba że akurat eksplodował to wtedy szukaliśmy następnego.Inna sprawa to motocykle fabryczne z turbiną np.CX , XJ lub Kawasaki Z750Turbo. Tam się serwisuje zgodnie z wymogami producenta i po pewnym czasie wymienia turbinę na nową. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 18 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2005 POM w tego typu motocyklach nie ma pojęcia serwis bo jest on traktowany podobnie jak motocykle torowe i to te najlepsze.Konstruktor, budowniczy takiego pojazdu zdaje sobie sprawę z totalnego przeciążenia wielu elementów silnika i np. wymiana oleju odbywa się z zasady w tych pojazdach po każdej próbie na hamowni lub krótkiej trasie.Pracując przy podobnych sprzętach zdarzało sie wyjmować silnik z ramy kilka razy w miesiącu no chyba że akurat eksplodował to wtedy szukaliśmy następnego.Inna sprawa to motocykle fabryczne z turbiną np.CX , XJ lub Kawasaki Z750Turbo. Tam się serwisuje zgodnie z wymogami producenta i po pewnym czasie wymienia turbinę na nową. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.