Skocz do zawartości

Władca Pierścieni


l3ft
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nawet chcialem odpowiedziec na preclach, gdzie 13ft zadal to pytanie, ale cos ostatnio z czasem krucho i odpuscilem. Inni `starzy` preclowicze widze ze leja na zadajacych takie pytania uwazajac widocznie ze niech sie nowi ucza na wlasnych bledach.

A tutaj w gruncie rzeczy Piotr powiedzial wszystko.

Zeby wam uswiadomic skale problemu to powiem tylko ze nie udalo sie do tej pory znalezc dobrych zamiennikow rzemieslniczych na pierscienie do Junaka, co tu mowic o starej Kawie.

Zdarzaly sie np produkty kryte chromem ozdobnym ( wytwornia Motus ), ktory w sposob blyskawiczny zalatwil kilka Junakowych silnikow.

Niestety musze powtorzyc jeszcze raz ze kupujac stara japonie musimy byc przygotowani finansowo na ceny czesci zamiennych na poziomie czesci do nowych japonczykow, niewielka cena samego moto nie ma tu nic do rzeczy. Jezeli nie stac nas na to to lepiej zostac przy MZ, czy Jawie bo w gruncie rzeczy bedzie to wiecej jazdy a mniej nerwow.

Japonia ma to do siebie ze najlepiej jezdzi na oryginalnych czesciach - zdecydowanie sie na remont na rzemieslniczych zamiennikach to otwarcie puszki Pandory z problemami i w jakims tam czasie strata motocykla.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nooo wreszcie sie temat rozwinal... dzieki za wskazowki i "doradztwo". Panie Pioter napisz Pan prosze do mnie na priv albo na forum jak Pan chcesz... bo dla mnie kazdy kontakt w sprawie pierscieni jest bezcenny teraz. Jesli moge Pana prosic Panie Piter o zapodanie adresu gdzie moge zanabyc niedrogo czesci do KZ'ty badz Z750 to zapraszam na prv. thx

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heloł,

jeździłem KZ 750 E '82 - co prawda żarła trochę oleju, ale chodziła jak złoto. Skoro zabierasz się za wymiany w tym silniku - to proponuję już lepiej kupić cały silnik od KZ lub Zefira. KZ jest zbyt starym sprzętem do dużych inwestycji /chyba, że jesteś koneserem/ -albo trzeba być bogatym. Na e-bay.de często pojawiają się całe motocykle, jak i silniki, itp - sam kiedyś śledziłem...Zamias coś sztukować, rozbierać silnik, kupować zestawy uszczelek, itp - po prostu podzwoń po handlarzach /a stary silnik opchnij na części i prawie Ci się inwestycja zwróci/

Pzdr i powodzenia - Kawior KZ to stary dobry sprzęcior...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...