Adam M. Opublikowano 15 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2005 Nawet chcialem odpowiedziec na preclach, gdzie 13ft zadal to pytanie, ale cos ostatnio z czasem krucho i odpuscilem. Inni `starzy` preclowicze widze ze leja na zadajacych takie pytania uwazajac widocznie ze niech sie nowi ucza na wlasnych bledach.A tutaj w gruncie rzeczy Piotr powiedzial wszystko.Zeby wam uswiadomic skale problemu to powiem tylko ze nie udalo sie do tej pory znalezc dobrych zamiennikow rzemieslniczych na pierscienie do Junaka, co tu mowic o starej Kawie.Zdarzaly sie np produkty kryte chromem ozdobnym ( wytwornia Motus ), ktory w sposob blyskawiczny zalatwil kilka Junakowych silnikow.Niestety musze powtorzyc jeszcze raz ze kupujac stara japonie musimy byc przygotowani finansowo na ceny czesci zamiennych na poziomie czesci do nowych japonczykow, niewielka cena samego moto nie ma tu nic do rzeczy. Jezeli nie stac nas na to to lepiej zostac przy MZ, czy Jawie bo w gruncie rzeczy bedzie to wiecej jazdy a mniej nerwow.Japonia ma to do siebie ze najlepiej jezdzi na oryginalnych czesciach - zdecydowanie sie na remont na rzemieslniczych zamiennikach to otwarcie puszki Pandory z problemami i w jakims tam czasie strata motocykla. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
l3ft Opublikowano 15 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2005 nooo wreszcie sie temat rozwinal... dzieki za wskazowki i "doradztwo". Panie Pioter napisz Pan prosze do mnie na priv albo na forum jak Pan chcesz... bo dla mnie kazdy kontakt w sprawie pierscieni jest bezcenny teraz. Jesli moge Pana prosic Panie Piter o zapodanie adresu gdzie moge zanabyc niedrogo czesci do KZ'ty badz Z750 to zapraszam na prv. thxpzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 16 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2005 heloł,jeździłem KZ 750 E '82 - co prawda żarła trochę oleju, ale chodziła jak złoto. Skoro zabierasz się za wymiany w tym silniku - to proponuję już lepiej kupić cały silnik od KZ lub Zefira. KZ jest zbyt starym sprzętem do dużych inwestycji /chyba, że jesteś koneserem/ -albo trzeba być bogatym. Na e-bay.de często pojawiają się całe motocykle, jak i silniki, itp - sam kiedyś śledziłem...Zamias coś sztukować, rozbierać silnik, kupować zestawy uszczelek, itp - po prostu podzwoń po handlarzach /a stary silnik opchnij na części i prawie Ci się inwestycja zwróci/Pzdr i powodzenia - Kawior KZ to stary dobry sprzęcior... Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.