Gość Anonymous Opublikowano 12 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2005 Na wiosne mam zamiar zmienic swiece. Aktualnie mam zalozone zalecane przez producenta NGK DPR8EA-9. W instrukcji obslugi Sevenki napisane jest zeby przy "dluzszej jezdzie z wysokim predkosciami" stosowac DPR9EA-9. Wolno to ja nie jezdze,ale zastanawiam sie czy faktycznie warto zakladac "zimniejsze " swiece? Bo nie wiem jak to odbije sie na eksploatacji motocykla, czy nie bedzie sie on zachowywal gorzej do czasu osiagniecia przez silnik wysokiej temperatury? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 12 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2005 Bo nie wiem jak to odbije sie na eksploatacji motocykla, czy nie bedzie sie on zachowywal gorzej do czasu osiagniecia przez silnik wysokiej temperatury? Na obu świecach silnik będzie się zachowywał poprawnie tylko pilot tego sprzętu nie powinien go przeciążać przed osiągnięciem temperatury pracy.Jeżeli gonisz sprzęt na wysokich to jak najbardziej wskazane jest założenie świec DPR9EA-9 Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2005 A teraz jeszcze pytanko- do dadza( w moich subiektywnych odczuciach prowadzenia sprzeta) takie swiece ? Czy tutaj chodzi li tylko o to ze swiece beda mniej dostawaly po dupie podczas ostrzejszego poganiania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 12 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2005 Powiedzmy inaczej :Świece i oczywiście silnik dłużej pożyją. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 12 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2005 W jeździe tego nie odczujesz tak naprawdę, ma to najwiekszy wpływ na trwałość samych świec i silnika. Oprócz obrotów musisz też brać pod uwagę pokonywane dystanse i miejsce (miasto / trasa). Jeśli smigasz na krótkich dystansach , sporo w mieście, często na niedogrzanym silniku, to zostaw cieplejsze świece. Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.