Baron Opublikowano 10 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2005 Witam!Mam kilka pytań odnośnie Yamahy DT125R (z lat 96-00): 1. Czy samo przekrojenie wydechu i wyrzuceniu czego trzeba wystarczy żeby była odblokowana (jeżeli chodzi o układ wydechowy)?2. Czy lepiej jest kupić odblokowaną (z Niemiec) czy zdławioną i samemu odblokować?3. Czy warto kupować części używane? (W serwisie wał kosztuje ponad 2000 PLN, u gościa używany 100 PLN)4. Czy można zdemontować osłonę przedniej tarczy? Będę jeździł w takim terenie jak Simsonem, czyli nie aż tak extremalnie. ;) 5. Czy opłaca kupować się z większym cylindrem? Czy wał to wytrzyma?6. Ile szlifów może przeżyć cylinder?7. Jak długo wytrzymuje łańcuch? (w serwisie za nowy + zębatki - 1000 PLN :!: )8. Ile kosztują plastiki? (na wypadek gleby ;) )9. A i proszę o przetłumaczenie tej oferty http://www.motoscout24.autoscout24.de/ger/...23&language=gerZ góry dzięki. Jak mi coś jeszcze wpadnie to dopiszę.Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 10 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2005 To już było wiele razy no ale dobra co mi tam:1.Nie wystarczy musisz jeszcze zmienić końcówke albo zrobić wolny przelot.2.Lepiej z niemiec odblokowaną.3.Warto , ale zależy czy silnikowe czy jakieś pierdoły.4.Tak można ją zdemontować.5.Opłaca się, bo wał tak szybko nie klęknie a w niemczech jak tuningują to pożadnie wał też dają leprzy.6.chyba 7 ale moge się mylić.7.Zależy czy markowej firmy czy jakiś tańszy i zależy jak o niego dbasz.8.Nowe dużo, używane w miare tanio.9.Polecam Translatory ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 10 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2005 1. Z domowych sposob tak, bo wiadomo zaden ciety w garazu tlumik nie bedzie lepszy od jakiegos arrowa. 2. Zalezy czy sam sobie odblokujesz czy ktos ci to bedzie robil i jakie sa roznice w cenach zablokowanych i odblokowanych 3. Cos tez Twoj serwis jakis drogi wal do dt za 2000 zł 8O 8O.A uzywane mozna jak sie znasz i umiesz sprawdzic czy sa w dobrym stanie. 4. W terenie jak sie duzo jezdzi nalezy ja zdjac bo czytalem kiedys w jakiejs madrej gazecie ze byl przypadek stopnienia sie tej oslony ;) 5. Lepiej kupic z normalnym cylindrem, chyba ze to jakis cylinder firmowy no i wiadomo wal mniej ci pociagnie na wiekszym tloku. 7. To zalezy czy jezdzisz po terenie czy po szosie, czy o niego dbasz (smarowanie,czyszczenie) i czy kontrolujesz jego naciag. A co do tego serwisu znowu skopiuje tekst: Cos tez Twoj serwis jakis drogi 8O 8O 9. A stronka nawet jakby ktos chcial Ci pomoc sie nie otwiera. To na tyle moze ktos bardziej wtajemniczony w DT sie wypowie bo ja tak ogolnie napisalem. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 10 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2005 1. Z domowych sposob tak, bo wiadomo zaden ciety w garazu tlumik nie bedzie lepszy od jakiegos arrowa.Tłumik nie ale kolanko tuningowe firmy DEP jest to takie samo jak orginał tyle, że puste. A końcówke to trzbea kupic, bo samemu to cięzko zroic i przypasowac.A wogle temat DT 125 było poruszany wiele razy i jest taka opcja SZUKAJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 10 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2005 Ja proponuje kupic zablokowany sprzet- po prostu masz wieksza pewnosc ze motor nie byl katowany (maja TS mialy jakies straszne muly, byly cala zwalona z zewnatrz a silnik po 20000km przebiegu na blokadzie IGEŁKA!!!!!). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 10 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2005 Czy można zdemontować osłonę przedniej tarczy? Będę jeździł w takim terenie jak Simsonem, czyli nie aż tak extremalnie. W terenie jak sie duzo jezdzi nalezy ja zdjac bo czytalem kiedys w jakiejs madrej gazecie ze byl przypadek stopnienia sie tej oslony stopi sie dopiero od ogromnej temperatury, ale to raczej mało prawdopodobne, kleiłem ta osłonke lutownicą i to jest dosyc twardy plastik ;) ale kiedys u mojej matki w katamaranie stopił sie kołpak na kole :mrgreen: winny temu był zabrudzony, przyblokowany tłoczek hamulcowy (chyba ze tak agresywnie jezdziła ;) ) Jak długo wytrzymuje łańcuch? (w serwisie za nowy + zębatki - 1000 PLN ) a nie lepiej kupywac te z larsona :?: :idea: tam komplet kosztuje w granicach 200 zł a przezyje minimum połowe przebiegu tego orginalnego :idea: Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.