wojtalski Opublikowano 4 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2005 Wiatm!Mam pytanko, czy ma ktoś może jakieś doświadczenia z filtrami powietrza DELO? Zastanawiam się nad kupnem takiego do Hondy Transalp 650. Oryginał Hondy kosztuje ok. 300 zł i starcza na 18 tys. km a DELO kosztuje ok. 20 euro, więc gra jest warta świeczki. Z góry dziękuję. 11.02.05 - zmieniony temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 4 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2005 Delo to firma aftermarkt i jest własnością Detlev Louis Hamburg. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtalski Opublikowano 5 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2005 Rozumim, że chyba nie ma co się w to pchać. Mam w takim razie jeszcze jedno pytanko, zakładać K&N czy oryginał. Oczywiście obowiązkowo strojenie gaźników. Cena prawie ta sama (a nawet oryginał droższy). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2005 Sprzedałem b.dużo filtrów powietrza DELO i nie było reklamacji jak również potrzeby dodatkowego strojenia silnika.Jeżeli pytasz o K&N to jak najbardziej godny polecenia a regulacje powinno się i tak okresowo przeprowadzać. Najlepiej sprawdzić na ich stronie www jakie są wymagane zmiany w gaźniku Twojego motocykla. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtalski Opublikowano 5 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2005 Żeby być dobrze zrozumianym. Nie zależy mi na podnoszeniu mocy, zmiany przebiegu momentu, ewentualnie na spadku spalania. Chodzi mi tylko i wyłącznie o to czy warto do Transalpa zakładać K&N, który jak wiadomo przepuszcza więcej powietrza i według opini niektórych więcej "syfu", co skraca żywotność silnika - a tego chciałbym uniknąć. Fakt jest taki, że K&N teraz w promocji kosztuje 52 euro = 220 zł, jest dożywotni, ale trzeba go czyścić i smarować (zestaw 16 euro), co 6 tys. km. Oryginał kosztuje 300 zł, starcza na 18 tys. km i trzeba znowu kupić nowy za 300 zł. Zależy mi najbardziej na żywotności silnika. Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2005 według opini niektórych więcej "syfu", co skraca żywotność silnika Nie słuchaj bajkopisarzy ponieważ filtry K&N filtrują powietrze dużo dokładniej jak orginały to samo tyczy filtrów firmy BMC.Do wielu modeli motocykli są produkowane filtry w 2 wersjach.1. jako zamiennik orginalnego2. jako wkład sportowyi tylko od Ciebie zależy co kupisz i jak założysz. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TUREK Opublikowano 5 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2005 jak nie czytałeś to polecam chyba na temat K&N prawie wszystko tu powiedziano http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.php?t=10050 pees. sam ostanio szukałem bo miałem taki sam dylemat jak Ty i ja bym brał na twoim miejscu K&N-a ;) a szczególnie jeżeli jest tańszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kroolik Opublikowano 10 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2005 Ja bym kupowal DELO bez problemu. Uzywalem zarowno w Fazerze jak i w Seven Fifty. Tysiace motocyklistow nie moga sie myclic :lol: A co do oryginalu i wystarczaniu na 18 tys km, to hmm.... ja bym zmniejszyl ten przebieg o polowe. Ja co jakis czas i tak wyjmuje filtr i dmucham kompresorem i po nawet 2 tysiacach widac ile tam jest syfu. Takze przynajmniej co sezon nowy filtr. Jak dla mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 12 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2005 popieram przedmówcę ! /kroolik/Jeździłem Kawą prawie 20 tys na delo i przy regularnym czyszczeniu / + - co 6 Tkm/ sprawowały się ok. Delo jest produktem Louisa - w miarę tanim, ale raczej dobrej jakości... ;) Pzdr Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco Opublikowano 14 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2005 Ja bym kupowal DELO bez problemu. Uzywalem zarowno w Fazerze jak i w Seven Fifty. Tysiace motocyklistow nie moga sie myclic :lol: A co do oryginalu i wystarczaniu na 18 tys km' date=' to hmm.... ja bym zmniejszyl ten przebieg o polowe. Ja co jakis czas i tak wyjmuje filtr i dmucham kompresorem i po nawet 2 tysiacach widac ile tam jest syfu. Takze przynajmniej co sezon nowy filtr. Jak dla mnie.[/quote']ja używałem DELO cały poprzedni sezon i tez nie mogę powiedzieć złego słowa o nim, może a przedewszystkim dla tego że kupiłem do za 1,5EURO :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.