Szogn507 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 Spoko sam sobie sprawdze... Saltus nie jestem za jakim kolwieg wieśniackim tuningiem!!!Kapeć jest po to mi wiekszy potrzebny żeby nauczyć sie lepiej jezdzić na kole tylko po to a w tej TDR-ce nic nie było przerabiane wszystko jest orginalne prócz manetek sa z jakimś wzorkiem bo gdy chciałem kupić normalne były tylko plastiki a wolałem gumowe.... po drugie to dałem sobie siana z nią i kupuje inny moto a ona już tylko i wyłącznie bd mi służyła do udoskonalania techniki jazdy na kole w niczym innym nawet ją wyrejstrowałem już dzieki za wszystkie odp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly87 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 Witam serdecznieze sie tak wepnę pod temat macie moze schemat instalacji elektrycznej od yamaha dt80mx [email protected] będę bardzo wdzięczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kokistunter Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Witam :) Otóż mam taki problem z moją Yamahą DT 80 lc.IIProblem dotyczy sprzęgła i spróbuje go Wam objaśnić. Problem dzieli się na 2, a dokładnie:1. Gdy stoję w miejscu, silnik pracuje, motor jest na biegu i z wciśniętym sprzęgłem to dt-tka ucieka mi z pod tyłka, a dokładnie jedzie mimo że sprzęgło jest na maksa dociśnięte.2. Gdy jadę i zmieniam bieg do sprzęgło nie zawsze odbije (nie klamka tylko coś tam w silniku trzyma). Myślę że rozumiecie mimo chaotycznie rozpisanego problemu. Czekam na pomoc i pzodrawiam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 Sprzęgło masz do regulacji bo za "płytko" bierze, dlatego moto ciągnie do przodu, a linka może się zacinać jak kończy swój żywot. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Netrox Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 iema.Piszę do Was ponieważ jak wiadomo mam problem z moim motorkiem. Jest to Yamaha DT125R z 2005r.Więc tak, remont silnika robiłem około 6 miesięcy temu, ale po około miesiącu po remoncie przestał działać, podczas jazdy miał coraz mniej mocy(dodam, że odpalałem go z popychu, ponieważ kopki nie ma a rozrusznik spalony) ledwo co dojechałem na miejsce oddalne około 10km ode mnie. Potem czyli po około 4h z trudem go odpaliłem i nie dojechałem już do domu, zgasł i nie chce odpalić do dzisiaj. Zauważyłem, że od tamtego momentu nie działą sprzęgło, ciągnie i odbija normalnie więc to nie linka która była wymieniana przy remoncie. Więcej informacji dopowiem Wam w trakcie bo wszystkiego pewnie nie opisa łem co istotne. Z góry dzięki za zainteresowanie moją sprawą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACK. Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 co ? miesiąc po remoncie takie cuda ? kto Ci robił ten remont ? i jak z kompresją ? i to był generalny remont silnika czy coś sobie odpuściłeś ? Cytuj LwG! :flesje: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Zdaje się, że dozownik nie został odpowietrzony przy remoncie i jeśli faktycznie tak było to masz silnik ponownie do remontu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Netrox Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Jeśli chodzi o dozownik to od dawna przestałem go używać bo wiadomo, że takie coś nie jest pewne. Sam robiłem mieszankę. Druga sprawa to po prawej stronie znajduje się "pojemniczek" na wodę lub płyn do chłodnicy jeśli dobrze jestem zorientowany tak ? Dolewałem tam wody ale ona się doslownie gotowała. Jadąc motorem robiłem przerwy żeby przestygł i wtedy jego moc wracała ale niestety nie na długo... A co do remontu to nie wiem czy to można nazwać generalką : cylinder do szlifu, nowy tłok, korba także, pierścionki, uszczelki jak wiadomo. (tym był spowodowany remont)Poprzednio niestety nie miałem pojęcia o tym podajniku wody czy jakkolwiek to nazwać do chłodnicy i po prostu gdy mój tata wyjechał to tłok przykleił się do cylindra, ponieważ nie było odpowieniego chłodzenia, wiem śmieszne ale prawdziwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 To tak czy siak usmażony silnik. Opcjia jest kilka, bo 1 wadliwy termostat, 2 wadliwy korek chłodnicy, 3 uszkodzona pompa, 4 zbyt mały luz montażowy i można by tak jeszcze kilka rzeczy wymienić. Skoro płyn się gotował to trzeba by od tego zacząć ale z martwym silnikiem to nic mądrego się nie wymyśli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Netrox Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 (edytowane) Kurdę, a ja go właśnie mam sprzedać za 4koła z "zepsutymi tarczami sprzęgłowymi". Jak myślisz to w porządku będzie w stosunku do gościa ? ;/ Druga sprawa to ja na remonty wydałem już ponad 4 tysiące ... Po prostu użytkowałem ten motor jako cross a nie enduro. Edytowane 2 Kwietnia 2012 przez Netrox Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACK. Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 no jeżeli chcesz być fear w stosunku do gościa to powiedz mu o wszystkim ale swoją droga jeżeli używałeś go jak crossa to nie wiem czy się znajdzie chętny , a to ile w niego wpakowałeś to mało obchodzi kupującego ( patrzy na cene rynkową i tyle ) a jak wiadomo moto to skarbonka bez dna ;/ Cytuj LwG! :flesje: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Netrox Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Cross w sensie, że jeździłem po lesie, piachy itd. nieraz jakiś podjazd. Toru to on nie widział, więc nie jest tak bardzo katowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACK. Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 aaa to lasy piachy to typowe dla endurasa :D a na hopach skaczesz? Cytuj LwG! :flesje: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Netrox Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Hah próbowałem ale jego waga to około 120kg + moja 90kg to wiesz co to było za skakanie ;p więc sobie odpuściłem ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACK. Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 hah to dobrze :) bo to nie moto do tego typu ewolucji :D Cytuj LwG! :flesje: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.