tomic12 Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 ma ktoś może wałek sprzęgłowy z trybami do yamahy dt 80 mx powietrzak na sprzedaż? jak by co to gg 10070221 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżarosław Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Witam... Planuję zakup Yamaszki 125. Interesują mnie dwa modele dt i xt. Motor będzie na szosowych oponach, ale jazdą po lesie również nie pogardzę. Może macie jakieś inne propozycje na model. Jestem gotów wydać do 4k, choć jak się rozglądam to są dużo tańsze, ale na niemieckich stronach... ;/ To ma być mój pierwszy troszkę mocniejszy motor. Aktualnie mam WSK 125 i szczerze mówiąc jest za słaba. Mam 188cm, 76 kg. Co możecie mi doradzić? Czekam na Wasze wypowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Zostań przy tym. Do DT jest od groma części a XT ma prosty silnik używany też w MZ 125 (podobno też bardzo dobry motocykl) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżarosław Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Jak tak czytam tu i tam... to lepiej mieć Yamaszke w 4-suwie niż 2 jeżeli się chce mieć więcej kasy w portwelu. Czy to prawda? Co o tym sądzisz Shinigami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Jeśli rozchodzi się o pieniądze to warto samemu sobie uczciwie zadać pytanie "Do czego ma mi służyć motocykl ?" albo "Czego oczekuję od swojego motocykla ?". Czteropak tej pojemności służy do codziennej jazdy rekreacyjnej lub dosłownie taczania się po zakupy lub z punktu A do B przy czym ma być możliwie prosty w utrzymaniu i eksploatacji. Problem w tym, że osiągi ryja nie urywają. Owszem da się tym dobrze polatać ale powyżej 80-90km/h zaczyna się zadyszka i chyba 120 to maks jaki wyciągnie te parę kucyków. Dwusuwem też da się wolno pojechać ale i tak wciągnie do minimum 4L wahy i do tego olej. Takie cacka wymagają troski i służą raczej do zabawy. DT125 to małe bydle i odblokowana ma moc i takowa wymaga 7 do 8L benzyny na każde 100KM Krótko i na temat. Chcesz się cieszyć bezawaryjną jazdą i przyzwoitymi osiągami, bierz 4T (XT125, YBR 125, MZ125RT/SM). Chcesz dobrych osiągów to jest DT125 pod warunkiem, że nie ma blokad do 15KM (takie wymogi A1). Żeby nie być stronniczym to masz alternatywy: DR125 straszny mułCBR125 bardzo małe spalanie, klasyczna Hondowska wytrzymałość i można trochę potuningowaćSachs 125 to silnikowo w zasadzie też Yamaha ale tak jak w MZ, może być problem z elementami nadwozia.Reszta to 2T albo chińczyki lub jakimś cudem znajdziesz KTM'a LC2 który z założenia wciąga fortunę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 (edytowane) Jak tak czytam tu i tam... to lepiej mieć Yamaszke w 4-suwie niż 2 jeżeli się chce mieć więcej kasy w portwelu. najlepiej nie mieć motocykla wtedy ma się najwięcej kasy w portfelu :D dt jest 2x mocniejsza, lżejsza, bardziej idotoodporna i łatwiej dostępne części ma niż xt125..... xt125 ma może 2KM więcej od wsk125 i szału nie ma.........dt ma ponad 20 i w odpowiednich rękach naprawdę wymiata :D i dt 125 jest bardzo bezawaryjna i na dobrą sprawę wymaga mniej troski niż xt125 bo rzadziej zmieniasz olej w skrzyni niż w xt w silniku i nie trzeba regulować zaworów w dt, lepiej znosi utopienie :D ja jestem za dt........dt jak jeździsz normalnie to spali ci te 5/100 może nawet mniej to jest raptem litr więcej niż xt a jak potrzebujesz mocy to ja masz czego o xt powiedzieć nie można........ dt 125 porównując do demoludów jest mocniejsza od etz 250 tylko ma słabszy dół obrotów i jest mniej elastyczna...... Edytowane 29 Sierpnia 2011 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szogn507 Opublikowano 16 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 (edytowane) Prosze was o pomoc bo jestem już bezradny szukałem wszedzie w tematach ale nie było tego wiec problem polega na tym ze po wymianie tłoka na nowy im po zrobieniu szlifu tdrka nie chodzi tak jak chodziła jest dobrze dotarta ale jest ale...Czysciłem filter gaznik kupiłem nowa cewke fajke świece ale ona dalej nie wchodzi na obroty max 7tys obr :excl: i sie dusi :excl: i strasznie dymi :evil: :excl: regulowałem gaznik itp nic nie daje Jest to Belgarda 99r :happy: prosze was o pomoc :) bo nie wiem co z nia robic wczesniej przed wymiana tłoka miała buta stawała na koło :laugh: a teraz nie :sad: chce wczesniejszy v-max to 134 :) gps licznikowe 140km/h teraz 100/110km/h na 2/4 manetki :huh: bo gdy dam na maxa 4/4 to robi buuuu... i gwałtownie zwalnia do 80km/h i strasznie dymi :angry: jestem bezradny szukałem wszedzie i nie mam juz do niej cierpliwosci jesli chodzi o spalanie to świeca jest bielutka pali na dotyk za kazdym razem zimna czy ciepła co to moze być bd pilne :banghead: Z góry dziekuje za odpowiedzi ;D Edytowane 16 Września 2011 przez Szogn507 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 16 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 No to w tym problem, że świeca jest biała. Powinna być koloru kawy z mlekiem ewentualnie lekko brązowa. Źle regulujesz gaźnik albo benzyna za wolno spływa do gaźnika z baku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 16 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 Sprawdź simmering od strony zapłonu, połączenie kruciec - gaźnik może ciągnąć ci tam lewe powietrze i będziesz miał takie objawy jak opisujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szogn507 Opublikowano 16 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 Wiec tak symeringi sa nowe tak samo jak uszczelki itp swieca jest brazowa mówiac czysta tzn biała ze nie jest czarna ani nie zazuca jej olejem jakies pomysły jeszcze??? kruciec sprawdziłem dokreciłem wszystko ale dalej to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sybirbia Opublikowano 17 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 Wiec tak symeringi sa nowe tak samo jak uszczelki itp swieca jest brazowa mówiac czysta tzn biała ze nie jest czarna ani nie zazuca jej olejem jakies pomysły jeszcze??? kruciec sprawdziłem dokreciłem wszystko ale dalej to samo Mój kolega miał identyczny problem , u niego przyczyną był zatkany filtr paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 17 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 Odkręć korek od baku, pojedź i zobacz cyz to coś zmieniło. Może się źle odpowietrzać. Potem sprawdź drożność kranika. O tym myślałem pisząc o zbyt wolno napływającej benzynie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szogn507 Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Nic dalej to samo.... Jeszcze jakies pomysły??? Mi sie zdaje ze to wina tego tłoku ?;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Ściągaj magneto i szukaj wycieków spod simmeringa. Ewentualnie przestaw iglicę w górę. To wygląda na problem z mieszanką. Regulowałeś ponownie gaźnik ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szogn507 Opublikowano 19 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 Nie dzisiaj za to sie zabiore zobaczymy co to jesli to nic nie da to bd rozbierał wszystko aż znajde przyczyne ;) Więc na marne ściągałem magneto tak jak mówiłem uszczelki symeringi wezyki przewody filtr paliwa powietrza wszystko jest oki bo jak składałem silnik dawałem nowe łożyska tez jutro postaram sie przestawić tą iglice bd próbował niżej wyżej zobaczymy mam nadzieje że to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.